Klopt, dat wist ik ook wel, maar ik wist niet dat hij om de volgorde van elementen in het PSdE vroeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het scheikunde is, dan staat H helemaal vooraan.
Juistquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:41 schreef De_Hertog het volgende:
Ik was het ook even gaan opzoeken, maar als je dat bedoelde klopt de vraag niet
Ach, niet dat ik het anders wel had geweten..quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk... Maar mijn hint wel
Sorry!
Waarschijnlijk een ontploffing, maar het is gewoon element 13 tot en met 17 uit het periodiek systeem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef Susi het volgende:
Wat krijg je dan als je het samenvoegt ?
Of een gifgaswolk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ontploffing, maar het is gewoon element 13 tot en met 17 uit het periodiek systeem.
Ah, zo merciquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ontploffing, maar het is gewoon element 13 tot en met 17 uit het periodiek systeem.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Zes zomerhits, wie zong wat?
Let's get loud JLO
Club TropicanaWham
La camisa negra Juanes
Dragostea din tei Haiducci
Mambo no. 5 Lou Bega
In the summertime Shaggy
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:47 schreef Susi het volgende:
Let's get loud - Jennifer Lopez
Club Tropicana - Wham
La camisa negra - Juanes
Dragostea din tei - Die drie Roemenen in een vliegtuig
Mambo no. 5 - Louis Bega / Vega ?
In the summertime - Billy Joel
Dat klinkt als een nieuwe cd van Tanjaa.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:47 schreef Susi het volgende:
Let's get loud - Jennifer Lopez
Club Tropicana - Wham
La camisa negra - Juanes
Dragostea din tei - Die drie Roemenen in een vliegtuig
Mambo no. 5 - Louis Bega / Vega ?
In the summertime -
Mungo Jerry!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
In the summertime = Mungo Brown oid?
Billy Joel - Summertime dacht ik.quote:
Echt waar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
In the summertime is (oa) the undertones
Oh ja! Drat and Double drat!quote:
Shaggy wel. Maar misschien wou je alleen de originele zangers....quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
pulletje +1
Mungo Jerry.
Maar ik weet niet of The Undertones dat ook gezongen hadden.
Ja, shit, over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shaggy wel. Maar misschien wou je alleen de originele zangers....
Maakt mij niet uit. Maar ik wist nog deze line uit die versie van Shaggy vandaar:quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, shit, over het hoofd gezien.![]()
Jij dan de volgende vraag?
Met onder andere Derek Sherinian.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, het blijkt Billy Idol te zijn die ook "In the summertime" heeft gedaan.
De vraag was zomerhit: Mungo Jerry is dan het juiste antwoord. Game on!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:58 schreef pulletje het volgende:
ow als het anders is, mag iemand anders het punt en de vraag stellen hoor..
Vind het niet erg dat Pulletje het punt pakt. Maar de versie van Shaggy was ook een zomerhit dus je logica is niet geheel van toepassing. Maar game on idd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
De vraag was zomerhit: Mungo Jerry is dan het juiste antwoord. Game on!
Shaggy kwam tot 23 in de top40, Mungo was een dikke #1 hitquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind het niet erg dat Pulletje het punt pakt. Maar de versie van Shaggy was ook een zomerhit dus je logica is niet geheel van toepassing. Maar game on idd.
Nee joh. Het is maar een spel. Jij kopte gewoon netjes mijn voorzetje in.quote:
Ik was in die periode in de VS en daar was ie in hot rotation de gehele zomer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef Burnett het volgende:
[..]
Shaggy kwam tot 23 in de top40, Mungo was een dikke #1 hit
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef vaagsel het volgende:
Rocky, tegenstanders van.
Shut up fool!quote:En clubber hoort er niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |