Vooral veel kaartjes en leuke dingen TIJDENS zijn uitzending!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Jojoortje het volgende:
Wat de TT zegt dus
Een vriend van mijn houdt binnenkort een afscheidsfeest, want hij gaat naarAfghanistan
.
Ik weet totaal niet wat je zo'n iemand dan moet geven.
Jullie nog ideeën?
Dat is sowieso een goed idee, maar wil hem toch van te voren nog iets geven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vooral veel kaartjes en leuke dingen TIJDENS zijn uitzending!
Wat je vooraf geeft maakt niet zoveel uit... tijdens is veuuuuuuul belangrijker!
Omgquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef Nijns het volgende:
Wij hebben een keer een brief getypt naar iemand die op uitzending ging en vervolgens in word in onleesbaar lettertype veranderd (windings ofzo) vervolgens stuurde we elke week- 2 weken een kaart met een leuk stukje erin en een printje van het symbool met daarop de betekenis van dat symbool (dus bijvoorbeeld >raar kronkeltje< = R) zo had deze persoon zijn hele uitzending de tijd om de brief bij elkaar te puzzelen, uiteraard stuurden we de letters die vaker voorkomen pa later in de uitzending
Dat is tofquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef Nijns het volgende:
Ow, en ik ken ook nog mensen die bij een afscheidsfeest bij binnenkomst een foto maakten van iedereen die er was, deze direct uitprintten en in een boekje plakten, vervolgens kon iedereen er een eigen wens/spreuk whatever inzetten. Zo had diegene iedereen 'mee' op uitzending: vrienden, ouders, opa's en oma's, rest van de familie, etc.
Jij hebt er echt niks van begrepen hé?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Darkangle het volgende:
Een LOI cursus om iets nuttigs te leren voor in het leven?
Als hij in het leger terecht is gekomen dan kan hij wel wat hersenen gebruiken....
Andermans shit opruimen en dom genoeg zijn om daar voor beschoten te worden.... tsssk....
9 vd 10 dagen betaald soldaatje spelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Darkangle het volgende:
Als hij in het leger terecht is gekomen dan kan hij wel wat hersenen gebruiken....
Andermans shit opruimen en dom genoeg zijn om daar voor beschoten te worden.... tsssk....
dat vind ik liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Schobbejak. het volgende:
Een emmertje en een schepje![]()
Heeft ie nog wat te doen in de woestijn daar...
Ga die discussie maar ergens anders voerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Darkangle het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Schobbejak. het volgende:
Een emmertje en een schepje![]()
Heeft ie nog wat te doen in de woestijn daar...
kut mongool zonder onze jongens zijn we eigenlijk nergens als het op veiligheid aankomtquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Darkangle het volgende:
Kussensloop ook leuk!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
kut mongool zonder onze jongens zijn we eigenlijk nergens als het op veiligheid aankomt
ehm, soweiso een foto van dierbare? en dan nog n leuk boekje je verveelt je daar denk ik de pleuris als je niet aan het werk bent
owja een leuke: een foto van dierbare op een kussensloop laten drukken, die neemt hij dan mee en voordat hij gaat slapen kan hij zn dierbare nog een keer zien (Y)
bodybag ook niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kussensloop ook leuk!!!Neemt weinig ruimte in enzo
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Als hij wordt uigezonden, zou ik een videorecorder of dvd-recorder geven zodat hij zichzelf op kan nemen.
Da's wel heul vet namelijk als je uitgezonden wordt.
dat dusquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1307662\ bij een afscheidsfeest bij binnenkomst een foto maakten van iedereen die er was, deze direct uitprintten en in een boekje plakten, vervolgens kon iedereen er een eigen wens/spreuk whatever inzetten. Zo had diegene iedereen 'mee' op uitzending: vrienden, ouders, opa's en oma's, rest van de familie, etc.
ja leuk voor als ie weer thuis is. Kun je de gevechten en de doden nog eens bekijken.quote:
Jij denkt dat het daar 1 groot slachtveld is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
ja leuk voor als ie weer thuis is. Kun je de gevechten en de doden nog eens bekijken.
Geef een stapel chicks en candy's mee , heeft ie ook nog wat om te ruilen daar.
Werdt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef Daywalk3r het volgende:
EEN VIDEORECORDER!
ik werdt ook eens uitgezonden op Rtl4 (telekids ftw) en toen hebben we dat op een band! van 4 uur opgenomen. Technologie staat voor niets.
Ben je dan niet zwaar de pispaal van je barak?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kussensloop ook leuk!!!Neemt weinig ruimte in enzo
een metaaldetector dan.. Voor alle ied's!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef Lolque het volgende:
[..]
Jij denkt dat het daar 1 groot slachtveld is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |