Laat maar horen..quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi TanjaaEr is net een nieuwe titel voor een cd van je ontdekt.
Dit was geen belediging maar een hintje.....quote:
AKQ 1619 - Rampjaarquote:
maar het is geen rampjaarquote:
Kan wel gaan gokkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit was geen belediging maar een hintje.....
Nee wat voor jaar dan?quote:
quote:
Ow..quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee wat voor jaar dan?
op de link klikken....
En gefeliciteerd.quote:
Hoeveel kaarsjes moeten we op de taart zetten?quote:
Eentje meer als vorig jaar..quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes moeten we op de taart zetten?
Raar vond ik je al maar dat je nog een puber was wist ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eentje meer als vorig jaar..![]()
anders gaan jullie me een rare puber vinden![]()
Puber jaaquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Raar vond ik je al maar dat je nog een puber was wist ik niet.![]()
Danquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eentje meer als vorig jaar..![]()
anders gaan jullie me een rare puber vinden![]()
Dankje dankjequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Dan![]()
Gefeliciteerd met je nog net geen 20 zijn!
Oh ja je mocht nog geen auto rijden..... We nemen je pas serieus als je een rijbewijs hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Puber jaa![]()
maar misschien gaan jullie me dan niet meer serieus nemen
Cane is correct. Union Cane werd kampioen na Rocky toen die gedwongen met pensioen ging in deel 5.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef Dagobert het volgende:
Union Cane
Al wordt het wel een beetje een gestolen punt zo, want heb werkelijk waar geen flauw idee waar het over gaat
Gesundheit.... 15 jaar? Jemig...dat is een tijdje terug sinds ik dat was. periode 13 t/m 16 snertleeftijd. Te oud voor dit en te jong voor dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |