quote:Preview: Battlefield 1943
Een nieuwe (complete) Battlefield die je gewoon kunt downloaden voor je Xbox 360, PlayStation 3 of pc. Je zou denken dat dit niet heel veel voor kan gaan stellen, maar niets is minder waar. DICE heeft het voor elkaar gekregen om een volledige en vooral volwaardige Battlefield in zo’n 400 MB te proppen en downloadbaar te maken.
Nu heeft de ontwikkelaar natuurlijk wel iets moeten opofferen om een volledige multiplayer-game in minder dan een halve gig te proppen. Zo heb je maar de keuze uit drie maps om op te vechten. Alle drie zijn wel de beste en bekendste uit de serie en alle drie zijn zelfs verbeterd. Iwo Jima, Guadalcanal en natuurlijk Wake Island. Ze zijn allemaal wat infanterie-vriendelijker geworden om zo iedereen een redelijk gelijke kans te geven.
Vliegtuigen zullen infanterie minder snel vanuit de lucht zien, vanwege de begroeiing en de loopgraven die zich nu overal bevinden. Die loopgraven zullen de infanterie ook beter beschermen tegen tanks. Die kunnen hierdoor lastiger schieten en aanrijden is dan al helemaal van de baan. Maar die veiligheid van de infanterie kan ook heel snel voorbij zijn.
Frostbite engine
Battlefield 1943 gebruikt namelijk de Frostbite engine. Dezelfde engine die ook gebruikt wordt voor Battlefield: Bad Company. Dat betekent dat de hele omgeving gesloopt kan worden. Hutjes en bunkers hoeven dus helemaal niet voor bescherming te zorgen, omdat ze er niet lang hoeven te staan. Met een paar welgemikte schoten is een muurtje verdwenen. En mocht een infanterist onder een boompje schuilen vanwege overvliegende Spitfires, dan is dat ook op te lossen.
Het enige probleem hierbij is wel dat de hele omgeving maar één keer te slopen is. Een boom groeit dus niet meer terug en gebouwen worden niet op een of andere magische manier weer in elkaar gezet. Weg is weg. Het kan dus zomaar zijn dat je na een minuut of 5 in een compleet afgefakkelde omgeving rondrijdt, -vliegt, -loopt of -vaart. En daardoor oogt en voelt de game zeer volledig aan, maar zeker ook meer volwassen.
Klagende community
DICE had eerst voor ogen om Battlefield 1943 een zeer toegankelijke en makkelijk speelbare game te maken. Dat is natuurlijk gelukt, maar voordat het er op deze manier uitzag, was het allemaal nog veel kleurrijker en veel meer ‘kiddy’ vormgegeven. Dat paste blijkbaar meer bij het toegankelijke oogpunt van de game. Gelukkig nam de community al snel de taak op zich om hierover te klagen en de ontwikkelaar heeft daar naar geluisterd.
Sowieso is Battlefield altijd al een game geweest die het erg van een community moet hebben. Dat geeft DICE ook zeker toe en daarom luisteren ze ook naar hen. Een van de dingen die erg op prijs werd gesteld was het squad-systeem dat al eerder werd gebruikt. Je kunt nu dus weer kiezen om midden in een gevecht gedropt te worden bij een squad of op een wat rustigere basis.
Beperkte keuze
Je squad is helaas niet meer op te bouwen uit een grote verscheidenheid aan klassen. Je kunt er nu namelijk nog maar kiezen uit drie. De standaard rifle man, de scout met z’n sniper rifle en de engineer die voertuigen kan uitschakelen op verschillende manieren, maar ze ook kan repareren. Het is natuurlijk jammer dat je maar beperkt wordt tot een keuze van drie, maar aan de andere kant maakt dit de game wel een stuk toegankelijker en daar ging DICE uiteindelijk voor. En voor de evenwichtigheid van je squad maakt het weinig uit. Je zult alleen wat meer flexibiliteit van je teamgenoten moeten verwachten.
Gelukkig kun je jouw eigen squad samenstellen met behulp van je vriendenlijst. Het is nog net geen volledige clan support, maar het komt erbij in de buurt. Je kunt met behulp van het squad-systeem je eigen matches opzetten en bepalen wie er wel en wie er niet meespelen. De tegenstander wordt gematcht met behulp van Match Making.
Fun gaat voor alles
Iets wat we steeds vaker terug zien en wat ervoor zorgt dat je niet tegen veel betere of veel slechtere vijanden gezet wordt. Maar hier zijn wel een paar belangrijke uitzonderingen op gemaakt. Want als jouw squad-genoot en vriend een paar rangen hoger is en veel beter kan vechten dan jij, maar jij nog steeds met hem wilt spelen, dan kan dat ook nog steeds. Niet helemaal eerlijk, maar de fun gaat voor alles.
En dat was het qua veranderingen, want voor zover wij konden ontdekken tijdens het spelen was er niet veel anders. Het voelt allemaal wat makkelijker aan, maar het vaste element van schietend vlaggetjes overnemen is er nog steeds. En dat het nog steeds werkt en vooral ook leuk is, wordt hiermee weer bewezen. Het rondrijden in tanks, het rondvliegen in vliegtuigen en het varen in landingsvaartuigen blijft toch heel erg leuk en dan vooral als je het samen doet met een goed team.
Kortom, het blijft een Battlefield met een paar kleine beperkingen, zoals de keuze uit maar drie maps en maar drie klassen. Aan de andere kant is er ook wel het een en het ander verbeterd. Grafisch is het opgepoetst, alles kan kapot en de controls zijn een stuk soepeler dan voorheen. Het mag dan een downloadbare titel zijn, dat doet helemaal niets af aan het gevoel dat je krijgt als je aan het spelen bent. Het is een volwaardige game voor een minder dan volwaardige prijs.
Dat zou ik ook graag willen wetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
Wie weet wanneer die nou eigenlijk uitkomt ?
Want op 10 sites staan 10 verschillende datums..
Tis een arcade game he, verwacht geen killzone 2quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef LockonStratos het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de graphics enorm tegen?
Jammer dat Battle of Britain er niet bij inzit, was mijn favoriete map in 1942quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef Speek het volgende:
Vind de graphics eigenlijk wel mooi. Zoals Remake ook zegt.. Het blijft een arcade-game.. Zoals ik het zie zijn het sterk verbeterde 1943 graphics
Ik ga hem in ieder geval zeker aanschaffen, heb destijds veel plezier aan 1942 beleefd en dit zijn juist de maps die ik het veruit het meeste speelde.
Die was tof jahquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:17 schreef MaxC het volgende:
[..]
Jammer dat Battle of Britain er niet bij inzit, was mijn favoriete map in 1942
geweldig toch? 20 minuten lang alleen maar dogfightsquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:02 schreef MaxC het volgende:
Ja dat is Coral Sea, daar zijn alleen maar vliegtuigen. Twee vliegdekschepen en moet het andere team ze laten zinken.
behalve als je PC speelt...quote:
Jaa iddquote:
Same here, maar ik ga daar alleen maar harde content instoppen, en geen downloads.quote:
1200 punten dus das niet zoveel.quote:Op maandag 6 juli 2009 06:41 schreef Keltie het volgende:
Wat gaat dat ding eigenlijk kosten als download?
Nou het is toch een leuke opwarming voor BF3 danquote:Op maandag 6 juli 2009 10:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
24 vs 24 players, regenerating health, unlimited ammo, 3 mapjes...neh dank je. Ik wacht wel op BF3
Ziet er goed uit, is altijd actie, je zit heel snel in een match en de lag is nagenoeg opgelostquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
En ervaringen van het spel?
Zit in System settings > Network settings, en dan kan je test network.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:32 schreef Keltie het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe je dat kan checken
Je moet NAT op strict laten staan en UPnP aanzettenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand met een xbox 360 die zijn router NAT settings op Strict heeft staan en het kan spelen?
Ik zit met zo'n @&_$^ KPN router waar ik de NAT settings met geen mogelijkheid kan veranderen.
Geen zin om het spel te kopen als ik het niet kan spelen.
Bij mij geeft het geweer van de middelste klasse bij de Amerikanen geen geluid?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb gisteren 3 potjes kunnen spelen![]()
![]()
8 kills en 35 deaths ..niet bepaald goed dus.
Maar het spel zelf is wel heel goed. Het geluid is mega goed. De graphics zijn ook goed. Alleen wat jammer dat er maar 3 verschillende wapen klassen maja.
Uhm de thompson dus..quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mij geeft het geweer van de middelste klasse bij de Amerikanen geen geluid?
Viel mij gistermiddag op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhm de thompson dus..
ook vaag dan want daar ik had ik helemaal geen problemen mee..
Ze moeten niet klooien, gewoon de capaciteit verhogenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef Muchachooo het volgende:
nu werkt het in ieder geval niet. Gisteren even wel, heb er nu 2u op zitten,
echt een topgame![]()
ze hebben trouwens de prijzen op Marketplace aangepast zodat niemand hem koopt, dan kunnen ze met de servers gaan klooien![]()
http://twitpic.com/9rtaj
http://twitpic.com/9rta8
hah, 90000 punten, wel hard voor die mensen die het dan ook echt gaan kopen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef Muchachooo het volgende:
nu werkt het in ieder geval niet. Gisteren even wel, heb er nu 2u op zitten,
echt een topgame![]()
ze hebben trouwens de prijzen op Marketplace aangepast zodat niemand hem koopt, dan kunnen ze met de servers gaan klooien![]()
http://twitpic.com/9rtaj
http://twitpic.com/9rta8
Misschien dat je via een machtiging betaalt ofzo. o.a. creditcard. en dat het automatisch wordt berekend naar euro's.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:21 schreef Slappy het volgende:
Die krijgen vast wel die punten terugWie zal er zoveel punten hebben dan
Als je al een achievementwhore bent, ga dan geen 1200 MSP uitgeven voor 200Gquote:
Ik heb gisteren heledag geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog steeds niet te doen bij mij.
Of ik kan niet joinen of ik word gekicked vanwege connectie problemen.
Zo jammer dit
Mwah, had het toch anders gedaan... Als er iets beroerde reclame voor een game is, is dit het wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb gisteren heledag geen problemen gehad.
Maar op Xbox zijn al meer dan 100.000 mensen die hem hebben.![]()
Dat hadden ze echt niet verwacht dat het zo'n hit zou worden.
Vandaag weer regen dus maar weer BF 1943 doen.
De lag is weg, heb ik eigenlijk nooit last van gehad.. Maar dat ik een half uur bezig ben om te kunnen connecten (geen aanwezige spellen e.d.), of is dat ook gelijk verholpen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:01 schreef Scarface2004 het volgende:
In het hoofdmenu staat zo'n newsflash...dat er rond 17:00 (GMT+1) die lag weg is en er komen nieuwe servers bij.
Hoorde ook al dat we over de 5 miljoen kills zaten.
43 miljoen is een eitje, misschien hebben we maandag Coral Sea al
Ik!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand met een xbox 360 die zijn router NAT settings op Strict heeft staan en het kan spelen?
Ik zit met zo'n @&_$^ KPN router waar ik de NAT settings met geen mogelijkheid kan veranderen.
Geen zin om het spel te kopen als ik het niet kan spelen.
Nah, lijkt mij niet aangezien ik bij andere games 0,0 problemen heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef Remake het volgende:
Nee, komt momdat jullie netwerk anders is en dat je lang moet wachten op een match heeft inderdaad te maken met je strict nat.
Ame_Thyst, jij moet wat ports forwarden, en je kan me niet vertelen dat dat niet kan met je router?
Als je de router (zo'n linksys ding) zo instelt dat'ie niets moet doen op Wirelessgebeuren na is het gewoon een accesspointquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef Remake het volgende:
Daar kan ik je niet mee helpen want dat wordt een hele lange post,
een modem, met daarna nog eens een router, brrr gaming ramp. En dan ook nog is een deel wireless![]()
Echt mazzel dat jij of de mensen waarmee je speelt geen lag hebben
Enige site die ik kan geven is: http://portforward.com/
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Remake het volgende:
Zullen we wat gamertags verzamelen om gezamelijk te spelen?
Heb zelf al wat GT's verzameld uit jullie signatures en toegevoegt.
[ afbeelding ]
Bij een vliegveld en dan zie je een teken van 3 kleine vliegtuigejes.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:06 schreef Slappy het volgende:
Zonet 1 potje gedaan erg vet.Hoe kan je airstrike opvragen?
Dus als je daar hele tijd blijft zitten kan je de hele tijd airstrikes doenquote:
Nee want wanner je je luchtaanval heb uitgevoerd sta je weer buiten de bunker. Pas na 1 minuut ofzo kun je dan weer er in. Maar dan ben je ondertussen alweer kapot geschoten en ben je hevig in gevecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dus als je daar hele tijd blijft zitten kan je de hele tijd airstrikes doen
Ja dat komt omdat de jappen geen zo'n soort wapen hadden in de WOII. Daarom is het een M1 garand maar dan net wat anders met andere kleur en klein beetje andere uitterlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja waarom schieten de japanners met de M1 garand? of is het niet de garand?
6 uur geleden ja, ik kom nu meteen in een game als ik quick kiesquote:
Ik ga zo weer proberen danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:06 schreef Remake het volgende:
[..]
6 uur geleden ja, ik kom nu meteen in een game als ik quick kies
Nou ja dat kan wel, maar NAT blijft volgens Xbox op strict staan. (KPN wil blijkbaar niet dat je aan de settings zitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef Remake het volgende:
Nee, komt momdat jullie netwerk anders is en dat je lang moet wachten op een match heeft inderdaad te maken met je strict nat.
Ame_Thyst, jij moet wat ports forwarden, en je kan me niet vertelen dat dat niet kan met je router?
Ja, 2 x gebeurd vandaag. (PS3)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Mijn console loopt nu steeds vast, iemand hier ook last van?
quote:Op zondag 12 juli 2009 07:28 schreef SkyChat het volgende:
De statistieken voor The Coral Sea Challenge:
Current Kill Status:
360: 14.707.455
PS3: 8.366.406
oh my gawdquote:Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.battlefield1943.com/![]()
Ik hoop dat het een herstelbare foutje is.
Alhoewel dice BF heeft verneukt na BF2142.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is COD online toch eigenlijk saai vergeleken met BF 1943![]()
De maps van COD zijn altijd klein en de actie is ook niet echt zoals bij een oorlog. Online bij COD lopen er hier en daar paar mensen rond en die schieten. En bij BF overallll tanks, vliegtuigen en boten en dan ook nog eens de mensen met hun wapens oftewel DIKKE CHAOS zoals een echte oorlog en dikke fun dus.![]()
Nou kun je bij COD wel 20 verschillende wapens en 40 perks hebben ofzo maar de actie vind ik eigenlijk echt helemaal niks. Ook al heb ik 87 uur COD WAW gespeeld ik vind BF nu toch beter maar vooral leuker.![]()
En nog iets bij COD online zijn er helemaal geen uitdagingen voor het halen van achievments want of die zijn er niet of ze zijn 0 punten waard.![]()
Ik zelf zal ook niet COD MW 2 online gaan spelen maar wel BF Bad Company II
Jaa BF 2142 vond ik ook niks bijzondersquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Alhoewel dice BF heeft verneukt na BF2142.
BF bad company was voor mij echt geen BF, maar een heel ander spel., Singleplayer was wel gaaf though.. niet verwacht van Dice
Ja idd, Wake Island is mijn favoriete map, Guadacanal ofzo iets is ook vet. Iwo Jima vind ik wat minder omdat die zich in de avond afspeelt.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:05 schreef MaxC het volgende:
Vooral de start bij Wake Island is vet
Al die volle bootjes, en dan een bom erop droppen met je vliegtuig
Ook andersom, als er een vliegtuig of je afkomt en je schiet hem neer met dat geweer
BFBC 2quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is COD online toch eigenlijk saai vergeleken met BF 1943![]()
De maps van COD zijn altijd klein en de actie is ook niet echt zoals bij een oorlog. Online bij COD lopen er hier en daar paar mensen rond en die schieten. En bij BF overallll tanks, vliegtuigen en boten en dan ook nog eens de mensen met hun wapens oftewel DIKKE CHAOS zoals een echte oorlog en dikke fun dus.![]()
Nou kun je bij COD wel 20 verschillende wapens en 40 perks hebben ofzo maar de actie vind ik eigenlijk echt helemaal niks. Ook al heb ik 87 uur COD WAW gespeeld ik vind BF nu toch beter maar vooral leuker.![]()
En nog iets bij COD online zijn er helemaal geen uitdagingen voor het halen van achievments want of die zijn er niet of ze zijn 0 punten waard.![]()
Ik zelf zal ook niet COD MW 2 online gaan spelen maar wel BF Bad Company II
Voeg me maar toe, Max Craterquote:Op maandag 13 juli 2009 00:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja idd, Wake Island is mijn favoriete map, Guadacanal ofzo iets is ook vet. Iwo Jima vind ik wat minder omdat die zich in de avond afspeelt.
Speel jij op de xbox360 of ps3 ?als je op xbox speelt kun je mij toevoege als je wil
![]()
Er staat een radar huisje op de map bij de drie vliegtuigjes, als je dat huisje ingaat dan krijg je de besturing over de vliegtuigen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:59 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe kan je airraid aanvragen bij Xbox
kijk is goed lieve schatquote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Er staat een radar huisje op de map bij de drie vliegtuigjes, als je dat huisje ingaat dan krijg je de besturing over de vliegtuigen.
Ow ja en ga eens een nieuw BoF! Topic openen
Je moet wel een linkje in de laatste post plaatsen poepiequote:
battlefield1943.comquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat de jappen geen zo'n soort wapen hadden in de WOII. Daarom is het een M1 garand maar dan net wat anders met andere kleur en klein beetje andere uitterlijk.![]()
En ze wilde bij BF 1943 dat beide landen de zelfde klassen hadden. Anders had Amerika de M1 garand en Japan bijvoorbeeld nog een automatich wapen moeten hebben.
Toch vind ik de japanse versie van de M1 fijner.
.quote:Q. Do the IJN snipers carry an Arisaka or a German Kar 98?
A. The IJN are using a German K98 instead of an Arisaka. This choice was made not out of ignorance but rather because of budget constraints and we could not afford to build the correct rifle. We had a German rifle and had to go with it
Pas ergens in September dit jaar..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand wanneer ie uitkomt op de pc?
Bumper boven de trigger.quote:En ligt het aan mij of kan je niet achteruit rijden met voertuigen??
Op de website staat iets van 40 miljoen kills voor de 360 en 21 miljoen voor de PS3quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
op bf1943 staat nog niks maar op xbox gaf ie dat wel aan
lelijke graphicss???????quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef RoW_0 het volgende:
vandaag gedownd.. man wat een lelijke graphics zeg. :| maargoed het is een arcade spel.
Ja dat zou wel zo moeten zijn maar ik ga dalijk ff checken hopelijk kom Coral Sea tegen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:01 schreef Leonos het volgende:
Hebben we dan een nieuwe map met 43 miljoen kills?
Ben hem namelijk nog niet tegengekomen
Er zit nu een extra optie in het menu, denk dat dat de enige manier is om hem te spelen. Ik kon net niet connecten en ga nu slapen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat zou wel zo moeten zijn maar ik ga dalijk ff checken hopelijk kom Coral Sea tegen.
Nee, staat in het menu als je battlefield opstart.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:31 schreef Slappy het volgende:
Moet je gewoon vis marketplace die map downloaden ?
Je kan wel op het vliegdekschip van de tegenstander landenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:26 schreef Leonos het volgende:
Coral Sea is wel cool. Jammer dat je niet met je parachute op zo'n eilandje kan
Maar dan krijg je geen punten als je iemand neerschietquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:02 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Je kan wel op het vliegdekschip van de tegenstander landen
wel als je op de vliegtuigen schiet die aan het opstijgen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen punten als je iemand neerschiet
Bereik je niets mee, de mensen die je dan doodschiet tellen niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:02 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Je kan wel op het vliegdekschip van de tegenstander landen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bereik je niets mee, de mensen die je dan doodschiet tellen niet.
In m'n eentje speel ik het sowieso niet. Alleen met vrienden en dan in een party. Anders is het echt saai.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:47 schreef Muchachooo het volgende:
eerlijk gezegd begin ik er nu wel weer genoeg van te krijgen. Het is nog wel leuk voor ff tussendoor, maar langer dan een half uur vermaak ik mezelf er niet meer mee. niet in m'n eentje tenminste.
Ik pak altijd het vliegtuig in het begin en vlieg richting de andere vliegdekschip. Genoeg bootjes kapot te maken daar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:12 schreef Slappy het volgende:
Lol ik speelde zonet schot ik zo landingsboot aan stront plus 4 mannen daar krijg je dus wel punten voor behalve als ze nog aan het dek van het vliegdekschip zijn
en genoeg mensen in AA guns die maar al te blij zijn jou neer te maaienquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:06 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Ik pak altijd het vliegtuig in het begin en vlieg richting de andere vliegdekschip. Genoeg bootjes kapot te maken daar.
Volgens mij als je een tegenstander neerschiet die op je teammate schiet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef MaxC het volgende:
Zeker, heb nooit last van lag
Wat is eigenlijk savior kill bonus?
klopt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij als je een tegenstander neerschiet die op je teammate schiet.
Jaa,,,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef .Martijn het volgende:
Dude, da's echt netjesIk mis meestal met die bombardementen
Dat laat ik dus maar over aan anderen
Mensen zoals jij
Daar verdien ik nou juist mijn score mee, dan staan er 5 man te wachten tot je naar buiten komt, gooi ik daar gewoon die air raid op. 5 kills erbijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jaa,,,
nouja het was natuurlijk ook wel beetje geluk want als ik wat later geweest dat had ik geen doel meer plat te gooien. Maar ik mis ook soms wel eens alles...![]()
Maar het ergste is tog wel ..
Dat je in zo'n bombardamente bunker zit en dat ondetussen je basis wordt overgenomen en dan kom je dus weer naar buiten tussen alle tegenstanders.![]()
En vaak staat er dan iemand van de tegenstander met een doorgeladen wapen voor je bombardamenten bunker en als je er dan uitkomt wordt je meteen overhoop geschoten.![]()
Dat kun je wel zien,,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Zo'n soort air raid had ik ook.
8 kills op Iwo Jima, bij mt. Suribach, ik zag echt superveel rode driehoekjes op die plek.
Ik dacht nog bij mezelf, dit wordt echt een jackpot en ja hoor.
Jammer dat je niet je volledige stats kunt zien, wil ook weten hoe mn k/d ratio eruit ziet namelijk
Daar heb ik Lego voorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:03 schreef Lunar het volgende:
Coral Sea is coolHeerlijk als idioten met vliegtuigjes spelen
wat maakt het uit, jij hebt nergens last van.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:28 schreef Remake het volgende:
Geen last van suicide bugs, artifacts en freezes![]()
Waarop speel je?
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
wat maakt het uit, jij hebt nergens last van.
Ja veel te simpel die achievementsquote:Op zondag 19 juli 2009 01:11 schreef MaxC het volgende:
Alle achievements![]()
Eerste game waar ik ze allemaal heb
Inderdaad maar daardoor gaat dit ook de eerste (en laatste) game worden waar ik alle achievements bij ga halen!quote:
quote:
Wat een foutquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef fokkerspy het volgende:
Ej bozo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die je op alle mappen, inclusief WW2 maps, kunt gebruiken te samen met ander
vliegspul van X15 tot de Stealth bomber. Nu jij weer neus. kakkerlak.
Zelfs World War I airplanes iets wat 1943 niet heeft bozo.
Neusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef fokkerspy het volgende:
Ej bozo, als je denkt mij te kunnen pakken door te suggereren dat ik niet weet dat er
geen helis in WW1 waren dan ben je dom bezig want ik had het over dit AIX spel.
Dus fail jezelf homo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die je op alle mappen, inclusief WW2 maps, kunt gebruiken te samen met ander
vliegspul van X15 tot de Stealth bomber. Nu jij weer neus.
Zelfs World War I airplanes iets wat 1943 niet heeft bozo.
Incidenteel jah, de Heli was echter nog geen standaart iets.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:07 schreef Reintji het volgende:
Dus, neus, wel dus hè
http://www.helis.com/stories/burma45.php
http://www.helis.com/types/gunship.php
Net zoals bij die voor het vliegen. De postzegel krijg je na 20 minuten vliegen en de Achievement na 10 minuten vliegen.quote:// on topic
Die best squad achievement heb ik ook niet. Inderdaad al heel wat postzegels van verzameld. Ook die lopen trouwens niet synchroon met je 'prestaties' in het spel. Maar voor de rest, leuk voor een paar potjes per keer.
Ja he ,quote:
Jaa idd..quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:33 schreef Remake het volgende:
Gewoon uit je doppen kijken, je ziet die tank toch gewoon rijden?
Zo herkenbaar...quote:
Stats stellen eigenlijk geen reet voor.quote:
http://bf1943.elxx.netquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:14 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kun je dat aanmaken op die website? ik heb dr naar gezocht maar kon het niet vinden?!?!?!
En ik heb geloof ik wel goed gezocht
Ik hoop echt, en ik verwacht het ook wel na dit succes, dat er meer mappen en ook facties (duitsers/britten) omgezet gaan worden. Zou echt briljant zijnquote:
Je bedoeld een Corkscrew? Ja dat klopt. Ik denk dat je nog sneller kan draaien als je de throttle tapt zeg maar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:01 schreef Muchachooo het volgende:
al heb ik wel het idee dat iedereen altijd sneller draait dan ik...
ik heb wel gemerkt (can anyone confirm?) dat je sneller draait als je je rechterstick zo houdt dat je op ongeveer 45 graden ten opzichte van de grond vliegt (dan ga je dus ook omhoog) en dan met je linkerstick bijsturen zodat je recht blijft.
Nee dat lijkt zo omdat de cockpit(camera) van de Zero dichterbij de propeller zit dan die van de Corsair.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:30 schreef Yankee_One het volgende:
Volgens mij zijn de Japs Zero ook wendbaarder dan de Amerikaanse Corsair
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:34 schreef Shoombak het volgende:
Deze is ook wel toepasselijk hier
[ afbeelding ]
ik vlieg er ook vaak recht op af en blijf schieten en op laatst uitwijkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef MaxC het volgende:
Ik vind die kamikaze piloten altijd zo irritant, die gewoon tegen je aan vliegen
Wow al 600.00 keer gedownload..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef Leonos het volgende:
http://www.xboxonly.nl/nieuws/15995/BF_1943_breekt_records/
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef Leonos het volgende:
http://www.xboxonly.nl/nieuws/15995/BF_1943_breekt_records/
Geloof ik niks van.quote:- Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat Battlefield 1943 het snelst verkocht spel in één dag is en ook nog eens het snelst verkochte spel in één week is op Xbox Live. Deze records heeft het spel ook in Noord-Amerika gebroken op het PlayStation Network. Voor beide versies heeft het spel sinds de lancering op 8 juli 600,000 units verkocht.
Na een halfuur geen zin meer bij een toegankelijk spel.. oghquote:
Ik vind het in mijn eentje ook niet echt leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
strax ook maar weer ff proberen. blijft een tof spel, maar ben wel van mening dat je met een party moet doen, en ik heb helaas nie veul mensen in de lijst met deze game.
Toch een leuke en toegangkelijke shooter die ze als ze hem blijven bijhouden met dlc echt een klassieker kan worden naar mijn idee (of een klassieker als 1942 eer aan doet)
ik weet het, slaat nergens op...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:18 schreef SkyChat het volgende:
16 players nodig hebben om een party private match te startenf-f-f-failllll
Als je wilt trainen met vliegen kun je toch ook gewoon de turtorial spelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik weet het, slaat nergens op...
had graag met een paar vrienden een beetje vliegtraining gedaan... maar dat gaat dus niet.
Is er een tutorial? Dan ga ik gewoon alleen dat spelen en nooit multiplayerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je wilt trainen met vliegen kun je toch ook gewoon de turtorial spelen?
Ja bij opties volgens mij..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Is er een tutorial? Dan ga ik gewoon alleen dat spelen en nooit multiplayer
Elke keer dat ik tot nu toe eindelijk een vliegtuig heb kunnen pakken, was ik na 20meter in de lucht dood (nee niet omdat ik slecht ben, ik kan juist erg degelijk vliegen).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja bij opties volgens mij..
maar dat is tog saai ?
Ow okeequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Elke keer dat ik tot nu toe eindelijk een vliegtuig heb kunnen pakken, was ik na 20meter in de lucht dood (nee niet omdat ik slecht ben, ik kan juist erg degelijk vliegen).
Ik wil gewoon even rondvliegen want de multiplayer vind ik niet echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |