Nopquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Ofresca het volgende:
Ah okee, maar het heeft je niet voldoende kunnen overtuigen om toch naar Arnhem te gaan?
Maar wel enorm lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef KudFokker het volgende:
Speklapjes op de bbq is echt een ramp trouwens
Door dat vet schieten die vlammen boven de gril uit waardoor je het ijzer er de hele tijd af moet halen
Ben zelf regelmatig in Arnhem geweest voor m'n werk (consultant spelen) maar ik vind er echt niks aan. Maargoed, ik ben danook een twentenaar-gone-randstedeling.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Ofresca het volgende:
Ah okee, maar het heeft je niet voldoende kunnen overtuigen om toch naar Arnhem te gaan?
Wij gaan ook de goede kant opquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen wij vrijwel altijd eigenlijk, hou je de kosten een beetje in toom. En dat is nodig bij ons want we hebben soms wel elk weekend een bbq. Wij zijn hardcore bbq-ers, we hebben ooit eens in oktober met een bouwlamp in de tuin staan bbq-en
Ik heb de hele TT nog niet gelezen dus ga je gangquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef ArTiC het volgende:
Ben ik heel erg spuit 11 als ik ga lachen om de typo in de TT?
spuit 11, noem het maar een complete verzameling spuiten van alle junks uit Amsterdam. Of alle brandweerkorpsen uit nederland bij elkaar. Of ....quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef ArTiC het volgende:
Ben ik heel erg spuit 11 als ik ga lachen om de typo in de TT?
Twentequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef Catbert het volgende:
Ben zelf regelmatig in Arnhem geweest voor m'n werk (consultant spelen) maar ik vind er echt niks aan. Maargoed, ik ben danook een twentenaar-gone-randstedeling.
Hmm die ken ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee doe niks speciaals met speklapjes. Misschien omdat ik briketten gebruik ipv houtskool?
Ik zeg: een carpoortquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wij gaan ook de goede kant op
Mijn eerst bbq was in april op het strandjemet een wegwerp bbq weliswaar, maar toch
!
Vorige week zondag binnen gebbq'd, bbq onder een parasol en gaan!
Paar weken terug ook in de stromende regen onder een partytent
Vuurtje starten met houtskool, dan briketten toevoegen. Worden heter en branden langerquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm die ken ik nietmaar zou goed kunnen aangezien de vlam pas opkomt vanaf het moment dat de vet druppel op het kool komt
"Dat je weggaat alah.. maar dat je je vrouw en kind achterlaat in fucking Helmondquote:
Helmontquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
"Dat je weggaat alah.. maar dat je je vrouw en kind achterlaat in fucking Helmond"
Is maar goed dat dawg er niet is. Kregen we weer een steden-afkraak-sessiequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
"Dat je weggaat alah.. maar dat je je vrouw en kind achterlaat in fucking Helmond"
Ja, ik kom er regelmatig!quote:
Utreg!quote:
quote:
Snelste manier van een BBQ aanmaken:quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
Omg, er bestaat een bbq forum
http://www.bluesmoke-bbq.nl/033charcoal/houtskool.php
er is maar 1 stad die afgekraakt hoeft te worden: Almerequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is maar goed dat dawg er niet is. Kregen we weer een steden-afkraak-sessie
Dan was er ook niet veel overgebleven van mijn parasol ben ik bangquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snelste manier van een BBQ aanmaken:
Wat verwacht je dan met Almerequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is maar goed dat dawg er niet is. Kregen we weer een steden-afkraak-sessie
Hier in NL is bbq eigenlijk maar niks. Brazilie, daar weten ze hoe het moetquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
Omg, er bestaat een bbq forum
http://www.bluesmoke-bbq.nl/033charcoal/houtskool.php
Carnavalviersterquote:
NP.quote:
Almerequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is maar 1 stad die afgekraakt hoeft te worden: Almere
waar woon jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |