Was dat een metafoor voor.... ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:26 schreef marcel-o het volgende:
je kan haar hooguit zwanger hebben gemaakt.
tenzij ze n ziekte heeft opgelopen door n naald
Had je dan wel het juiste gaatje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef chiboi het volgende:
[..]
nee want ik moest eerst een muur doorboren voordat ik erin kwam.
"NEEM ME!quote:
Komt dát even goed uit!! TS heeft een kinderwensquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:26 schreef marcel-o het volgende:
je kan haar hooguit zwanger hebben gemaakt.
tenzij ze n ziekte heeft opgelopen door n naald
volgens mij ben jij al heel lang niet geneukt..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"NEEM ME!
...
Autsj, mijn maagdenvlies, wat doe je?"
TS: "Oh ik kan nog een keer"
""
"En nog een keer"
"![]()
"
"En nog een keer, gaat goed met me. Ik moet vaker een tijd niet neuken"
*meisje blijft nat vanwege het bloed, TS blijft stug doorneuken*
Wrong. De nacht van dinsdag op woensdag nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef chiboi het volgende:
[..]
volgens mij ben jij al heel lang niet geneukt..
exacte tijdsperiode?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wrong. De nacht van dinsdag op woensdag nog.
übergeilquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rond acht uur 's avonds en na elf uur ook nog een tijdje.
Prettig. Pics van jou dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:08 schreef chiboi het volgende:
[..]
* chiboi checkt FoBo Noortje
![]()
approved..
Welke chicks?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:11 schreef chiboi het volgende:
[..]
als ik mijn pics post + mijn ene topic in R&P kan ik het vergeten bij de chicks..
De chicks waaruit ik mijn potentiële vrouwtje moet kiezen.. Mijn pics in combinatie met mijn playertopic, dan kan ik het wel shaken..quote:
Dat kun je sowieso wel als je binnen een maand een kind wil verwekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:14 schreef chiboi het volgende:
[..]
De chicks waaruit ik mijn potentiële vrouwtje moet kiezen.. Mijn pics in combinatie met mijn playertopic, dan kan ik het wel shaken..
Sommige vrouwen willen zo snel mogelijk werpenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat kun je sowieso wel als je binnen een maand een kind wil verwekken.
True, maar dan knappen ze hoogstwaarschijnlijk niet af op een foto van TS in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen zo snel mogelijk werpen
Dat is waar, dat vinden ze alleen maar aantrekkelijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
True, maar dan knappen ze hoogstwaarschijnlijk niet af op een foto van TS in dit topic.
Exactly! Dus TS: pics!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat is waar, dat vinden ze alleen maar aantrekkelijk!
vertel me alsjeblief dat het geslachtsicoontje naast je username verkeerd is ingesteld..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:46 schreef Dartanion het volgende:
Nou, Noortje, zou je daar kindjes mee willen maken?
Was meer bedoeld in afwachting van sappige details van Noortje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:49 schreef chiboi het volgende:
[..]
vertel me alsjeblief dat het geslachtsicoontje naast je username verkeerd is ingesteld..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Was meer bedoeld in afwachting van sappige details van Noortje.
Waarom, hij vraagt het aan mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:49 schreef chiboi het volgende:
[..]
vertel me alsjeblief dat het geslachtsicoontje naast je username verkeerd is ingesteld..
Nee te oud. Bovendien ben ik te jong om kindjes mee te maken, dus zou TS alsnog minstens 15 jaar moeten wachten en dat is niet was TS wil.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:46 schreef Dartanion het volgende:
Nou, Noortje, zou je daar kindjes mee willen maken?
* chiboi checkt FoBo Noortje nogmaalsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom, hij vraagt het aan mij.
[..]
Nee te oud. Bovendien ben ik te jong om kindjes mee te maken, dus zou TS alsnog minstens 15 jaar moeten wachten en dat is niet was TS wil.
TS is niet zo slimquote:
Ben je nog niet ongestelt geweest? Als je dat wel bent geweest is je lichaam er helemaal klaar voorquote:Nee te oud. Bovendien ben ik te jong om kindjes mee te maken, dus zou TS alsnog minstens 15 jaar moeten wachten en dat is niet was TS wil.
Hoe zie je er NU uit? #17quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:42 schreef chiboi het volgende:
[..]
OK vooruit eentje dan..![]()
[ afbeelding ]
Wanhopig?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:54 schreef chiboi het volgende:
[..]
* chiboi checkt FoBo Noortje nogmaals
kinderen kunnen wat mij betreft wel 15 jaar wachten hoor..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, jij bent dus Trifko? Wel leuke foto overigens.
Klopt, maar ik mentaal en financieel nog niet (tenzij TS rijk is, dan baar ik zijn kind en mag hij het houden).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
TS is niet zo slim
[..]
Ben je nog niet ongestelt geweest? Als je dat wel bent geweest is je lichaam er helemaal klaar voor
In dat geval, neuken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:54 schreef chiboi het volgende:
[..]
* chiboi checkt FoBo Noortje nogmaals
kinderen kunnen wat mij betreft wel 15 jaar wachten hoor..
Dus zo makkelijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mentaal en financieel nog niet (tenzij TS rijk is, dan baar ik zijn kind en mag hij het houden).
[..]
In dat geval, neuken?
Ben blij dat mn vriendin niet zo makkelijk was, althans, als ze niet tegen mij gelogen heeftquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mentaal en financieel nog niet (tenzij TS rijk is, dan baar ik zijn kind en mag hij het houden).
[..]
In dat geval, neuken?
Zou dat ook voor mij werken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Welcome to the fabulous world of Internet.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ben blij dat mn vriendin niet zo makkelijk was, althans, als ze niet tegen mij gelogen heeft
Absoluut, er zitten hier genoeg mensen die net zoals jou zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zou dat ook voor mij werken?
[ afbeelding ]
Oke, dat is tof! Hoe ga ik die ontmoeten dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Absoluut, er zitten hier genoeg mensen die net zoals jou zijn.
Een topic als deze posten!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Oke, dat is tof! Hoe ga ik die ontmoeten dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |