eerst holland dan portugal dan brasilquote:
smoesjes, get your ass on that bike!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef wonderer het volgende:
Mogguh mannen.
Mike, ik heb een spier verrekt, nu kan ik niet trainen
Propt u volquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, nog volledig in de kast. Mja, ik wacht wel op hem tot hij er klaar voor is. Wat wel binnenkort is, denk ik.
Maar menschenkinderen ik ga weg van het werk, ik ga uit eten met ouders en consorten, tot ziens!
teveel werk, order in for god's sake.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:18 schreef Dirk het volgende:
Veel nieuw vleesch hier trouwens (nu we het toch over darkrooms en poppers hebben.).
Relaxo, maar wat is er in NL voor jou te vinden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst holland dan portugal dan brasil
kaas, klompen, tulpenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Relaxo, maar wat is er in NL voor jou te vinden?
ow jaquote:
het zijn jonge homo's. als jij niet zo'n gigantische hoer was zou ik zeggen dat ze meer ervaring hebben dan jijquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
schrik ze niet af, ze zijn nog erg jong.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
smoesjes, get your ass on that bike!![]()
(welke spier btw en zeg geen sluit. )
Hey Dirkquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:18 schreef Dirk het volgende:
Veel nieuw vleesch hier trouwens (nu we het toch over darkrooms en poppers hebben.).
please misbehave !!!!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:19 schreef Nuno_G het volgende:
![]()
en nu gaaan we zuipen op kosten van de grote baas .ciao
Huh?quote:[b]Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef Keukenkast het volgende:[/]
het zijn jonge homo's. als jij niet zo'n gigantische hoer was zou ik zeggen dat ze meer ervaring hebben dan jij
Ze hebben zelfs meer ervaring dan dat ik heb op datingniveau.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
het zijn jonge homo's. als jij niet zo'n gigantische hoer was zou ik zeggen dat ze meer ervaring hebben dan jij
you little shitquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen sluit? oohNee, aan de rechterkant, het stuk tussen schouderblad en ribben, zeg maar. Gister tijdens het optrekken.
Maar vandaag staan armen om het menu dus geen probleem, wou alleen even zien of je me mijn eigen woorden in het gezicht zou smijten
hij is net de citybus, everybody had a ride.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs meer ervaring dan dat ik heb op datingniveau.![]()
gigantische hoer?!ik mag niet eens in jouw schaduw staan.
![]()
x o x o GG
wat kost dat nou... plastic surgery?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you little shit![]()
![]()
ik ben al twee dagen niet geweest. Ik ga zo een uurtje cardio doen. Ik ga meer voor de atletische look, opgepompt niet meer. dat was vroeger.
hoe bevallen de wittebroodsweken?quote:
Best veel, al dat nip and tucking. Maar goed, ik ben weer opgelapt. Although i shit through my ears.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat kost dat nou... plastic surgery?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |