Gewoon die kastdeur in zn face dichtsmijtenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zegt TMM ook altijd over de iT en die tijd.
Misschien hebben jullie elkaar wel gehad!
jij kan niet tellenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:05 schreef Eustace. het volgende:
Morgen alleen thuis met me lover voor paar uur.
Dizer is te laat en vist achter het netquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, die hetero die hier post toch.
Trust me, als daar alcohol in zit, he'll be all over you. i know men.
ja, ik hap teveel. Ik heb nog niet gegeten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
anders ga je er serieus op in
AI KNOWWWWWWWWWWW... :-D
falafal deli closed on wednesday?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik hap teveel. Ik heb nog niet gegeten.
was je daar ook kind aan huis?quote:
*verslikt zich in de thee*quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euhh....nee...
ik was niet echt promiscuous in die tijd. En dat ben ik nog niet.
muito bom, é tempo de fériasquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
to va bien gracias minha ami
y allá?
dus geen ontdek je plekje in de natuur in Friesland?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:05 schreef Eustace. het volgende:
Morgen alleen thuis met me lover voor paar uur.
Dizer is en blijft een schatjequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dizer is te laat en vist achter het net
Tibo heeft volgens mij gisteravond Ang3l voor zijn neus "weg gekaapt"
Nee, zijn vrienden gingen ook naar Leeuwarden en hij was dan bang ze tegen te komen. xD Dus heeft hij kunnen regelen dat hij naar mij toe komt, te Groningen. <3quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus geen ontdek je plekje in de natuur in Friesland?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
a onde?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
muito bom, é tempo de fériasEstou no avião amanhã
quote:
dat wordt dus zoenen en een beetje over-the-sweater actionquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, zijn vrienden gingen ook naar Leeuwarden en hij was dan bang ze tegen te komen. xD Dus heeft hij kunnen regelen dat hij naar mij toe komt, te Groningen. <3
Letterlijk, ja.quote:
Dus ze gaan vrijdagavond samen naar de Effenaar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is hij überhaupt wel uit de kast, anders moet je je voorbereiden op een hele shitload aan werkquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, zijn vrienden gingen ook naar Leeuwarden en hij was dan bang ze tegen te komen. xD Dus heeft hij kunnen regelen dat hij naar mij toe komt, te Groningen. <3
hoeft toch niet, ze kunnen toch ook fuckbuddies worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is hij überhaupt wel uit de kast, anders moet je je voorbereiden op een hele shitload aan werk
Nee, nog volledig in de kast. Mja, ik wacht wel op hem tot hij er klaar voor is. Wat wel binnenkort is, denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is hij überhaupt wel uit de kast, anders moet je je voorbereiden op een hele shitload aan werk
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat wordt dus zoenen en een beetje over-the-sweater action
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef Dirk het volgende:
[..]
Letterlijk, ja..
Zestien jaar oud en zo groen als gras. Al vond ik mezelf toen heel wat.
Ik weet nog dat ik toen van darkrooms en poppers niks moest hebben..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |