abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70315632
het grote kleine babietjes topic deel 201

Baby'tjes

*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
06 december 2008: Thomas Pieter Jan Maurits Alexander, zoon van Reinhilde en nixxx
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweegvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 28-06-2009 22:00:31 ]
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_70315656
Ik zei dus over de slaapzakken achterste voren:
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Estrys het volgende:
Ik weet niet of dat lekker ligt hoor als ze op haar rug ligt op zo'n rits.
pi_70315773
Simmu, bij Amber ging het goed met zo'speld met kop.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:43:22 #4
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_70315846
Estrys, kun je de naam DolleMina even vervangen door GreatWhiteSilence? Bedankt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_70315890
gedaan
pi_70316230
we knutselen gewoon verder
ik ben aan het peinzen over een veiligheidsspeld aan de binnenkant ik ga er vanmiddag in de sauna over nadenken, dag dames! veel plezier vandaar & tot morgen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70316406
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:53 schreef simmu het volgende:
we knutselen gewoon verder
ik ben aan het peinzen over een veiligheidsspeld aan de binnenkant ik ga er vanmiddag in de sauna over nadenken, dag dames! veel plezier vandaar & tot morgen
neej, ik werk wel gewoon door hoor

Zo knutselen we wat af voor die kleine frutsels
Seb had goede zin vanmorgen, dat schaterlachen is zo grappig
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:13:12 #8
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_70317035
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef Estrys het volgende:
gedaan
Woei bedankt. Ik ben eindelijk ik weer.

Annicka ligt hier trouwens nog lekker te maffen, meestal is ze tussen 9 en 10 al wakker. Komt misschien doordat ze vannacht heeft liggen spoken. Arme kleine, je zag gewoon dat ze probeerde te gaan slapen(op haar zij gaan liggen met de oogjes dicht, enzo), maar lukken deed het niet... Aanleggen werkte ook niet, dus ik heb haar gewoon lekker geknuffeld tot ze wel sliep. Co-sleepers rule.

-----

Terwijl ik dit typte, werd ze wakker... Speaking of the devil....
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_70318540
wet van Fok GSW
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70322204
Dames, over die Pucka's: werkt dat ook al beeb de gewoonte heeft om altijd met zijn handjes omhoog te slapen? Mama denkt dat ie dan juist extra onrustig wordt als ie zijn handjes niet meer omhoog kan doen. En daar had ik inderdaad niet aan gedacht toen ik aan haar over de Pucka vertelde. (Domme Pandora... )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:55:51 #11
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70322909
Pandora dat werkt dan ook, want in de zak hebben ze de ruimte om de handjes iets omhoog te doen.
Danique slaapt ook altijd met haar handje omhoog en in de Pucka ging dat goed!
pi_70324055
Wat Fruppel zegt
pi_70324304
Tess ligt met opgetrokken knieen en handjes omhoog in de pucka.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:30:59 #14
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70328729
Bla, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Dana Veel plezier vandaag, jullie hebben er prachtig weer bij!!

Vicky, vervelend dat de speciale voeding niet aanslaat, gelukkig gaat het wel iets beter nu.

Lennon is vandaag niet helemaal zichzelf, huilt wat meer, is wat onrustiger en heeft nu ook wat verhoging maar is verder ook wel weer erg vrolijk. Hij is vooral aan het schaterlachen om Twan en de poes
En... ik heb de handgrepen gevonden Niet bij Dirx, maar de drogist hier op het winkelcentrum. Ik zag alleen de smalle hangen en ik keek eens erachter, bleken ze daar gewoon te hangen... hing dus niet goed maar ik heb ze!!
En Lennon zat vanmiddag wel bijna 2 minuten helemaal los en goed op mijn schoot... ik denk dat hij redelijk snel zelf kan/gaat zitten. Net even Silly Billyz besteld voor het kwijlen, word in ieder geval het shirtje niet zo nat...
Make love, not war ☮
pi_70329092
Ik wil Seb graag wat vast voedsel gaan geven maar ik weet niet waar te beginnen en hoe en ik vind het maar eng
pi_70329106
Oeps, helemaal vergeten: Bla natuurlijk van harte gefeliciteerd met Dana!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:50:04 #17
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70329562
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Estrys het volgende:
Ik wil Seb graag wat vast voedsel gaan geven maar ik weet niet waar te beginnen en hoe en ik vind het maar eng
Estrys, wij mogen beginnen met 's middags een groente(hapje) (zo rond 3 uur) en dan de fles erachteraan, tzt wordt die fles vervangen door een toetje. Als dat goed gaat, dan mag 's morgens een fruit(hapje)tussen 2 flessen in.
Make love, not war ☮
pi_70329789
Elin en ik hadden net de slappe lach tegen elkaar op lachen, zo leuk! ik had r een stukje meloen gegeven om op te sabbelen en dat stemde haar nogal tevreden
pi_70329892
Of je geeft Seb ook een stronkje broccoli of een stukje peer, meloen of banaan oid. eten doet elin het nog niet echt, t vocht eruit zuigen wel.

gisteravond heeft ze bijv aan een stronkje broccoli zitten kluiven en net op een stukje meloen

pi_70330420
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Pandora73 het volgende:
Dames, over die Pucka's: werkt dat ook al beeb de gewoonte heeft om altijd met zijn handjes omhoog te slapen? Mama denkt dat ie dan juist extra onrustig wordt als ie zijn handjes niet meer omhoog kan doen. En daar had ik inderdaad niet aan gedacht toen ik aan haar over de Pucka vertelde. (Domme Pandora... )
Ja, dat werkt! Mila slaapt nu ook nog steeds in de houding: "Handen omhoog of ik schiet"
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:46:15 #21
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_70331419
Kleurdoos, mooi foto's! Geef jij broccoli rauw trouwens? Ze zit er wel lekker van te smullen...
Hoe snel na de bevalling reden jullie weer in de auto? Ik twijfel of ik dat weer zal gaan doen (natuurlijk eerst een klein stukje...) of dat ik dan overmoedig ben.
Ik heb gewoon heel veel zin om mn wereld weer een beetje groter te maken, nadat ik vanaf 31 weken niet veel meer heb gezien dan een ziekenhuiskamer en een slaapkamer.
Hier gaat alles nog steeds naar wens, bv loopt als een trein en de mannen zijn tevreden. Hoewel ze vannacht en de nacht ervoor zich vaker meldden dan de dagen daarvoor, maar dat kunnen regeldagen zijn dachten wij al (vandaag zijn ze nl 11 dagen oud) Hopen dat ze komende nacht beter door gaan slapen (en tegelijk wakker graag!!) dan kunnen papa en mama ook een paar uurtjes lekker achter elkaar door maffen. Het gekke is dat ze overdag heel regelmatig slapen/eten en 's nachts dus niet zo... helaas! Maar: ik klaag niet hoor, die koppies maken alles weer goed
pi_70331790
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef mikoxx het volgende:
Kleurdoos, mooi foto's! Geef jij broccoli rauw trouwens? Ze zit er wel lekker van te smullen...
Hoe snel na de bevalling reden jullie weer in de auto? Ik twijfel of ik dat weer zal gaan doen (natuurlijk eerst een klein stukje...) of dat ik dan overmoedig ben.
Ik heb gewoon heel veel zin om mn wereld weer een beetje groter te maken, nadat ik vanaf 31 weken niet veel meer heb gezien dan een ziekenhuiskamer en een slaapkamer.
Hier gaat alles nog steeds naar wens, bv loopt als een trein en de mannen zijn tevreden. Hoewel ze vannacht en de nacht ervoor zich vaker meldden dan de dagen daarvoor, maar dat kunnen regeldagen zijn dachten wij al (vandaag zijn ze nl 11 dagen oud) Hopen dat ze komende nacht beter door gaan slapen (en tegelijk wakker graag!!) dan kunnen papa en mama ook een paar uurtjes lekker achter elkaar door maffen. Het gekke is dat ze overdag heel regelmatig slapen/eten en 's nachts dus niet zo... helaas! Maar: ik klaag niet hoor, die koppies maken alles weer goed
nope gekookt
pi_70331836
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef mikoxx het volgende:
lijken ze erg op elkaar?
pi_70332525
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, dat werkt! Mila slaapt nu ook nog steeds in de houding: "Handen omhoog of ik schiet"
Maar in de Pucka zitten de handen toch ook in de zak? Hoe kunnen ze die dan naast hun hoofd leggen? Dan smoren ze zichzelf toch?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70332562
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Of je geeft Seb ook een stronkje broccoli of een stukje peer, meloen of banaan oid. eten doet elin het nog niet echt, t vocht eruit zuigen wel.

gisteravond heeft ze bijv aan een stronkje broccoli zitten kluiven en net op een stukje meloen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste twee foto's kijkt ze volgens mij nog een beetje "Was da nou?" maar die derde maakt alles weer goed... Wat een heerlijk koppie!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')