Klacht: newbfags die je account willen stelenquote:Hai RacerDKB
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
<knip>
Heb je zelf geen passwordaanvraag gedaan? Dan kun je dit mailtje verder negeren en verwijderen uit je mailbox. Er wordt dan verder niets met je wachtwoord gedaan.
Dit mailtje werd verzonden vanaf IP: <knip>
Hai is hip.quote:
Ja, met zijn IP adres, dus ik kan hem wel DDoSsen enzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:24 schreef Pacmaniac het volgende:
Er wordt dan een mailtje gestuurd naar jouw email adres toch?
DoS, David!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, met zijn IP adres, dus ik kan hem wel DDoSsen enzo
ach dan weet je wat je te wachten staatquote:
WHYYYYYY?quote:Hai RacerDKB
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
http://forum.fok.nl/user/passmailer/
Heb je zelf geen passwordaanvraag gedaan? Dan kun je dit mailtje verder negeren en verwijderen uit je mailbox. Er wordt dan verder niets met je wachtwoord gedaan.
Dit mailtje werd verzonden vanaf IP: <ip adres>.
Terror koekje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
Sorry man, maar iemand vertelde mij dat de tieten van T_C in je pm stonden. Proberen kan geen kwaad, toch?
quote:Er is al een passmailer-mailtje naar je onderweg. Wacht daarop voordat je opnieuw probeert een password aan te vragen.
EUHquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die stuur ik je wel via msn masd
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dat is jouw IP dat eindigt op 89?
Mag dat niet dan ?quote:
Je hebt mij niet op msn men.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die stuur ik je wel via msn masd
Ik zal mn huisadres ff pm'enquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kan ze ook gewoon naar je opsturen.
Ik kan ook gewoon topless in de spiegel kijken, zie je meer tiet dan jij ooit kan laten zien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kan ze ook gewoon naar je opsturen.
Wedden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon topless in de spiegel kijken, zie je meer tiet dan jij ooit kan laten zien.
Ik vind het trouwens wel erg kinderachtig van je.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon topless in de spiegel kijken, zie je meer tiet dan jij ooit kan laten zien.
quote:
Je faalt.quote:De afbeelding is te breed en is daarom verborgen.
tubgirl.jpg (640 bij 480 pixels) (nieuw venster)
Gast, lul niet, ik heb ze gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik vind je tieten ook te klein hoor. Welke tieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel erg kinderachtig van je.![]()
![]()
Hoe moet hier ooit overheen komen?! EEN KLEINE SPANJAARD DIE ME NOOIT HEEFT GEZIEN VIND M'N TIETEN TE KLEIN.![]()
![]()
![]()
![]()
High five.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind je tieten ook te klein hoor. Welke tieten.En ik heb je toch twee keer? twee keer toch
gezien
Wtf probeer je te doen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind je tieten ook te klein hoor. Welke tieten.En ik heb je toch twee keer? twee keer toch
gezien
sry ik krijg een foutmeldingquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Nóg een passwordaanvraag
Weer van een ander IP.
Trouwens, elke keer staat m'n username anders geschreven in de mailtjesDan weer RacerDKB, nu Racerdkb, net racerdkb. Ik hoop dat RaCeRdKb nog komt
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
niets. je hapt nietquote:
stuur ze maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ok nu mag je ze wel hebben hoor.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef RacerDKB het volgende:
Haha, de laatste kneus die een passwordaanvraag deed voor mijn account is iemand die de wikipedia voor Harry Potter heeft gewijzigd
ik heb wel een foto van je kontquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wacht misschien heeft nosh ze nog.
Indquote:
pics?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb wel een foto van je kont
ja of ze heeft geen rode muur dan is het een andere FOK!sterquote:
als je een ban wilt wel jaquote:
Waarom zou ik daar een ban voor krijgen danquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je een ban wilt wel ja
Krijg je niet, hij liegt omdat het zijn IP-adres is. Doe het maar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar een ban voor krijgen dan
Ik faal niet maar ik had geen zin om nog meer passmailers te krijgen n.a.v. de OP, 8 is wel al genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef Sjibble het volgende:
RacerDKB faalt, bewijs is dat ie zn post heeft verwijdert
Daar hoor je toch al nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dit is niet het scene-queen topic.
Waarom mag ik nou niet dat IP adres hier neerzetten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
User zegt:
Hoi
Fiets zegt:
.w
User zegt:
Ik lees net dat jij die foto's van T_C hebt
van mij mag jequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom mag ik nou niet dat IP adres hier neerzetten?
jij nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een ban voor krijgen daahaaaaan
ZEG GEWOON WAAROM DAT NIET MAAAAAAAAAGquote:
Wie?!?!?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
User zegt:
Hoi
Fiets zegt:
.w
User zegt:
Ik lees net dat jij die foto's van T_C hebt
ik weet z'n FOK! naam nietquote:
Dan vraag je diequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet z'n FOK! naam niet
Dan vraag je het, wereldvreemde meneerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet z'n FOK! naam niet
Zie reactie boven jequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan vraag je het, wereldvreemde meneer
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef Buschetta het volgende:
<- heb even die IP in mijn UI gezet Racer...
Zo vinden we die klootzak snel genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |