roflquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Best veel, al dat nip and tucking. Maar goed, ik ben weer opgelapt. Although i shit through my ears.
Mja, opgepompt word ik toch niet zonder steroids, dus ik doe gewoon mijn bestquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you little shit![]()
![]()
ik ben al twee dagen niet geweest. Ik ga zo een uurtje cardio doen. Ik ga meer voor de atletische look, opgepompt niet meer. dat was vroeger.
Ik vind dat wel een 'aawwh' waardquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Super. We zijn erg verliefd. Letterlijk verliefd.
En da's leuk na 7 jaar relatie..
7 jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Super. We zijn erg verliefd. Letterlijk verliefd.
En da's leuk na 7 jaar relatie..
Long expiration date you havequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Mijn vorige relatie was 5 jaar. Al zat er wel een overlapje, ergens..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
schrik ze niet af, ze zijn nog erg jong.
only dated virgins huhquote:
Als ik je fotoboek zo bekijk dan lijk je eind 20, begin 30. Zeg ik echt iets heel verschrikkelijks nu?quote:
Nee, enkel de waarheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:45 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als ik je fotoboek zo bekijk dan lijk je eind 20, begin 30. Zeg ik echt iets heel verschrikkelijks nu?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, enkel de waarheid
Oh, echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik in je fobo had gekeken, maar ik had je jonger geschat.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nee, m'n 20ties heb ik echt definitief achter me gelatenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, echt?Niet dat ik in je fobo had gekeken, maar ik had je jonger geschat.
ah yea..potato pátato hehehquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Only dated straight guys.. Pretty much.
Ach, bij 30 begint het toffe gay-leven (if there is such a thing) pas. 30-36 zijn de beste jaren.quote:
Hmm, dat is ook zo, maar naar mate je dichter bij de 36 komt, ben je ook zo 40quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ach, bij 30 begint het toffe gay-leven (if there is such a thing) pas. 30-36 zijn de beste jaren.
Grrrr..
Zolang alles nog naar behoren werkt...quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook zo, maar naar mate je dichter bij de 36 komt, ben je ook zo 40
Ook waar. Als ik naar een vriend van ons kijk, die is 36, heeft altijd vriendjes van +/- 20 jaarquote:
Er zijn hier vast wel mensen die je even willen masseren. Ga maar vast op je buik liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef BMD het volgende:
omg ik heb geen kont meer over; heb de hele dag achter de computer gezeten terwijl de zon buiten schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |