quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounounounounounounou.... Ang3l!![]()
Ja maar ik dacht wat moet ik dan zeggen dus ik dacht ik zoek maar herkenbaarheid of iets
Zeg ik weet niet in welk gebouw jij zit en of het op een hoge etage is waar jij werkt, oftewel ik weet niet of jouw werkplek zich op een hoge etage bevindt, maar je zit wel behoorlijk met je hoofd in de wolken of niet dan??
Hey maar even he: Portugal, wat fantastisch. Hoe is het om in je leven twee zulke uiteenlopende culturen te moeten combineren? Gaat dat een beetje?quote:
Het was al zo eigenaardig dat je gisteren zomaar... ja... of juist niet zomaar... Maar ik dacht die zit op een terras en dat was dan misschien ook wel zo, maar dan anders. Ja ik zeg het geloof ik een beetje omslachtig, maar ja. Dat is hier de gebruikelijke usance.quote:
Zomaar wat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was al zo eigenaardig dat je gisteren zomaar... ja... of juist niet zomaar... Maar ik dacht die zit op een terras en dat was dan misschien ook wel zo, maar dan anders. Ja ik zeg het geloof ik een beetje omslachtig, maar ja. Dat is hier de gebruikelijke usance.
Ik kijk er af en toe naar, en soms voel ik even en herinner ik me geluid dat ik ooit maakte.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denk die kan niet van zijn instrument afblijven. Maar toch wel dus. Goh.
En nu klink ik wel heel erg als een soort van Gordon maar dat ben ik niet en wil ik ook zeker niet zijn!
"Homptiedomptiedommmm.... lalalalalaaaa...."quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk er af en toe naar, en soms voel ik even en herinner ik me geluid dat ik ooit maakte.
alsof jij niet van lekker hard houdtquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
Gaat lekker hard, zie ik![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij niet van lekker hard houdt
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien binnenkort weer Waxxje.
Ja ik zat dus gewoon nietsvermoedend aan de tortellini (met geitenkaas natuurlijk) en toen kwam Tibo ineens langs. Dus ik pleurde het volle bord zo HOEPLA in de oven onder het mom van "Zat ik te eten? nee hoor!" en toen werd het ineens 21:00 en van 21:00 tot 22:00 moest ik trainen en toen zomaar was ik pas laat op fok.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
......wég was..... Maar nu blijkt dat je wég was ván. Weg bént ván zelfs.![]()
![]()
Op zo'n kamer vinden de buren het denk ik not donequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....
Ik leef zelf het meest volgens en in de Portuguese cultuur. Vanwege mijn werk heb ik altijd al te maken met hele verschillende culturen, dus het gaat wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey maar even he: Portugal, wat fantastisch. Hoe is het om in je leven twee zulke uiteenlopende culturen te moeten combineren? Gaat dat een beetje?
de derde?! je krijgt het nog druk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had sjaahaans.
Hallo
Ik ben er ook nog
Jeumiiiig! Weer een kaartje in de bus?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had sjaahaans.
Hallo
Ik ben er ook nog
Oh zo is het bij mij niet hoor, ik heb het niet voor altijd opgegeven, ik heb er gewoon tijdens mijn studie geen zin in om er tijd voor vrij te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumiiiig! Weer een kaartje in de bus?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.
Ik hou zo van jonge papa's. Deze was 28 of zo.
quote:
[..]
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.
Ik hou zo van jonge papa's. Deze was 28 of zo.
quote:João Colimão op 24 juni om 15:28
take care of miguel =)
en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg.
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal mama leuk vinden!
Of zit ik nu te rolpatronerig te denken en kan ie best openlijk bi zijn dat mama dat goed vindt... of gewoon een gay papa met een adoptie kind
Dus morgen ga je weer mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau was
't Was maar een gewone flirt hoor, voor de rest hoef ik niks van hemquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dus morgen ga je weer mee?![]()
Maar wacht even, je wiskundeknobbel dan?
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau was
Gelukkig is het alweer bijna juliquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
't Was maar een gewone flirt hoor, voor de rest hoef ik niks van hem
Lief zie ik in juli pas weer.
Zegt onze straight-acter.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogen
Echt welquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogen
juist, maar ik val steeds door de mand.quote:
o god ja, die hetero die hier post toch.quote:
en gaat die date nog door met die gast van dat kaartje?quote:
You know in the biblical sensequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, die hetero die hier post toch.
Trust me, als daar alcohol in zit, he'll be all over you. i know men.
had hem een berichtje gestuurd, maar hij maakte van zijn 'he' een 'hea' en dat vind ik redelijk afstotelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en gaat die date nog door met die gast van dat kaartje?
quote:
Ola dirtdevilquote:
ja...tis me nog altijd beetje een raadsel waarvoor er nooit meer zoiets is teruggekomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had er ook bij willen zijn.![]()
http://www.nuvideo.nl/alg(...)ven-in-paradiso.html
ikke nie begraip.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote] ja...tis me nog altijd beetje een raadsel waarvoor er nooit meer zoiets is teruggekomen
Ola taz bomquote:
face down ass upquote:
but i don't speak fluent gay.quote:
yeah, i know.quote:
vuilak voor de rest van je leven verpestquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het was een eind van een tijdperk. Met de IT en Mazzo weg. God, ik was daar kind aan huis.![]()
Volgens mij kan nu zoiets niet meer. Alles kon, alles mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |