Klacht: newbfags die je account willen stelenquote:Hai RacerDKB
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
<knip>
Heb je zelf geen passwordaanvraag gedaan? Dan kun je dit mailtje verder negeren en verwijderen uit je mailbox. Er wordt dan verder niets met je wachtwoord gedaan.
Dit mailtje werd verzonden vanaf IP: <knip>
Hai is hip.quote:
Ja, met zijn IP adres, dus ik kan hem wel DDoSsen enzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:24 schreef Pacmaniac het volgende:
Er wordt dan een mailtje gestuurd naar jouw email adres toch?
DoS, David!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, met zijn IP adres, dus ik kan hem wel DDoSsen enzo
ach dan weet je wat je te wachten staatquote:
WHYYYYYY?quote:Hai RacerDKB
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
http://forum.fok.nl/user/passmailer/
Heb je zelf geen passwordaanvraag gedaan? Dan kun je dit mailtje verder negeren en verwijderen uit je mailbox. Er wordt dan verder niets met je wachtwoord gedaan.
Dit mailtje werd verzonden vanaf IP: <ip adres>.
Terror koekje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
Sorry man, maar iemand vertelde mij dat de tieten van T_C in je pm stonden. Proberen kan geen kwaad, toch?
quote:Er is al een passmailer-mailtje naar je onderweg. Wacht daarop voordat je opnieuw probeert een password aan te vragen.
EUHquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die stuur ik je wel via msn masd
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dat is jouw IP dat eindigt op 89?
Mag dat niet dan ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |