Wel van die ongepopte popcorn dan (die harde dingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt weken teren op een bak popcorn!
Zoenen dus! Duidelijker kan het niet zijn!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben echt bang dat het véél te snel gaat tussen mij en N.
Gewoon nu al elkaar lieverd en schat te noemen
Na 2 weken (elkaar 4x gezien) verder nog niks gebeurd dan zoenen
Waar?quote:
Hoebedoel jequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoenen dus! Duidelijker kan het niet zijn!
Cue!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemiddag!!
ik ben kapot.. (tenminste m'n voeten hebben het gehad).. vandaag naar arnhem geweest, bij zo'n bedrijf een soort van open dag gehad voor evt baan. Wel erg interessant allemaal![]()
MAarja arnhem he
Op het balkon in de zon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar?![]()
Nee, vanavond steengrillen in de tuin
Als geen van beide het gevoel heeft zichzelf voorbij te lopen en het voelt goed, waarom niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoebedoel je?
Maar aan de andere kant, waarom rustig aan doen als iets goed voelt?
Die reactiesquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
Geëlectrocuteerd tijdens Twitteren
Ik moest er gewoon om lachen
Geen idee, werd door een vriend gebeld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Op het balkon in de zon.Maar in de tuin is ook leuk. Met wie?
ja dat is ook zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als geen van beide het gevoel heeft zichzelf voorbij te lopen en het voelt goed, waarom niet?
quote:
Als de relatie gewoon over was dan hebben ze niks te miepen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja dat is ook zo
Vind het alleen jammer dat ze zo druk is met school waardoor het lastig is af te spreken
Ze woont wel maar 5 minuten van mijn huis vandaan
Ik ga daar alleen echt nog niet heel snel heen omdat haar broers mij niet echt mogen terwijl ik ze nog niet eens ken.
Maar ze ging eerst met een collega van hun 2, en heb haar zeg maar een beetje afgepakt van hem
Nja, het was niet eens haar vriend, gingen 3 weken met elkaar en zijn niet naar bed geweest ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als de relatie gewoon over was dan hebben ze niks te miepen.
Hoeft niet btw. Meerdere malen succesvol gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef KudFokker het volgende:
Speklapjes op de bbq is echt een ramp trouwens
Door dat vet schieten die vlammen boven de gril uit waardoor je het ijzer er de hele tijd af moet halen
Lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, werd door een vriend gebeld.
"wat doe je vanavond?"
"niks, hoezo?"
"koop vlees en kom hierheen"
"gaan we lekker bbq-en?"
"nee steengrillen"
"goed, tot straks"
Ah okee, maar het heeft je niet voldoende kunnen overtuigen om toch naar Arnhem te gaan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is erg interessant, veel groeimogelijkheden en opleidingen enzo. Had het wel gedaan als het niet in arnhem zou zitten en er bij Defensie niks geweest zou zijn.
Wel strakquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, werd door een vriend gebeld.
"wat doe je vanavond?"
"niks, hoezo?"
"koop vlees en kom hierheen"
"gaan we lekker bbq-en?"
"nee steengrillen"
"goed, tot straks"
Dan moeten ze dus hun kop houden die broers. Als dat meisje een beetje ballen heeft zegt ze ook tegen ze: Hij maakt me blijer dan jullie collega me maakte dus wees blij voor me en doe niet zo tegen hem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, het was niet eens haar vriend, gingen 3 weken met elkaar en zijn niet naar bed geweest ofzo
En heb haar duidelijk gezegd dat ik niet een of andere 2e keus wilde zijn of een speeltje
Sinds dien gaat ze helemaal voor meheb er echt zin in
Eindelijk een meisje die duidelijk laat zien wat ze wil en waar ze wel of niet aan toe is
Het is zover allemaal zo goed dat ik echt bang ben voor 'geborgen gebreken'
Mij noemen ze ook altijd de barbeque baasquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeft niet btw. Meerdere malen succesvol gedaanAl eet ik het zelf niet maar ik ben op de een of andere manier overal en altijd de man van de bbq
Vrienden willen het nu ook altijd want door al die keren gaat altijd alles goed, niks zwart of niet gaar.
Dankje, jij ook!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker.Smakelijk alvast.
[..]
Ah okee, maar het heeft je niet voldoende kunnen overtuigen om toch naar Arnhem te gaan?
Ik had serieus verborgen in mijn hoofd zitten, maar het lijkt dat mijn handen en hersenen niet meer communiceren ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus hun kop houden die broers. Als dat meisje een beetje ballen heeft zegt ze ook tegen ze: Hij maakt me blijer dan jullie collega me maakte dus wees blij voor me en doe niet zo tegen hem.
Verborgen KF
En die zie je pas veel later. En iedereen draagt wel iets met zich mee, dus die kom je nog wel tegen
Doen wij vrijwel altijd eigenlijk, hou je de kosten een beetje in toom. En dat is nodig bij ons want we hebben soms wel elk weekend een bbq. Wij zijn hardcore bbq-ers, we hebben ooit eens in oktober met een bouwlamp in de tuin staan bbq-enquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wel strakAmerican Party style bbq'en
moet ik ook een keer doen
Ik werd een paar jaar terug uitgenodigd voor een American Party, maar wist niet wat het was
Dus ik dacht dat je als cowboy of indiaan verkleed moest gaan
Geen idee doe niks speciaals met speklapjes. Misschien omdat ik briketten gebruik ipv houtskool?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mij noemen ze ook altijd de barbeque baas
Bij mij branden ze ook niet aan, maar moet de gril af en toe boven het vuur houden
Hoe fix jij dat dan?
Ik zeg zeker een keer een fok! bbq meat ! uhmm meet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |