abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:05:52 #1
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70325390

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een Plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even Een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een Nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit Is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] Stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

Agenda:
    28 juni: Parkpop in Den Haag - meer info volgt
    24, 25 en 26 juli: Zwarte Cross in Lichtenvoorde (mafkees01 aanwezig )
    15 augustus: Decibel Outdoor 2009 - Hilvarenbeek (mafkees01 & getl0st aanwezig )
    12 september: Q-base 2009 - Airport Weeze (mafkees01 & getl0st aanwezig )

Single Muziek:

Sfeerimpressie en voorproefje decibel

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door KudFokker op 24-06-2009 15:13:41 ]
  • Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
    pi_70325413
    Patience, kneus.
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:06:41 #3
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70325417
    Ik werk onder FOK!tijd hoor.....
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:06:42 #4
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70325421
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
    Omdat het kan...
    Ik vind het niet kunnen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:07:08 #5
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70325438
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Kluts het volgende:
    Patience, kneus.
    was me nog niet eens opgevallen
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
    Ik werk onder FOK!tijd hoor.....
    Pas de TT ff aan dan
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:07:13 #6
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325440
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
    Ik hoop voor je dat die hoop je ten eerste niet tegenhoudt om andere dingen te ondernemen en ten tweede wel terecht is.. Hoe is zij eronder?
    Ja, ze vindt het ook kut. Het enige wat er eigenlijk mis is is dat ik vreemdgegaan ben. Voor de rest zijn we nog enorm gek op mekaar. We hadden 't gisteravond ook best leuk, konden om mekaars geintjes lachen enzo. Maar de keerzijde is ook dat ik haar helemaal leuk vind, en d'r wil zoenen enzo, en dat kan natuurlijk niet.

En ik onderneem echt wel dingen hoor. Dat doe ik sowieso altijd als ik uit een relatie komt, veel leuke dingen doen, dingen doen die er daarvoor nooit van kwamen (heb me opgegeven voor salsales) , je sociale netwerk weer aanhalen, etc. Voornaamste verschil is dat ik normaal uit een relatie echt meteen rond ga sletten, en dat ga ik nu niet doen.
    quote:
    Ja, misschien is dat toch wel ergens goed voor, even écht helemaal los van elkaar?!
    Dat denk ik sowieso wel. Als we verder gaan gaan we dat sowieso eerst een tijdje afzonderlijk doen (wel een relatie maar niet samenwonen). Soort van harde relatiereset dus.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_70325529
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, ze vindt het ook kut. Het enige wat er eigenlijk mis is is dat ik vreemdgegaan ben. Voor de rest zijn we nog enorm gek op mekaar. We hadden 't gisteravond ook best leuk, konden om mekaars geintjes lachen enzo. Maar de keerzijde is ook dat ik haar helemaal leuk vind, en d'r wil zoenen enzo, en dat kan natuurlijk niet.

En ik onderneem echt wel dingen hoor. Dat doe ik sowieso altijd als ik uit een relatie komt, veel leuke dingen doen, dingen doen die er daarvoor nooit van kwamen (heb me opgegeven voor salsales) , je sociale netwerk weer aanhalen, etc. Voornaamste verschil is dat ik normaal uit een relatie echt meteen rond ga sletten, en dat ga ik nu niet doen.
    [..]

Dat denk ik sowieso wel. Als we verder gaan gaan we dat sowieso eerst een tijdje afzonderlijk doen (wel een relatie maar niet samenwonen). Soort van harde relatiereset dus.
    Soms wil apart wonen er nog wel voor zorgen dat je elkaar weer gaat waarderen. Voor mij werkte het niet, maar iedereen is anders.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:10:25 #8
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_70325536
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:

Fijn dat het nog zo goed voelt, maar dan zou je toch denken dat een pauze niet nodig is? Of is dat puur om het vertrouwen?

Als dat je "natuurlijke" gedrag is, dan vraag ik me af in hoeverre je dat nu kan tegenhouden..
    quote:
    Wel een hele harde, maar als het werkt.. Hebben jullie eerder op jezelf gewoond?
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:11:48 #9
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70325572
    Ik ben er weg van

Fijne dag singles
    pi_70325604
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
    Ik ben er weg van

Fijne dag singles
    Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:12:48 #11
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70325605
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Kluts het volgende:
    Patience, kneus.
    Ik werk gewoon altijd hard daarom weet ik het niet

Maar waarom spreekt iedereen het dan altijd uit als patiance (Pasjans) en niet als patience (Peessjens) ?
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
    pi_70325669
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ik werk gewoon altijd hard daarom weet ik het niet

Maar waarom spreekt iedereen het dan altijd uit als patiance (Pasjans) en niet als patience (Peessjens) ?
    Daar heeft het natuurlijk geen hol mee te maken, dit heeft te maken met je vocabulaire.

En je noemt een foetus toch ook feutus en geen voetus? Kulargument dus.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:14:46 #13
    220609 Nouk84
    pi_70325678
    Oké, ik ga eindelijk de deur uit... Ciao!

Skaten
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:15:58 #14
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70325723
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar heeft het natuurlijk geen hol mee te maken, dit heeft te maken met je vocabulaire.

Tjah, die worden kloppen dus gewoon niet...
    Verander het woord dan gewoon zoals het er staat...

Best gek heh dat mensen het gaan uitspreken zoals het er staat ?!
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:16:26 #15
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325734
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
    Fijn dat het nog zo goed voelt, maar dan zou je toch denken dat een pauze niet nodig is? Of is dat puur om het vertrouwen?
    Yup, da's bij haar helemaal weg, wat ik best kan begrijpen. Denk ook dat het voor haar zwaarder is van voor mij. Ze wil het aan de ene kant niet definitief uitmaken (want we hadden gewoon een enorm goeie relatie), maar aan de andere kant kan ze me niet vertrouwen voor d'r gevoel.
    quote:
    Als dat je "natuurlijke" gedrag is, dan vraag ik me af in hoeverre je dat nu kan tegenhouden..
    Ja, dat zie ik wel. Mocht ik over een X aantal weken iemand tegenkomen en met die persoon gaan zoenen, best. Zal zij ook wel doen (gek genoeg hoop ik dat bijna, als een soort pay-back naar mij toe). We gaan trouwens wel beiden naar hetzelfde hockeytoernooi in augustus en hebben afgesproken dat we daar niks gaan doen, gewoon omdat dat nogal kut is voor de ander. maar voordat ik aan relaties met anderen ga denken zal ik dit gewoon af moeten sluiten, en dat doe ik voorlopig niet.
    quote:
    Wel een hele harde, maar als het werkt.. Hebben jullie eerder op jezelf gewoond?
    Alleen in het begin van de relatie. Begin 2008 is ze bij mij ingetrokken, en eind 2008 zijn we samen in een nieuw huis gaan wonen. Ik woon nu weer in m'n oude huis (stond nog tekoop). En of het werkt, tja, we moeten zien. Het hangt er eigenlijk compleet vanaf of ze over dat me niet vertrouwen heen kan komen.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:17:08 #16
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325758
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Kluts het volgende:

Haha, hoppa
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
    Oké, ik ga eindelijk de deur uit... Ciao!

Skaten
    Godsamme, heel verhaal getypt net!
    pi_70325779
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ja, laten we anders de laatste spelling vervangen voor Breezahtaal.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:18:16 #18
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70325794
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:

[..]

En DAT heet dus vocabulaire, WE-TEN hoe het hoort, dus ook bij dit soort moeilijke ( ) woorden.
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:19:35 #19
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325839
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
    En DAT heet dus vocabulaire, WE-TEN hoe het hoort, dus ook bij dit soort moeilijke ( ) woorden.
    Ik ga me hier niet druk over maken ook. Ik kan het of negeren, of erg onvriendelijk worden. Heb niet echt een middenweg daarin
    pi_70325848
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef Catbert het volgende:

[..]
    Ik krijg ergens de indruk dat jij er alles voor zou willen doen om de relatie alsnog te laten slagen, maar pas wel op dat je daar niet te ver in gaat of je daarin laat gebruiken hoor.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:20:08 #21
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70325865
    Nou nog een keer dat lekkere ding van een projectleidster te bellen en daarna maar eens de duinen opzoeken. Genoeg gewerkt.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:21:18 #22
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70325904
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ga me hier niet druk over maken ook. Ik kan het of negeren, of erg onvriendelijk worden. Heb niet echt een middenweg daarin
    Waar heb je het nu precies over? .
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:21:24 #23
    220609 Nouk84
    pi_70325909
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef Catbert het volgende:
    Yup, da's bij haar helemaal weg, wat ik best kan begrijpen. Denk ook dat het voor haar zwaarder is van voor mij. Ze wil het aan de ene kant niet definitief uitmaken (want we hadden gewoon een enorm goeie relatie), maar aan de andere kant kan ze me niet vertrouwen voor d'r gevoel.
    Maar het is wel definitief uit?
    quote:
    Ja, dat zie ik wel. Mocht ik over een X aantal weken iemand tegenkomen en met die persoon gaan zoenen, best. Zal zij ook wel doen (gek genoeg hoop ik dat bijna, als een soort pay-back naar mij toe). We gaan trouwens wel beiden naar hetzelfde hockeytoernooi in augustus en hebben afgesproken dat we daar niks gaan doen, gewoon omdat dat nogal kut is voor de ander. maar voordat ik aan relaties met anderen ga denken zal ik dit gewoon af moeten sluiten, en dat doe ik voorlopig niet.
    Je moet dit afsluiten voor je aan een ander kan denken, maar je bent wel TIJDENS je relatie vreemdgegaan? Spreekt elkaar nogal tegen, als je het mij vraagt
    quote:
    Alleen in het begin van de relatie. Begin 2008 is ze bij mij ingetrokken, en eind 2008 zijn we samen in een nieuw huis gaan wonen. Ik woon nu weer in m'n oude huis (stond nog tekoop). En of het werkt, tja, we moeten zien. Het hangt er eigenlijk compleet vanaf of ze over dat me niet vertrouwen heen kan komen.
    Oké.. Makkelijk dat je daar weer in kan dan.. Ik vraag me alleen af hoe ze jou, apart van elkaar, weer kan gaan vertrouwen? Dat moet je toch bewijzen en dat gaat niet op deze manier?!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:22:26 #24
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70325943
    Werken?
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:22:51 #25
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325957
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef Kluts het volgende:
    Ik krijg ergens de indruk dat jij er alles voor zou willen doen om de relatie alsnog te laten slagen, maar pas wel op dat je daar niet te ver in gaat of je daarin laat gebruiken hoor.
    Oh, don't worry hoor. Ik ben niet iemand die zich laat gebruiken, en zij is niet iemand die dat zou doen. We willen beiden dat het goedkomt, alleen lukt het haar op dit moment gewoon niet om zich eroverheen te zetten. Ik geef het gewoon nog niet op, ga nu gewoon doen waar ik zin in heb Ik wil nog steeds dat 't goed komt, maar zo niet, dan zijn er genoeg andere leuke meiden
    pi_70325965
    quote:

[..]

Dank je, HW. Iemand die het wel snapt.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:23:20 #27
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70325968
    quote:

[..]

Nee daar gaat het niet om...

Geef toe, het is toch gewoon niet logisch dat woorden anders uitgesproken worden dan ze geschreven worden als het door het veranderen van 1 letter wel klopt ?
    Het woord zal er ook niet 'makkelijker' ( hahahahahahaha !!!111!1!!) door worden
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:23:45 #28
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325977
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef HeatWave het volgende:
    Waar heb je het nu precies over? .
    Mensen die vinden dat je foetus maar als veutus moet gaan spellen. Als ik me daarmee ga bemoeien word ik nogal snel onvriendelijk. Heb het niet zo op breezahs
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:25:22 #29
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326035
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mensen die vinden dat je foetus maar als veutus moet gaan spellen. Als ik me daarmee ga bemoeien word ik nogal snel onvriendelijk. Heb het niet zo op breezahs
    Ja foetus en veutus is ook niet wat ik bedoel.
    Ik heb het nu over patiance en patience...

Het viel Djayzz niet eens op zelfs dat ik het fout schreef, lijkt mij een goed voorbeeld ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_70326071
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
    Omdat het het Franse Patience is, niet het engelse. In engelstalige landen heet het dan ook Solitaire.
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:26:51 #31
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70326088
    patience is uit het FRANS, niet het Engels, en dan kom je uit bij.... juistem .

En dat is dus wat ik wil zeggen, dat soort dingen hoor je gewoon te weten, niet te gokken .
    Get woke, go broke!
    pi_70326134
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, don't worry hoor. Ik ben niet iemand die zich laat gebruiken, en zij is niet iemand die dat zou doen. We willen beiden dat het goedkomt, alleen lukt het haar op dit moment gewoon niet om zich eroverheen te zetten. Ik geef het gewoon nog niet op, ga nu gewoon doen waar ik zin in heb Ik wil nog steeds dat 't goed komt, maar zo niet, dan zijn er genoeg andere leuke meiden
    Die indruk kreeg ik ook niet echt van je, maar het is meer dat ik om me heen vaak gezien heb dat vrouwen nog wel eens willen denken dan alles naar hun hand te kunnen zetten vanwege 1 misstap bijvoorbeeld.
    pi_70326162
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:26 schreef HeatWave het volgende:
    dat soort dingen hoor je gewoon te weten
    Nou niet gaan overdrijven, over zo'n kutkaartspelletje hoef je bar weinig te weten!
    pi_70326174
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, laten we anders de laatste spelling vervangen voor Breezahtaal.
    De laatste spelling mag je van mij vervangen door wat je maar wil. Mislukte bezigheidstherapie voor geflipte neerlandici.

De voorlaatste spelling daarentegen...
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:28:49 #35
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70326180
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
    Maar het is wel definitief uit?
    Nouja, het is uit. Niet 'definitief', die deur houdt ze nog wel open zegmaar.
    quote:
    Je moet dit afsluiten voor je aan een ander kan denken, maar je bent wel TIJDENS je relatie vreemdgegaan? Spreekt elkaar nogal tegen, als je het mij vraagt
    Met iemand naar bed gaan is voor mij heel wat anders dan een relatie hebben met een nieuw iemand he.
    quote:
    Oké.. Makkelijk dat je daar weer in kan dan.. Ik vraag me alleen af hoe ze jou, apart van elkaar, weer kan gaan vertrouwen? Dat moet je toch bewijzen en dat gaat niet op deze manier?!
    Ik weet niet hoe je dat kunt bewijzen uberhaupt eigenlijk. Volgens mij is het vooral een kwestie van dat dat slechte gevoel bij d'r slijt.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:29:32 #36
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326208
    Hmm ik dacht dus dat je het schreef als Patiance omdat het Frans was, en het niet schreef als het Engelse Patience (geduld)

Ook weer mooi voorbeeld dat je meteen voor breezah wordt uitgemaakt als je je vergist hier....
    pi_70326235
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef djayzz het volgende:
    Er zit gewoon een collega van me patience te spelen tijdens werktijd.
    Dat is toch niet normaal!
    Inderdaad deze is veel leuker zit nu op 636400 punten als highscore
    There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:30:18 #38
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70326241
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
    Hmm ik dacht dus dat je het schreef als Patiance omdat het Frans was, en het niet schreef als het Engelse Patience (geduld)

Ook weer mooi voorbeeld dat je meteen voor breezah wordt uitgemaakt als je je vergist hier....
    Je moet ook niet zo fel happen .

We pesten je maar een beetje .
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:30:30 #39
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70326250
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Kluts het volgende:
    Die indruk kreeg ik ook niet echt van je, maar het is meer dat ik om me heen vaak gezien heb dat vrouwen nog wel eens willen denken dan alles naar hun hand te kunnen zetten vanwege 1 misstap bijvoorbeeld.
    Oh, als ze het gaat gebruiken als argument in discussies is het snel afgelopen. Dan krijg je van die "ja maar jij bent vreemdgegaan dus jij moet nu afwassen" discussies Daar pas ik voor.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:30:38 #40
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326258
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef rival het volgende:

[..]

Nou niet gaan overdrijven, over zo'n kutkaartspelletje hoef je bar weinig te weten!
    Kom op Rival, heeft het jou al niet vaak genoeg je leven gered, die droombaan opgeleverd of iets anders waarvan je niet zou denken dat het ooit zou gebeuren ?

Hartstikke belangrijk
    pi_70326260
    quote:
    Hmm ik dacht dus dat je het schreef als Patiance omdat het Frans was
    Ook in het Frans schrijf je het met een 'e'. Proberen spelling van vreemde talen te raden op je nederlandse uitspraak is zelden een geniaal idee .
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:32:25 #42
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326325
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je moet ook niet zo fel happen .

We pesten je maar een beetje .
    Tja, ik ga toch gewoon een normale discussie aan ?
    Dat jullie er niet mee eens zijn betekent niet dat jullie mij hoeven te 'beledigen'

Iedereen kan zich vergissen...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_70326339
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Nee daar gaat het niet om...

Geef toe, het is toch gewoon niet logisch dat woorden anders uitgesproken worden dan ze geschreven worden als het door het veranderen van 1 letter wel klopt ?
    Nee, maar zo is het nu eenmaal.

"That's the way the cookie crumbles".
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:35:14 #44
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70326439
    Maar iemand nog goeie verhalen over exen ofzo? Stuk interessanter dan gemiep over Patience
    pi_70326446
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ja foetus en veutus is ook niet wat ik bedoel.
    Ik heb het nu over patiance en patience...
    Het viel Djayzz niet eens op zelfs dat ik het fout schreef, lijkt mij een goed voorbeeld ?
    SPOILER
    Oh, dus dan geldt mijn argument niet?

Dat het gros van de Nederlanders inmiddels te ongeďnteresseerd is om fatsoenlijk zijn/haar moedertaal te leren vind ik om te janken. En om dan dat soort zaken aan te gaan passen omdat anders de gemiddelde idioot niet kan lezen en schrijven is idioot.
    pi_70326453
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Inderdaad deze is veel leuker zit nu op 636400 punten als highscore
    http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

Die dus lol
    There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:36:33 #47
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70326502
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Tja, ik ga toch gewoon een normale discussie aan ?
    Dat jullie er niet mee eens zijn betekent niet dat jullie mij hoeven te 'beledigen'

Iedereen kan zich vergissen...
    SPOILER
    Over de correcte spelling van woorden kan je niet discussieren of het oneens zijn .

Ik vergis me ook wel eens, weet je wat ik dan zeg? :Sorry, mijn fout, weer iets geleerd .
    Get woke, go broke!
    pi_70326520
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, als ze het gaat gebruiken als argument in discussies is het snel afgelopen. Dan krijg je van die "ja maar jij bent vreemdgegaan dus jij moet nu afwassen" discussies Daar pas ik voor.
    Nou, dat wilde ik ff benadrukken dus.
    pi_70326560
    quote:

Waar wordt jij uitgemaakt voor Breezah dan?
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:38:36 #50
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326584
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oh, dus dan geldt mijn argument niet?

Dat het gros van de Nederlanders inmiddels te ongeďnteresseerd is om fatsoenlijk zijn/haar moedertaal te leren vind ik om te janken. En om dan dat soort zaken aan te gaan passen omdat anders de gemiddelde idioot niet kan lezen en schrijven is idioot.
    Mijn moedertaal is geen Engels én ook geen Frans.

Ik bedoel dat veutus - foetus & patience - patiance niet met elkaar te vergelijken is omdat het maar 1 letter verschilt heeft, en de eerstgenoemde 2.

Nja, kut discussie trouwens...
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:40:18 #51
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326662
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Over de correcte spelling van woorden kan je niet discussieren of het oneens zijn .

Ik vergis me ook wel eens, weet je wat ik dan zeg? :Sorry, mijn fout, weer iets geleerd .
    Ik zeg toch ook alleen dat het logischer zou zijn dat ze het in NL Patiance zouden schrijven ipv patience...

IK vind dat logischer, gewoon een mening

"Ja laten we de taal veranderen naar jouw breezah taal blablabla"
    Over niveau gesproken...
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:41:02 #52
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326687
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:

[..]

Waar wordt jij uitgemaakt voor Breezah dan?
    Pff nevermind geen zin in
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:42:07 #53
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70326736
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook alleen dat het logischer zou zijn dat ze het in NL Patiance zouden schrijven ipv patience...

Over niveau gesproken...
    Oh, dat het soms niet logisch is ben ik 100% met je eens, maar dat is in elke taal zo . Maar dat is dus idd geen excuus om het dan maar niet te weten .

Natuurlijk was dit een lullig, beetje pesterig voorbeeld, maar hey, dit is Singles en jij bent KF .
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:42:32 #54
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70326757
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:35 schreef Kluts het volgende:
    Veel mensen op verschillende fora (Fok! vooral) gebruiken het argument dat het teveel 'moeite' kost om correct te spellen. Net zoals dat het moeite zou kosten om hoofdletters en interpunctie te gebruiken. Echt.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:43:23 #55
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326787
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, dat het soms niet logisch is ben ik 100% met je eens, maar dat is in elke taal zo . Maar dat is dus idd geen excuus om het dan maar niet te weten .

Natuurlijk was dit een lullig, beetje pesterig voorbeeld, maar hey, dit is Singles en jij bent KF .
    ja sorry, maar ik heb niet altijd zin in dit gedoe...

Prima als ik weer een verhalen heb, maar nu ?
    Vind het niet echt leuk als iemand zegt 'het is patience, kneus' als ik alleen iets vraag...

Maar je bent gewoon een vaag mens Kluts
    pi_70326788
    quote:
    Ja, laten we leenwoorden van spelling gaan veranderen .

Zelfs als het je moedertaal niet is, sinds wanneer is er iets mis met een gezonde basiskennis?
    pi_70326819
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Veel mensen op verschillende fora (Fok! vooral) gebruiken het argument dat het teveel 'moeite' kost om correct te spellen. Net zoals dat het moeite zou kosten om hoofdletters en interpunctie te gebruiken. Echt.
    Een spellingscontrole op de computer (dus niet alleen Word nee) is daarom best eens handig.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:44:13 #58
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70326826
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:37 schreef Kluts het volgende:
    Nou, dat wilde ik ff benadrukken dus.
    Ik heb een vriendin gehad die in elke discussie, waarover danook, ALTIJD zaken uit het verleden erbij ging slepen. "Ja maar toen deed je dit!". Ja, dus? Da's 5 maanden geleden doos! Verder wel een leuke meid hoor, maar daar werd ik echt gek van.
    pi_70326832
    quote:
    "Ik sit hier tog niet op sgool ."

En soortgelijke literaire hoogtepuntjes .
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:44:19 #60
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70326833
    quote:

[..]

Over niveau gesproken...
    Het is een woord uit het Frans overgenomen. Het zelfde als we nu veel woorden uit het Engels overnemen, die spel je dan ook op die manier en niet op een Nederlandse variant
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:44:28 #61
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326840
    quote:

[..]

Ja maar dat kan je niet vergelijken met dit...
    Ik vroeg me gewoon iets af, en meteen wordt er zo gereageerd....
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:44:34 #62
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70326845
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:

[..]

ja sorry, maar ik heb niet altijd zin in dit gedoe...

Prima als ik weer een verhalen heb, maar nu ?
    Vind het niet echt leuk als iemand zegt 'het is patience, kneus' als ik alleen iets vraag...

Maar je bent gewoon een vaag mens Kluts
    Dan doe je het af met, ok, whatever . En ge ja verder .
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:45:50 #63
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326886
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, laten we leenwoorden van spelling gaan veranderen .

Zelfs als het je moedertaal niet is, sinds wanneer is er iets mis met een gezonde basiskennis?
    Hoe vaak gebruik je dat woord nou ?
    Ik nooit in ieder geval...

Dan is het toch logisch dat ik het schrijf zoals ik het hoor ?
    pi_70326896
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Het is een woord uit het Frans overgenomen. Het zelfde als we nu veel woorden uit het Engels overnemen, die spel je dan ook op die manier en niet op een Nederlandse variant
    Niet dat dat in theorie niet zou kunnen natuurlijk. Om een voorbeeld te noemen, de engelse taal zit vol met leenwoorden uit het latijn waarbij de uitgang is verengelst.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:46:32 #65
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326918
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan doe je het af met, ok, whatever . En ge ja verder .
    Nee, ik dien hier niet voor kneus uitgemaakt te worden voor zoiets...

Maar je mag dus iedereen gaan uitschelden en dan zeggen dat je aan het pesten bent ?
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:46:41 #66
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70326924
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:44 schreef vencodark het volgende:
    Een spellingscontrole op de computer (dus niet alleen Word nee) is daarom best eens handig.
    Oh, ik vind een spelfout af en toe geen enkel probleem. Ik schrijf ook wel eens "ik wordt" ofzo, terwijl ik prima weet dat het fout is. Als ik met een klant mail ofzo lees ik 'em nog een 2e keer over, maar dat doe ik met forum posts niet. Ik vind mensen die zitten te miepen over duidelijke typfouten bijna net zo erg als breezahs. Maar mensen die structureel geen hoofdletters en interpunctie gebruiken (of nog erger, die dat structureer verkeerd doen) kan ik echt niet serieus nemen.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:47:32 #67
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70326953
    En die Fransen doen het zelf ook

Het woord 'mannequin' komt van het Nederlandse woord 'manneke'...
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:47:35 #68
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70326955
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef KudFokker het volgende:
    Als ik niet zeker weet hoe ik woord spel google ik het gewoon even. Heeft 2 voordelen: je schrijft het goed, en je weet meteen hoe je het wel spelt.
    pi_70327000
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef KudFokker het volgende:
    Hoe vaak gebruik je dat woord nou ?
    Ik nooit in ieder geval...

Ja, dat is vanuit jouw kennis logisch. Als je er dan vervolgens op gewezen wordt dat je het fout spelt (en dat kan uiteraard wel iets diplomatieker ), dan reageer je met een "ik kan niet alles weten, weer wat geleerd, volgende keer beter" en je gaat door met leven. Direkt in de verdediging schieten schiet nooit echt op .
    pi_70327019
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, ik vind een spelfout af en toe geen enkel probleem. Ik schrijf ook wel eens "ik wordt" ofzo, terwijl ik prima weet dat het fout is. Als ik met een klant mail ofzo lees ik 'em nog een 2e keer over, maar dat doe ik met forum posts niet. Ik vind mensen die zitten te miepen over duidelijke typfouten bijna net zo erg als breezahs. Maar mensen die structureel geen hoofdletters en interpunctie gebruiken (of nog erger, die dat structureer verkeerd doen) kan ik echt niet serieus nemen.
    d'tjes en t'tjes zijn ook niet mijn sterkste punt. Ik ben gewoon een pietlut die dergelijke tikfoutjes of echte spelfouten wel goed wil hebben.
    Dingen als hoofdletters etc etc. vind ik ook altijd wel prettig. Over de rest val ik niet zo.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:49:01 #71
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327020
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ik niet zeker weet hoe ik woord spel google ik het gewoon even. Heeft 2 voordelen: je schrijft het goed, en je weet meteen hoe je het wel spelt.
    Hmm er zijn nog genoeg andere woorden die ik niet weet, die ik wel iets belangrijker vind dan patience...
    pi_70327032
    quote:
    (of nog erger, die dat structureer verkeerd doen) kan ik echt niet serieus nemen.
    Structureel is met een 'l'.

Deze post werd u aangeboden door uw vriendelijke spellingchecker, have a nice day .
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:49:55 #73
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70327048
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:44 schreef Litpho het volgende:
    "Ik sit hier tog niet op sgool ."

En soortgelijke literaire hoogtepuntjes .
    Breek me de bek niet open. Als die mensen wat meer op "sgool" zouden zitten zouden ze dit probleem niet hebben.
    pi_70327060
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Hmm er zijn nog genoeg andere woorden die ik niet weet, die ik wel iets belangrijker vind dan patience...
    Ja? Moet je kiezen? Is je geheugenruimte beperkt? Is er iets wat je verhindert om dit te leren als het opkomt?
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:50:41 #75
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327078
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, dat is vanuit jouw kennis logisch. Als je er dan vervolgens op gewezen wordt dat je het fout spelt (en dat kan uiteraard wel iets diplomatieker ), dan reageer je met een "ik kan niet alles weten, weer wat geleerd, volgende keer beter" en je gaat door met leven. Direkt in de verdediging schieten schiet nooit echt op .
    Raar heh dat je in de verdediging schiet als je uitgescholden wordt ?!
    Of heeft dat ook weer te maken met mijn kennis...

Geef zelf dan ook gewoon toe dat sommige van jullie fout zaten
    Terwijl ik niemand kwets met mijn 'fout' en jullie wel...
    En maar blijven wezen met die vingertjes
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:50:41 #76
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70327079
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Nee, ik dien hier niet voor kneus uitgemaakt te worden voor zoiets...

Maar je mag dus iedereen gaan uitschelden en dan zeggen dat je aan het pesten bent ?
    je hebt kneus en kneus he? Context, interpretatie, etc .

Gewoon niet zo happen en relativeren .
    Get woke, go broke!
    pi_70327080
    quote:

[..]

ik ben toch zeker niet aan het solliciteren
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:51:19 #78
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327111
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Context op een forum
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:51:38 #79
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70327119
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:49 schreef Litpho het volgende:
    Structureel is met een 'l'.

Deze post werd u aangeboden door uw vriendelijke spellingchecker, have a nice day .
    Hehe. Nou, die was nieteens opzettelijk, en dat is dus precies wat ik bedoel. Weet dat jij het als een geintje bedoelt, maar er zijn mensen die zich daadwerkelijk beter voelen als ze mensen wijzen op overduidelijke typefouten. In bovenstaand geval krijg je dan ook nog "ja maar de R zit niet bij de L in de buurt". Nee lul, maar dat doet er ook niet toe.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:52:27 #80
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70327143
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
    Groei eens een wat dikkere huid zeg dat kwam niet in de buurt van uitschelden
    pi_70327166
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
    Je doet het zelf (uiteindelijk) al af met een soort van "het is maar Kluts". Dat kan je ook direkt doen. Niks mis met de grotere man (m/v) zijn als iemand anders begint met schelden.
    quote:
    Geef zelf dan ook gewoon toe dat sommige van jullie fout zaten
    Ik voel me niet direkt aangesproken, als je het niet erg vindt.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:55:19 #82
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70327244
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:51 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Context op een forum
    Oh, dat kan dus niet? Lees even wat je schrijft en denk dan terug aan de andere dingen die mensen tegen je zeggen, interpreteren en relativeren. En ja, je kan zeker context halen uit forumposts.

Maar nu ga je jezelf dus weer in de nesten werken door aan te geven dat JIJ dat niet kan blijkbaar .

nee, ik val je niet aan, ik leg uit waarom mensen je soms aanvallen .
    Get woke, go broke!
    pi_70327253
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Mijn moedertaal is geen Engels én ook geen Frans.

Ik bedoel dat veutus - foetus & patience - patiance niet met elkaar te vergelijken is omdat het maar 1 letter verschilt heeft, en de eerstgenoemde 2.

Nja, kut discussie trouwens...
    Ik doelde dan ook op het feit dat er in de nederlandse taal gewoon woorden zijn waarvan de uitspraak anders is dan de schrijfwijze.
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat dus.
    pi_70327314
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hehe. Nou, die was nieteens opzettelijk, en dat is dus precies wat ik bedoel. Weet dat jij het als een geintje bedoelt, maar er zijn mensen die zich daadwerkelijk beter voelen als ze mensen wijzen op overduidelijke typefouten.
    De enige typfouten die ik er uit vis normaliter, zijn typfouten die ervoor zorgen dat de zin op een andere (grappige) manier kan worden opgevat. Maar verder? Verbazingwekkend genoeg heb ik betere dingen te doen.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:57:21 #85
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327324
    Het is gewoon niet nodig, klaar.
    pi_70327394
    quote:

[..]

Oh, ik vind een spelfout af en toe geen enkel probleem. Ik schrijf ook wel eens "ik wordt" ofzo, terwijl ik prima weet dat het fout is. Als ik met een klant mail ofzo lees ik 'em nog een 2e keer over, maar dat doe ik met forum posts niet.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:59:01 #87
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70327396
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
    Jochie toch

Je bent ook nog maar 21
    pi_70327415
    quote:
    Sterk argument om de discussie mee af te sluiten.
    pi_70327429
    Ik snapt nie wat je je druk maakt te zitten kutfokker
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:01:29 #90
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327502
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jochie toch

Je bent ook nog maar 21
    Nee erover door blijven gaan is volwassen

Ik vind het het woord kneus in die zin gewoon niet nodig...

Had het niet duidelijk gemaakt als je alleen "Het is patience" had getypt Kluts ?
    Jij met je mega vocabulair moet toch ook wel weten hoe je je via een internet forum kan articuleren, en anders kan je het ook nog wel aan HW vragen
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:03:29 #91
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70327580
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
    Je reageert zo grappig
    pi_70327599
    quote:
    dit gejank van je is zeker nergens voor nodig
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:04:41 #93
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70327625
    Ok nu begint de discussie toch echt te vervelen. Tijd voor wat nieuws! Muziek!

R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
    pi_70327628
    quote:
    Jij met je mega vocabulair moet toch ook wel weten hoe je je via een internet forum kan articuleren,

zo die zit
    pi_70327645
    quote:
    vocabulair
    Hey, een leenwoord .

Eentje die ik anders zou spellen, maar in tegenstelling tot 'patiance' ben je hier zeker niet alleen in.
    pi_70327653
    quote:

[..]

Ik vind het het woord kneus in die zin gewoon niet nodig...

Had het niet duidelijk gemaakt als je alleen "Het is patience" had getypt Kluts ?
    Jij met je mega vocabulair moet toch ook wel weten hoe je je via een internet forum kan articuleren, en anders kan je het ook nog wel aan HW vragen
    Geloof me, als ik je echt had willen beledigen, had ik je geen kneus genoemd.

En je gebruik van het woord articuleren is op zijn minst apart te noemen.

Kortom, KF, ik denk dat je een beetje overtrokken reageert eigenlijk.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:06:14 #97
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327693
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Geloof me, als ik je echt had willen beledigen, had ik je geen kneus genoemd.

Kortom, KF, ik denk dat je een beetje overtrokken reageert eigenlijk.
    Prima, je weet in ieder geval nu dat ik het liever niet heb.
    Dan is het vanaf nu aan jouWWWWWWW goedheid om er wat mee te doen...

Edit: jouwwwwwwwww
    pi_70327696
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
    Dat jij je nou nog niet voldoende hebt ingelikt bij de c:rew om audiorechten te hebben .
    pi_70327704
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
    Ok nu begint de discussie toch echt te vervelen. Tijd voor wat nieuws! Muziek!

Daar wordt je echt mee dood gegooit overal!

niks te klagen zeg ik
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:06:57 #100
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70327723
    Over muziek gesproken: ik heb me dus opgegeven voor Salsales. Begint pas op 13 jul helaas, maar heb er erg veel zin in. Overschot aan vrouwen
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:07:32 #101
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70327746
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:

[..]

Daar wordt je echt mee dood gegooit overal!

niks te klagen zeg ik
    Ach ik post nog net geen Esmee Denters
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    pi_70327761
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Edit: jouwwwwwwwww
    Als jij niet zodanig zou reageren dat ik het als een grote inkopper zou opvatten zou deze discussie niet eens plaatsgevonden hebben, maar als je het echt zo vreselijk vindt, zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
    pi_70327776
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Prima, je weet in ieder geval nu dat men het altijd weer zal doen.
    dan is het nu dus aan jou om hier een dikkere huid voor te laten groeien
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:08:31 #104
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327786
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Catbert het volgende:
    Over muziek gesproken: ik heb me dus opgegeven voor Salsales. Begint pas op 13 jul helaas, maar heb er erg veel zin in. Overschot aan vrouwen
    Hmm ben daar ook een paar keer voor gevraagd, toch maar een keer doen
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:08:53 #105
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70327804
    quote:
    Excellent move kan ik je uit ervaring vertellen Je hebt geen idee hoeveel vrouwen er dol op zijn. Als je alleen al zegt dat je de salsa kan op een feestje is vaak al meer dan geneog om de belangstelling van de dames te krijgen.
    pi_70327828
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef Belsezar het volgende:

[..]

nou het is 1 van de weinige nummers die ik wel de hele dag kan horen, dus gooi mij er maar eme dood bedoelde ik juist
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:09:21 #107
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327829
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik vind dat liedje nu net een beetje om aan te horen worden, net nu die hele 'hype' over aan het gaan is
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:10:00 #108
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70327851
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef rival het volgende:

[..]

nou het is 1 van de weinige nummers die ik wel de hele dag kan horen, dus gooi mij er maar eme dood bedoelde ik juist
    Ahh ok, op die manier

Ik kom er nu pas achter dat die knakkers van Madcon Noren zijn
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:10:32 #109
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70327869
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
    Excellent move kan ik je uit ervaring vertellen Je hebt geen idee hoeveel vrouwen er dol op zijn. Als je alleen al zegt dat je de salsa kan op een feestje is vaak al meer dan geneog om de belangstelling van de dames te krijgen.
    Ja, ik ben sowieso wel van het dansen, en salsamuziek vind ik sowieso leuk. Een teamgenoot van me kan het best aardig en die is (ook door z'n uiterlijk) gewoon een grote chickmagneet. M'n rolmodel
    pi_70327874
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:

Ik kom er nu pas achter dat die knakkers van Madcon Noren zijn
    ik weet dat al sinds woensdag 24 juni 2009 16:10
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:11:01 #111
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70327890
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ik vind dat liedje nu net een beetje om aan te horen worden, net nu die hele 'hype' over aan het gaan is
    Het is ook wel een aardig liedje en ze ziet er niet verkeerd uit
    pi_70327918
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat jij je nou nog niet voldoende hebt ingelikt bij de c:rew om audiorechten te hebben .
    Dat is misschien maar goed ook.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:11:47 #113
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327930
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, ik ben sowieso wel van het dansen, en salsamuziek vind ik sowieso leuk. Een teamgenoot van me kan het best aardig en die is (ook door z'n uiterlijk) gewoon een grote chickmagneet. M'n rolmodel
    Rolemodel toch ?
    pi_70327947
    wow

ik werk over zie ik...

massols
    pi_70327961
    quote:
    Salsales
    Dit is vast helderder als je het direkt als salsa-les leest in plaats van als sal-sales. Niet dat de spelling incorrect is verder .
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:12:32 #116
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70327964
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:11 schreef KudFokker het volgende:
    Rolemodel toch ?
    Rolmodel is gewoon Nederlands hoor
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:13:13 #117
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70327995
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Rolmodel is gewoon Nederlands hoor
    Ik dacht het Engelse Rolemodel

Wist niet dat rolmodel Nederlands was thnx
    pi_70328009
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:11 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Rolemodel toch ?

Nee, dat is engels, lieverd.

Zo beter?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:13:42 #119
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70328017
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hehe, someone to live up to dus
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef rival het volgende:

[..]

ik weet dat al sinds woensdag 24 juni 2009 16:10
    Ahh ok gelukkig, ik ben niet alleen

Ik had het echt nooit geraden als ik wiki niet had gezien. Ik dacht gewoon engelsen ofzo of amerikanen.

Hun namen ook: Tshawe Baqwa en Yosef Wolde-Mariam.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:13:45 #120
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70328023
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Litpho het volgende:
    Dit is vast helderder als je het direkt als salsa-les leest in plaats van als sal-sales. Niet dat de spelling incorrect is verder .
    Haha. Ik ken het. "Sal-sales, WTF is Sal-sales?" En er dan na 10 keer lezen achterkomen. Face>desk momentje
    pi_70328052
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Haha. Ik ken het. "Sal-sales, WTF is Sal-sales?" En er dan na 10 keer lezen achterkomen. Face>desk momentje
    Mijn gezicht en bureau zijn sowieso goede vrienden wat dat betreft .
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:14:30 #122
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328056
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, dat is engels, lieverd.

Zo beter?
    Kijk eens hoe ik het nu op pakte dan
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:15:17 #123
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328084
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Doe mij maar de Face-Palm

Kan je overal uitvoeren
    pi_70328091
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Niet dat daar wat mis mee is, maar schouderklopjes bij Kluts bietsen is niet de koers die ik gekozen zou hebben .
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:15:28 #125
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70328095
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

So you still power-nap during lunch?
    pi_70328101
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:

[..]

[..]

Ahh ok gelukkig, ik ben niet alleen

Ik had het echt nooit geraden als ik wiki niet had gezien. Ik dacht gewoon engelsen ofzo of amerikanen.

Hun namen ook: Tshawe Baqwa en Yosef Wolde-Mariam.
    Ben ik raar als ik niet eens van hun gehoord heb?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:15:49 #127
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70328106
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
    Nogal. Hij's redelijk koning wat betreft het vrouwen regelen op feestjes. Heeft een vriendin en doet d'r verder niks mee hoor, maar hem lukt dat wel Bij mij ligt het vooral aan m'n stemming, maar hij heeft daar volgens mij nooit last van
    pi_70328120
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Oppikken, maar dat maakt niet uit hoor, schat.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:16:31 #129
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328129
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Niet dat daar wat mis mee is, maar schouderklopjes bij Kluts bietsen is niet de koers die ik gekozen zou hebben .
    Aah ik heb niks van haar nodig hoor
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:17:01 #130
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328150
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik was al aan het twijfelen ja, geen spellingscontrole.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:17:20 #131
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70328168
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Als je regelmatig radio luister ergens wel een beetje
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nogal. Hij's redelijk koning wat betreft het vrouwen regelen op feestjes. Heeft een vriendin en doet d'r verder niks mee hoor, maar hem lukt dat wel Bij mij ligt het vooral aan m'n stemming, maar hij heeft daar volgens mij nooit last van
    Het is gewoon een instelling. Als je het vaker en vaker doet is het op een gegeven moment tweede natuur
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:17:41 #132
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70328182
    quote:
    KF is duidelijk de sjaak vandaag
    pi_70328192
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

KF is duidelijk de sjaak vandaag
    Vandaag?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:18:00 #134
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70328196
    quote:

[..]

Of aanpakte kan ook geloof ik.
    pi_70328200
    Maar goed KF, ik ben in een irritante bui.

Nu naar huis! Fijne avond allemaal!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:18:33 #136
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328225
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ik ken ze ook niet hoor
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:18:50 #137
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328236
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
    Maar goed KF, ik ben in een irritante bui.

Nu naar huis! Fijne avond allemaal!
    Take care !
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:19:13 #138
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70328255
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ik ken ze ook niet hoor
    Nog even en dan ga ik me vreemd voelen omdat ik ze wel ken
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:20:06 #139
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328289
    Ik ken het de titel van het liedje en het liedje zelf wel, maar de artiest(en) nooit onthouden
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:22:38 #140
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70328392
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef KudFokker het volgende:
    Ik ken het de titel van het liedje en het liedje zelf wel, maar de artiest(en) nooit onthouden
    Ach gelukkig is er google voor dat soort dingen. Ik zoek soms zelfs naar nummers zonder dat ik de titel of artiest weet. Een zin uit een liedje is eigenlijk al zat om erachter te komen
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:24:44 #141
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328486
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ach gelukkig is er google voor dat soort dingen. Ik zoek soms zelfs naar nummers zonder dat ik de titel of artiest weet. Een zin uit een liedje is eigenlijk al zat om erachter te komen
    Ooh typte het dubbelop...
    Ben nog niet helemaal lekker omdat ik ziek was maandag en nog steeds niet helder ben.

Maar dat doe ik ook heel vaak, 1 zin onthouden en dan de lyrics zoeken
    Ik heb er ook een applicatie op mijn telefoon voor, die vangt het geluid op en geeft dan weer welk liedje het is
    pi_70328504
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:

[..]

[..]

Het is gewoon een instelling. Als je het vaker en vaker doet is het op een gegeven moment tweede natuur
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ik ken ze ook niet hoor
    Oke ik ben raar
    pi_70328709
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat verklaart dat ik het niet ken .
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:31:01 #144
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70328731
    Ik heb KinkFM opstaan .
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:33:10 #145
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328816
    Hmm ze luisteren SkyRadio hier, maar daar wordt hij nooit op gedraaid geloof ik...

Het is trouwens niet slim om peper op je eten te doen wanneer je verkouden bent
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:33:15 #146
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70328818
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ooh typte het dubbelop...
    Ben nog niet helemaal lekker omdat ik ziek was maandag en nog steeds niet helder ben.

Maar dat doe ik ook heel vaak, 1 zin onthouden en dan de lyrics zoeken
    Ik heb er ook een applicatie op mijn telefoon voor, die vangt het geluid op en geeft dan weer welk liedje het is
    Das wel erg handig inderdaad!
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat verklaart dat ik het niet ken .
    Maar, maar. Jij bent Litpho, je weet toch altijd alles?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:34:57 #147
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70328905
    Hier Q-music op de woensdag (dan zit ik alleen op de afdeling) en normaal 3fm.

Net op de radio: Beyonce roept fans op om voedsel achter te laten bij haar concerten. To feed Americans waren haar letterlijke woorden.

woensdag 24 juni 2009 @ 16:35:35 #148
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70328939
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
    Hier Q-music op de woensdag (dan zit ik alleen op de afdeling) en normaal 3fm.

Net op de radio: Beyonce roept fans op om voedsel achter te laten bij haar concerten. To feed Americans waren haar letterlijke woorden.

Je kunt weken teren op een bak popcorn!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:36:38 #149
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70328988
    Hmm ik ben echt bang dat het véél te snel gaat tussen mij en N.

Gewoon nu al elkaar lieverd en schat te noemen
    Na 2 weken (elkaar 4x gezien) verder nog niks gebeurd dan zoenen
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:16 #150
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329016
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kom op zeg, ik ga A naar een concert van haar en B beetje die vette amerikanen een verstopte hoofdslagader geven. Hmm, wacht B is nog niet eens zo slecht
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:18 #151
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329019
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wel van die ongepopte popcorn dan (die harde dingen ) neemt minder ruimte in beslag
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:55 #152
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329048
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef KudFokker het volgende:
    Hmm ik ben echt bang dat het véél te snel gaat tussen mij en N.

Gewoon nu al elkaar lieverd en schat te noemen
    Na 2 weken (elkaar 4x gezien) verder nog niks gebeurd dan zoenen
    Zoenen dus! Duidelijker kan het niet zijn!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:39:38 #153
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70329120
    Barbecueën.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:39:59 #154
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329137
    Geëlectrocuteerd tijdens Twitteren

Ik moest er gewoon om lachen
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:39:59 #155
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70329138
    Goedemiddag!!
    ik ben kapot.. (tenminste m'n voeten hebben het gehad).. vandaag naar arnhem geweest, bij zo'n bedrijf een soort van open dag gehad voor evt baan. Wel erg interessant allemaal
    MAarja arnhem he
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:40:40 #156
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329157
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Ofresca het volgende:
    Barbecueën.
    Waar?

Nee, vanavond steengrillen in de tuin
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:40:48 #157
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329164
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Zoenen dus! Duidelijker kan het niet zijn!
    Hoebedoel je ?

Maar aan de andere kant, waarom rustig aan doen als iets goed voelt ?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:41:47 #158
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70329210
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
    Goedemiddag!!
    ik ben kapot.. (tenminste m'n voeten hebben het gehad).. vandaag naar arnhem geweest, bij zo'n bedrijf een soort van open dag gehad voor evt baan. Wel erg interessant allemaal
    MAarja arnhem he
    Cue! Een baan na je afstuderen?
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Waar?

Nee, vanavond steengrillen in de tuin
    Op het balkon in de zon. Maar in de tuin is ook leuk. Met wie?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:41:48 #159
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329212
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:40 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Hoebedoel je ?

Maar aan de andere kant, waarom rustig aan doen als iets goed voelt ?
    Als geen van beide het gevoel heeft zichzelf voorbij te lopen en het voelt goed, waarom niet?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:42:16 #160
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329232
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
    Geëlectrocuteerd tijdens Twitteren

Ik moest er gewoon om lachen
    Die reacties
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:43:41 #161
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329288
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef Ofresca het volgende:
    [..]

Op het balkon in de zon. Maar in de tuin is ook leuk. Met wie?
    Geen idee, werd door een vriend gebeld.

"wat doe je vanavond?"
    "niks, hoezo?"
    "koop vlees en kom hierheen"
    "gaan we lekker bbq-en?"
    "nee steengrillen"
    "goed, tot straks"
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:43:57 #162
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329299
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Als geen van beide het gevoel heeft zichzelf voorbij te lopen en het voelt goed, waarom niet?
    ja dat is ook zo

Vind het alleen jammer dat ze zo druk is met school waardoor het lastig is af te spreken
    Ze woont wel maar 5 minuten van mijn huis vandaan

Ik ga daar alleen echt nog niet heel snel heen omdat haar broers mij niet echt mogen terwijl ik ze nog niet eens ken.
    Maar ze ging eerst met een collega van hun 2, en heb haar zeg maar een beetje afgepakt van hem
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:45:02 #163
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70329348
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef Ofresca het volgende:

Cue! Een baan na je afstuderen?
    ..]

Het is erg interessant, veel groeimogelijkheden en opleidingen enzo. Had het wel gedaan als het niet in arnhem zou zitten en er bij Defensie niks geweest zou zijn.
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:45:04 #164
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329350
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:

[..]

ja dat is ook zo

Vind het alleen jammer dat ze zo druk is met school waardoor het lastig is af te spreken
    Ze woont wel maar 5 minuten van mijn huis vandaan

Ik ga daar alleen echt nog niet heel snel heen omdat haar broers mij niet echt mogen terwijl ik ze nog niet eens ken.
    Maar ze ging eerst met een collega van hun 2, en heb haar zeg maar een beetje afgepakt van hem
    Als de relatie gewoon over was dan hebben ze niks te miepen.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:45:19 #165
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329360
    Speklapjes op de bbq is echt een ramp trouwens

Door dat vet schieten die vlammen boven de gril uit waardoor je het ijzer er de hele tijd af moet halen
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:46:51 #166
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329426
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Als de relatie gewoon over was dan hebben ze niks te miepen.
    Nja, het was niet eens haar vriend, gingen 3 weken met elkaar en zijn niet naar bed geweest ofzo
    En heb haar duidelijk gezegd dat ik niet een of andere 2e keus wilde zijn of een speeltje

Sinds dien gaat ze helemaal voor me heb er echt zin in
    Eindelijk een meisje die duidelijk laat zien wat ze wil en waar ze wel of niet aan toe is

Het is zover allemaal zo goed dat ik echt bang ben voor 'geborgen gebreken'
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:47:12 #167
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329437
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef KudFokker het volgende:

Door dat vet schieten die vlammen boven de gril uit waardoor je het ijzer er de hele tijd af moet halen
    Hoeft niet btw. Meerdere malen succesvol gedaan Al eet ik het zelf niet maar ik ben op de een of andere manier overal en altijd de man van de bbq Vrienden willen het nu ook altijd want door al die keren gaat altijd alles goed, niks zwart of niet gaar.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:47:59 #168
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70329472
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:

[..]

"wat doe je vanavond?"
    "niks, hoezo?"
    "gaan we lekker bbq-en?"
    "nee steengrillen"
    "goed, tot straks"
    Lekker. Smakelijk alvast.
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het is erg interessant, veel groeimogelijkheden en opleidingen enzo. Had het wel gedaan als het niet in arnhem zou zitten en er bij Defensie niks geweest zou zijn.
    Ah okee, maar het heeft je niet voldoende kunnen overtuigen om toch naar Arnhem te gaan?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:48:04 #169
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329475
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:

[..]

"wat doe je vanavond?"
    "niks, hoezo?"
    "gaan we lekker bbq-en?"
    "nee steengrillen"
    "goed, tot straks"
    Wel strak American Party style bbq'en moet ik ook een keer doen

Ik werd een paar jaar terug uitgenodigd voor een American Party, maar wist niet wat het was
    Dus ik dacht dat je als cowboy of indiaan verkleed moest gaan
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:48:56 #170
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329513
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Nja, het was niet eens haar vriend, gingen 3 weken met elkaar en zijn niet naar bed geweest ofzo
    En heb haar duidelijk gezegd dat ik niet een of andere 2e keus wilde zijn of een speeltje

Sinds dien gaat ze helemaal voor me heb er echt zin in
    Eindelijk een meisje die duidelijk laat zien wat ze wil en waar ze wel of niet aan toe is

Het is zover allemaal zo goed dat ik echt bang ben voor 'geborgen gebreken'
    Dan moeten ze dus hun kop houden die broers. Als dat meisje een beetje ballen heeft zegt ze ook tegen ze: Hij maakt me blijer dan jullie collega me maakte dus wees blij voor me en doe niet zo tegen hem.

Verborgen KF

En die zie je pas veel later. En iedereen draagt wel iets met zich mee, dus die kom je nog wel tegen
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:49:25 #171
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329534
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hoeft niet btw. Meerdere malen succesvol gedaan Al eet ik het zelf niet maar ik ben op de een of andere manier overal en altijd de man van de bbq Vrienden willen het nu ook altijd want door al die keren gaat altijd alles goed, niks zwart of niet gaar.
    Mij noemen ze ook altijd de barbeque baas

Bij mij branden ze ook niet aan, maar moet de gril af en toe boven het vuur houden
    Hoe fix jij dat dan ?

Ik zeg zeker een keer een fok! bbq meat ! uhmm meet !
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:49:39 #172
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329543
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Lekker. Smakelijk alvast.
    [..]

Ah okee, maar het heeft je niet voldoende kunnen overtuigen om toch naar Arnhem te gaan?
    Dankje, jij ook!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:50:23 #173
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329583
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dan moeten ze dus hun kop houden die broers. Als dat meisje een beetje ballen heeft zegt ze ook tegen ze: Hij maakt me blijer dan jullie collega me maakte dus wees blij voor me en doe niet zo tegen hem.

Verborgen KF

En die zie je pas veel later. En iedereen draagt wel iets met zich mee, dus die kom je nog wel tegen
    Ik had serieus verborgen in mijn hoofd zitten, maar het lijkt dat mijn handen en hersenen niet meer communiceren ofzo
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:50:47 #174
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329597
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Wel strak American Party style bbq'en moet ik ook een keer doen

Ik werd een paar jaar terug uitgenodigd voor een American Party, maar wist niet wat het was
    Dus ik dacht dat je als cowboy of indiaan verkleed moest gaan
    Doen wij vrijwel altijd eigenlijk, hou je de kosten een beetje in toom. En dat is nodig bij ons want we hebben soms wel elk weekend een bbq. Wij zijn hardcore bbq-ers, we hebben ooit eens in oktober met een bouwlamp in de tuin staan bbq-en
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:51:45 #175
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329634
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Mij noemen ze ook altijd de barbeque baas

Bij mij branden ze ook niet aan, maar moet de gril af en toe boven het vuur houden
    Hoe fix jij dat dan ?

Ik zeg zeker een keer een fok! bbq meat ! uhmm meet !
    Geen idee doe niks speciaals met speklapjes. Misschien omdat ik briketten gebruik ipv houtskool?
    pi_70329639
    Ben ik heel erg spuit 11 als ik ga lachen om de typo in de TT?
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:52:40 #177
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70329666
    quote:

Nop Ken arnhem daar ook niet goed genoeg voor
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:52:53 #178
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70329673
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef KudFokker het volgende:

Maar wel enorm lekker
    quote:
    Ben zelf regelmatig in Arnhem geweest voor m'n werk (consultant spelen) maar ik vind er echt niks aan. Maargoed, ik ben danook een twentenaar-gone-randstedeling.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:53:08 #179
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329682
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Doen wij vrijwel altijd eigenlijk, hou je de kosten een beetje in toom. En dat is nodig bij ons want we hebben soms wel elk weekend een bbq. Wij zijn hardcore bbq-ers, we hebben ooit eens in oktober met een bouwlamp in de tuin staan bbq-en
    Wij gaan ook de goede kant op

Mijn eerst bbq was in april op het strandje met een wegwerp bbq weliswaar, maar toch !

Vorige week zondag binnen gebbq'd, bbq onder een parasol en gaan !
    Paar weken terug ook in de stromende regen onder een partytent
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:53:11 #180
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70329686
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef ArTiC het volgende:
    Ik heb de hele TT nog niet gelezen dus ga je gang
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:53:11 #181
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329687
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef ArTiC het volgende:
    spuit 11, noem het maar een complete verzameling spuiten van alle junks uit Amsterdam. Of alle brandweerkorpsen uit nederland bij elkaar. Of ....
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:53:54 #182
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70329708
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef Catbert het volgende:

Ben zelf regelmatig in Arnhem geweest voor m'n werk (consultant spelen) maar ik vind er echt niks aan. Maargoed, ik ben danook een twentenaar-gone-randstedeling.
    Twente
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:54:06 #183
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329715
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Geen idee doe niks speciaals met speklapjes. Misschien omdat ik briketten gebruik ipv houtskool?
    Hmm die ken ik niet maar zou goed kunnen aangezien de vlam pas opkomt vanaf het moment dat de vet druppel op het kool komt
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:54:08 #184
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329717
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:53 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Wij gaan ook de goede kant op

Mijn eerst bbq was in april op het strandje met een wegwerp bbq weliswaar, maar toch !

Vorige week zondag binnen gebbq'd, bbq onder een parasol en gaan !
    Paar weken terug ook in de stromende regen onder een partytent
    Ik zeg: een carpoort
    pi_70329724
    oh...wacht

BRABANT!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:54:48 #186
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329739
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Hmm die ken ik niet maar zou goed kunnen aangezien de vlam pas opkomt vanaf het moment dat de vet druppel op het kool komt
    Vuurtje starten met houtskool, dan briketten toevoegen. Worden heter en branden langer
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:55:19 #187
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70329758
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef ArTiC het volgende:
    oh...wacht

BRABANT!
    "Dat je weggaat alah.. maar dat je je vrouw en kind achterlaat in fucking Helmond "

woensdag 24 juni 2009 @ 16:55:44 #188
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329777
    pi_70329806
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

"Dat je weggaat alah.. maar dat je je vrouw en kind achterlaat in fucking Helmond "

Helmont
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:56:30 #190
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329807
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Is maar goed dat dawg er niet is. Kregen we weer een steden-afkraak-sessie
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:56:37 #191
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70329814
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:53 schreef Cuegirllie het volgende:
    Twente
    Ja, ik kom er regelmatig!

Bij m'n ouders dan...
    quote:
    oh...wacht

BRABANT!
    Utreg!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:56:40 #192
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329819
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik zeg: een carpoort

Sorry Bels
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:57:15 #193
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70329845
    quote:
    oh...wacht

BRABANT!
    ArTiC!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:57:44 #194
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70329857
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
    Omg, er bestaat een bbq forum

http://www.bluesmoke-bbq.nl/033charcoal/houtskool.php
    Snelste manier van een BBQ aanmaken:
    pi_70329871
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:

[..]

er is maar 1 stad die afgekraakt hoeft te worden: Almere

waar woon jij?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:58:32 #196
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329888
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Snelste manier van een BBQ aanmaken:

Dan was er ook niet veel overgebleven van mijn parasol ben ik bang
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:58:46 #197
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70329897
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan met Almere
    Daar staat toch ergens zo'n ruine van een niet afgemaakt kasteel?
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:58:58 #198
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329907
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
    Omg, er bestaat een bbq forum

http://www.bluesmoke-bbq.nl/033charcoal/houtskool.php
    Hier in NL is bbq eigenlijk maar niks. Brazilie, daar weten ze hoe het moet

pi_70329919
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:

[..]

ArTiC!
    Carnavalvierster
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:00:25 #200
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70329972
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Sorry Bels
    NP.
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef ArTiC het volgende:

[..]

er is maar 1 stad die afgekraakt hoeft te worden: Almere

waar woon jij?
    Almere

En i do not care. Ik heb een huis in Brazilie. Beat that
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:00:30 #201
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70329976
    Hmm ik kan hier blijven zitten tot half 6 terwijl er niemand meer zit en niks meer te doen is
    Óf ik kan naar huis

Bye dus
    pi_70330023
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:

[..]

NP.
    [..]

Almere

Hebben ze daar ook vinexwijken?
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:02:44 #203
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70330048
    quote:

[..]

NP.
    [..]

Almere

Tellen vlieguren mee?
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:02:44 #204
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70330049
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:01 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Hebben ze daar ook vinexwijken?
    Nee, ze noemen het daar favela's
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:02:57 #205
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70330056
    quote:

Maar jij kunt dus een aardig woordje portugees?
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:03:46 #206
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70330081
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Tellen vlieguren mee?
    Zal het eens navragen

Zo en nu lekker naar huis! Fijne avond allemaal!
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:04:47 #207
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70330125
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar jij kunt dus een aardig woordje portugees?
    Vloeiend, lezen en schrijven en praten. Ben tweetalig opgevoed en heb veel in het buitenland gewoond. Spreek 5 talen
    pi_70330163
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Vloeiend, lezen en schrijven en praten. Ben tweetalig opgevoed en heb veel in het buitenland gewoond. Spreek 5 talen
    ik spreek Helmonds, beat that
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:06:19 #209
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70330182
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:05 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik spreek Helmonds, beat that
    Ik heb in eindhoven gewoond, de zachte G heb ik nog steeds
    pi_70330198
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik heb in eindhoven gewoond, de zachte G heb ik nog steeds
    Dan versta je nog geen Helmonds waarschijnlijk
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:08:16 #211
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70330248
    De zachte G vind ik niet zo heel erg.. het hele accent wel
    En natuurlijk hun vage woorden
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:09:12 #212
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70330273
    Zeg, mag je tegen een hospiteur zeggen dat hij de kamer niet krijgt, maar dat hij mijn nummer wel mag hebben? Of kan dat niet?
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:10:24 #213
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70330306
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:09 schreef Ofresca het volgende:
    Zeg, mag je tegen een hospiteur zeggen dat hij de kamer niet krijgt, maar dat hij mijn nummer wel mag hebben? Of kan dat niet?
    Wel een leuke troostprijs
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:10:47 #214
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70330318
    quote:
    NAtuurlijk mag dat!!
      † In Memoriam † woensdag 24 juni 2009 @ 17:12:36 #215
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_70330382
    quote:
    O, wat schattig je hebt al een eigen mobieltje! Vast een mooie roze met grote knoppen en alleen het nummer van je ouders erin!
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:12:58 #216
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_70330397
    Zo. Even mn kop scheren, een pizza naar binnen werken en dan zo lekker naar het strand.
    For great justice!
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:14:15 #217
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70330444
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

O, wat schattig je hebt al een eigen mobieltje! Vast een mooie roze met grote knoppen en alleen het nummer van je ouders erin!
    Opa!

U loopt alweer achter! Ik heb nu een aqua-blauwe met glitters en een plaatje van de kleine zeemeermin!
      † In Memoriam † woensdag 24 juni 2009 @ 17:15:17 #218
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_70330481
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Opa!

U loopt alweer achter! Ik heb nu een aqua-blauwe met glitters en een plaatje van de kleine zeemeermin!
    Opa loopt altijd achter! Ik kan het gewoon niet meer bijhouden! Fijne dag, kleine!
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:16:17 #219
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_70330508
    quote:
    "De kamer waarvoor je kan kijken krijg je niet, maar misschien kunnen wij in de toekomst een kamer delen?"
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:18:50 #220
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70330598
    Kijk, daar hebben we Airwin weer met de beste ideeen
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:20:52 #221
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_70330669
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
    Kijk, daar hebben we Airwin weer met de beste ideeen
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:27:10 #222
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70330891
    Al 6 minuten geen posts meer :S
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:27:29 #223
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70330907
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

woensdag 24 juni 2009 @ 17:27:45 #224
    220609 Nouk84
    pi_70330914
    1 uur en 3 kwartier geskate
    pi_70331063
    Verveeeeeeeeeling...
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:34:50 #226
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70331132
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:32 schreef vencodark het volgende:
    Verveeeeeeeeeling...
    Zelfde. Ik ga maar gewoon naar huis denk ik
    pi_70331184
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben al thuis. Een hele dag...
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:37:52 #228
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70331207
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben al thuis. Een hele dag...
    Ga dan eens werk zoeken
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:38:28 #229
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70331219
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tot ziens
    pi_70331241
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ga dan eens werk zoeken
    Zoiets?

woensdag 24 juni 2009 @ 17:41:53 #231
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70331306
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:39 schreef vencodark het volgende:

Zoiets?
    Je bent wel lief
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:42:50 #232
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70331330
    Mega irritant heb je relatief snelle verbinding maar kan je niet zo snel downloaden omdat ze het limiteren....
    Ow en geen focus op het studeren kunnen houden zuigt ook hard
    Voor de rest is alles oke Venco je hebt zeker heerlijk in de tuin gelegen ?
    pi_70331335
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Je bent wel lief
    Dat is wat verveeeeeeeling met mij doet.
    pi_70331359
    avond
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70331362
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
    Mega irritant heb je relatief snelle verbinding maar kan je niet zo snel downloaden omdat ze het limiteren....
    Focussen op studeren gaat sowieso niet beter als je fokt. maar pauze is goed.
    Euh nee, ik ben lui geweest. Ben wel met mijn ma ff de hond wezen uitlaten langs de dijk.
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:44:14 #236
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70331372
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
    \Waarom limiteren ze?
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:47:06 #237
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70331438
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

\Waarom limiteren ze?
    Op usenet geld kwestie natuurlijk, op de drukke uren kunnen ze dan meer mensen blij houden (alleen is de limitatie nu de hele dag )
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:53:27 #238
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70331627
    Weer mislukt om voreg op te staan ik ben een loser
    Het is mooi weer, ik heb vrij en ik lig de hele dag in bed omdat ik vorige week nachtshifts had
    Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
    pi_70331652
    Ben het zat het hele single gebeuren o ene goedenavond
    Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
    pi_70331656
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
    Het is mooi weer, ik heb vrij en ik lig de hele dag in bed omdat ik vorige week nachtshifts had
    das mooi balen ja...maar tis nu ook nog lekker weer, dus je kan nog steeds van de zon genieten
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70331668
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    Ben het zat het hele single gebeuren o ene goedenavond
    ojee.. wat ist?
    goede avond
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70331734
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:55 schreef Flena het volgende:

[..]

ojee.. wat ist?
    goede avond
    De stilte om me heen word er gek van begin al in me zelf te lullen
    Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
    pi_70331758
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

ojee...dan is t eind zoek ja als je in je zelf begint te lullen
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70331810
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef Flena het volgende:

[..]

ojee...dan is t eind zoek ja als je in je zelf begint te lullen
    en nog discussies ook
    pi_70331839
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

en nog discussies ook
    met jezelf in discussie?
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70331864
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:01 schreef Flena het volgende:

[..]

met jezelf in discussie?
    en dan leg ik het nog af ook
    pi_70331880
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

en dan leg ik het nog af ook
    ojee..das niet zo best dan
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70331959
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef Flena het volgende:

[..]

ojee..das niet zo best dan
    Ga wel opzoek naar een scharrel laat relaties maar zitten worden toch niks
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:06:24 #249
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70331971
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef Flena het volgende:

[..]

das mooi balen ja...maar tis nu ook nog lekker weer, dus je kan nog steeds van de zon genieten
    True, maar eerts ontbijten en wakker worden etc.
    pi_70332004
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef kingmob het volgende:

[..]

True, maar eerts ontbijten en wakker worden etc.
    heel verstandig ja
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:07:25 #251
    220609 Nouk84
    pi_70332006
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    Neem een huisdier! Mijn katten weten alles van me en ik weet zeker dat ze het niet doorvertellen
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:08:18 #252
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_70332027
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:07 schreef Nouk84 het volgende:
    Neem een huisdier! Mijn katten weten alles van ze en ik weet zeker dat ze het niet doorvertellen
    Katten!
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:08:39 #253
    220609 Nouk84
    pi_70332039
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
    Handig

Als je zondag maar op tijd wakker wordt
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:09:07 #254
    220609 Nouk84
    pi_70332045
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef AirwiN het volgende:
    Katten!
    Die van mij!
    pi_70332051
    quote:

[..]

Neem een huisdier! Mijn katten weten alles van ze en ik weet zeker dat ze het niet doorvertellen
    nou een huisdier helpt wel idd....ik heb ook 4 katten, en dat komt toch wel heel erg gezellig thuis..
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70332077
    quote:

[..]

Das niet zo'n gek idee heb wel altijd honden gehad maar een kat is wel makkelijker
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:11:07 #257
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70332100
    Venco, kom je vliegeren? Er staat een heerlijk briesje en het blijft nog ff licht.
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:13:49 #258
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70332168
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:09 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Die van mij!
    Wij krijgen misschien een kitten hier in Groningen. Dat is wel echt iets wat ik mis.
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:14:43 #259
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70332190
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:13 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Wij krijgen misschien een kitten hier in Groningen. Dat is wel echt iets wat ik mis.
    pi_70332204
    hoiii op deze mooie dag!
    Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
    Love is for real, today!
    "De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:16:06 #261
    220609 Nouk84
    pi_70332219
    quote:
    Ooh tof!
    pi_70332246
    Goede avond
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_70332263
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:09 schreef Flena het volgende:

[..]

nou een huisdier helpt wel idd....ik heb ook 4 katten, en dat komt toch wel heel erg gezellig thuis..
    Misschien moet ik dan ook maar een huisdier nemen.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_70332284
    quote:
    Gaaf
    Zitten er in het dierenasiel waar ik werk een stuk of 15 nog, allemaal knuffeltjes!!
    Love is for real, today!
    "De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
    pi_70332290
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien moet ik dan ook maar een huisdier nemen.
    zal ik maar doen deze jongen is al druk opzoek voor die echt gek word
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:20:19 #266
    220609 Nouk84
    pi_70332313
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    Geen overhaaste beslissingen nemen hč Denk er even over na.
    pi_70332319
    Ik heb ratjes, ook leuk

Voor mn moeder planten halen die in de schaduw kunnen voor dr verjaardag denk ik
    compact en kleverig.
    pi_70332334
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Wat voor dier zal ik nemen dan?
    14 SHADES OF GREY
    pi_70332354
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Geen overhaaste beslissingen nemen hč Denk er even over na.
    Doe ook niet de laatste overhaaste beslissing zit ik al 7jaar aan vast
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:22:02 #270
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70332363
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Gaaf
    Zitten er in het dierenasiel waar ik werk een stuk of 15 nog, allemaal knuffeltjes!!
    Vrienden van ons hebben mogelijk een nest van zwerfkatten. Het enige nadeel is dat het beestje dan wel op een flat woont. Maar dat komt wel goed.
    pi_70332385
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Doe ook niet de laatste overhaaste beslissing zit ik al 7jaar aan vast
    14 SHADES OF GREY
    pi_70332420
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

een guppie
    pi_70332428
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:22 schreef Ofresca het volgende:
    Vrienden van ons hebben mogelijk een nest van zwerfkatten. Het enige nadeel is dat het beestje dan wel op een flat woont. Maar dat komt wel goed.
    Maakt niet zo heel veel uit, als ze als kitten op de flat komen. Alleen een kat die altijd buiten is geweest ineens binnen laten blijven, dat gaat meestal niet helemaal goed
    Love is for real, today!
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:24:25 #274
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70332433
    Heb hier een zwerfkat buiten zitten, erg zielig. Heb het idee dat 'ie van iemand in de flat is die erg veel katten heeft, en door de rest van de katten niet geaccepteerd wordt. Vind dat soort mensen echt zo triest. De katten zien er net zo verlopen uit als zij zelf.
    pi_70332439
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef halfbearad het volgende:
    Venco, kom je vliegeren? Er staat een heerlijk briesje en het blijft nog ff licht.
    Ik ben niet zo vliegerig, dankjewel.

Zo, avondeten is weer binnen. Wat zal ik nu eens gaan doen...
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:25:31 #276
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70332465
    Ik neem een pony.
    pi_70332480
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

een guppie
    Goed idee
    14 SHADES OF GREY
    pi_70332505
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef halfbearad het volgende:
    Ik neem een pony.
    nemen veel tijd in beslag en kosten klauwen vol geld
    pi_70332510
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Catbert het volgende:
    Heb hier een zwerfkat buiten zitten, erg zielig. Heb het idee dat 'ie van iemand in de flat is die erg veel katten heeft, en door de rest van de katten niet geaccepteerd wordt. Vind dat soort mensen echt zo triest. De katten zien er net zo verlopen uit als zij zelf.
    SPOILER
    Je hebt het niet van mij
    Love is for real, today!
    pi_70332517
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

fretjes of katten
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:28:01 #281
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70332524
    pi_70332526
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

En op tijd bijknippen.
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:28:22 #283
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70332534
    Zo, autootje opgehaald bij de garage.

Om hun woorden te gebruiken : "de auto trekt weer op als een vliegtuig"

heb al getest en het scheelt niet veel

Wat gaan we doen vanavond mensen?
    pi_70332555
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:28 schreef djayzz het volgende:

Om hun woorden te gebruiken : "de auto trekt op als een vliegtuig"

dus nu kan je weer flink gaan touren?

ik ga vanavond behang eraf halen in de woonkamer
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70332565
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

En op tijd bijknippen.
    die heb je natuurlijk ook heb er de kop niet voor
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:29:41 #286
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70332568
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:29 schreef Flena het volgende:

[..]

dus nu kan je weer flink gaan touren?
    quote:
    ik ga vanavond behang eraf halen in de woonkamer
    ow spannend .....
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:30:06 #287
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70332579
    quote:

Rukken, maar dat is pas later. Vanavond geen idee eerst maar eens eten zo
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:30:19 #288
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70332586
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Och, af en toe een wortel en voor de rest zorgen de 8 tot 14 jarige meisjes uit de straat er wel voor.
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:30:23 #289
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70332590
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef vencodark het volgende:
    Zo, avondeten is weer binnen. Wat zal ik nu eens gaan doen...
    Ik ga trainen (/training geven), veel te warm eigenlijk.
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef Jannuk het volgende:
    SPOILER
    Je hebt het niet van mij
    Ja, had er al aan zitten denken. Maar ik heb eerder een keer de dierenabulance geprobeerd voor een andere kat (zat stil in een hoekje, waarschijnlijk een flinke smak gemaakt) maar toen waren ze alleen tijdens kantooruren te bereiken. Pff.
    pi_70332598
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef Flena het volgende:

[..]

fretjes of katten
    Fretjes zijn ook leuk
    pi_70332603
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef halfbearad het volgende:
    Ik neem een pony.
    ik kwam van de week nog zo'n roze my little pony tegen, hebben?
    Love is for real, today!
    pi_70332605
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:29 schreef djayzz het volgende:

[..]

[..]

ow spannend .....
    haha ja he
    ja je moet wat met je avondjes he
    maar ik krijg gelukkig hulp van een vriendin dus dat word wel gezellie
    en natuurlijk op t balkon zitten en van t zonnetje genieten
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:31:42 #293
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70332622
    Ik dnek dat ik misschien maar naar transformers 2 ga
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:31:59 #294
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70332628
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Flena het volgende:

[..]

haha ja he
    ja je moet wat met je avondjes he
    dat is waar en moet toch gebeuren
    quote:
    maar ik krijg gelukkig hulp van een vriendin dus dat word wel gezellie
    en natuurlijk op t balkon zitten en van t zonnetje genieten
    Kijk, dat maakt het weer minder erg
    pi_70332644
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Jannuk het volgende:

[..]

hahaha denk niet dat die bedoelt word
    die zijn wel tof man...hebben er hier ook een aantal
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70332653
    quote:

Denk dat ik zo even de kermis op ga kijken of ik een breezer sletje kan scoren
    pi_70332662
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:31 schreef djayzz het volgende:

[..]

dat is waar en moet toch gebeuren
    [..]

Kijk, dat maakt het weer minder erg
    ja daarom, word wel gezellie...en als we het nou klaar krijgen vanaaf zou mooi zijn...dan kan ik beginnen met opnieuw behangen
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
    pi_70332666
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef Flena het volgende:
    hahaha denk niet dat die bedoelt word
    die zijn wel tof man...hebben er hier ook een aantal
    Ik heb um op de stapel weggooi zooi liggen, zitten nog maar een paar sprieten haar op, beetje milimeterhoofd
    Love is for real, today!
    pi_70332681
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

kermis
    is hier pas in augstus ofzo gloof ik
    Kiek um goan!!!!!!!!!!
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:34:13 #300
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70332685
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Ik heb deze al.

woensdag 24 juni 2009 @ 18:34:16 #301
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70332687
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')