Het went.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef BMD het volgende:
omg ik heb geen kont meer over
Rawr! Mag mijn beertje dan mee?quote:
Het gaat de goede kant op met deze.quote:
Cubje dan? Hij heeft borsthaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef Dirk het volgende:
[..]
Da's toch geen beertje? Wel een tasty bite overigens..
Ik vind 't een twink eigenlijk. Afgaand op deze ene foto dan. Borsthaar of niet.quote:
Is het dan geen 'otter'quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik vind 't een twink eigenlijk. Afgaand op deze ene foto dan. Borsthaar of niet..
Om een cubje te zijn moet d'r eigenlijk iets meer vleesch aan zitten (en of dat dan spier of bier is dat maakt niet uit).
Een zoogdier dat vooral in het water leeft, familie van de marters.quote:
Freddy Mercury?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef Dirk het volgende:
[..]
Lang, slank, licht- of onbehaard met een snor. Zoals een otter eruit ziet dus..
Een opbergmeubel?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb geen idee wat ik ben, eigenlijk
dus het wordt nog beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ach, bij 30 begint het toffe gay-leven (if there is such a thing) pas. 30-36 zijn de beste jaren.
Grrrr..
* open deur *quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:48 schreef Keukenkast het volgende:
u bitchquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u bitch![]()
neen, ik ben 33 euh ik bedoel 23![]()
Ow ja alsjeblieft... stel je voor dat we zouden moeten missen welke Italiaan hij nu weer z'n bed ingepraat heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je blijft toch wel gewoon Fokken en ons van je belevenissen op de hoogte houden ?
Owh, Honey, aan aandacht hoeft het bij jou denk ik niet te ontbreken in een gemiddelde nichtenkit/clubquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik meen het serieus.
Dalijk pas ik niet in de gayscene
Jij bent nog een 'teen'quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik meen het serieus.
a twinkquote:
Dat zou waarschijnlijk iets heel positiefs zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Keukenkast het volgende:
Ik meen het serieus.
volgens mij trek je daarbij weinig van aan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik meen het serieus.
Alleen omdat ik jong ben en er onschuldig uitziequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Owh, Honey, aan aandacht hoeft het bij jou denk ik niet te ontbreken in een gemiddelde nichtenkit/club
Jij past tenminste nog in het hokje "homo"quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:48 schreef Keukenkast het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En jij kan bijna naar de daddy groep
Word dit ook verfilmd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef Baltar het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees net dat deel 4 einde van dit jaar uitkomt![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hangt van de subgroep afquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
o, bedoelt die foto van lemon party?![]()
(of begrijpt niemand dit?)
Wilt u geen open deuren plaatsen, dan hoeft er ook niets ingetrapt te wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alleen omdat ik jong ben en er onschuldig uitzie
Neuh, dat denk ik niet. En hoeft ook niet van mij, want nu is het beeld dat ik van die werled heb perfect, kan alleen maar tegenvallenquote:
Wat een stroekie-opmerkingquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wilt u geen open deuren plaatsen, dan hoeft er ook niets ingetrapt te worden
quote:
Bahquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
o, bedoelt die foto van lemon party?![]()
(of begrijpt niemand dit?)
quote:
Ja, dat ken ik. Films zijn meestal een teleurstelling.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik niet. En hoeft ook niet van mij, want nu is het beeld dat ik van die werled heb perfect, kan alleen maar tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |