Kussensloop ook leuk!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
kut mongool zonder onze jongens zijn we eigenlijk nergens als het op veiligheid aankomt
ehm, soweiso een foto van dierbare? en dan nog n leuk boekje je verveelt je daar denk ik de pleuris als je niet aan het werk bent
owja een leuke: een foto van dierbare op een kussensloop laten drukken, die neemt hij dan mee en voordat hij gaat slapen kan hij zn dierbare nog een keer zien (Y)
bodybag ook niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kussensloop ook leuk!!!Neemt weinig ruimte in enzo
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Als hij wordt uigezonden, zou ik een videorecorder of dvd-recorder geven zodat hij zichzelf op kan nemen.
Da's wel heul vet namelijk als je uitgezonden wordt.
dat dusquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1307662\ bij een afscheidsfeest bij binnenkomst een foto maakten van iedereen die er was, deze direct uitprintten en in een boekje plakten, vervolgens kon iedereen er een eigen wens/spreuk whatever inzetten. Zo had diegene iedereen 'mee' op uitzending: vrienden, ouders, opa's en oma's, rest van de familie, etc.
ja leuk voor als ie weer thuis is. Kun je de gevechten en de doden nog eens bekijken.quote:
Jij denkt dat het daar 1 groot slachtveld is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
ja leuk voor als ie weer thuis is. Kun je de gevechten en de doden nog eens bekijken.
Geef een stapel chicks en candy's mee , heeft ie ook nog wat om te ruilen daar.
Werdt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef Daywalk3r het volgende:
EEN VIDEORECORDER!
ik werdt ook eens uitgezonden op Rtl4 (telekids ftw) en toen hebben we dat op een band! van 4 uur opgenomen. Technologie staat voor niets.
Ben je dan niet zwaar de pispaal van je barak?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kussensloop ook leuk!!!Neemt weinig ruimte in enzo
een metaaldetector dan.. Voor alle ied's!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef Lolque het volgende:
[..]
Jij denkt dat het daar 1 groot slachtveld is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |