vertel me alsjeblief dat het geslachtsicoontje naast je username verkeerd is ingesteld..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:46 schreef Dartanion het volgende:
Nou, Noortje, zou je daar kindjes mee willen maken?
Was meer bedoeld in afwachting van sappige details van Noortje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:49 schreef chiboi het volgende:
[..]
vertel me alsjeblief dat het geslachtsicoontje naast je username verkeerd is ingesteld..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Was meer bedoeld in afwachting van sappige details van Noortje.
Waarom, hij vraagt het aan mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:49 schreef chiboi het volgende:
[..]
vertel me alsjeblief dat het geslachtsicoontje naast je username verkeerd is ingesteld..
Nee te oud. Bovendien ben ik te jong om kindjes mee te maken, dus zou TS alsnog minstens 15 jaar moeten wachten en dat is niet was TS wil.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:46 schreef Dartanion het volgende:
Nou, Noortje, zou je daar kindjes mee willen maken?
* chiboi checkt FoBo Noortje nogmaalsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom, hij vraagt het aan mij.
[..]
Nee te oud. Bovendien ben ik te jong om kindjes mee te maken, dus zou TS alsnog minstens 15 jaar moeten wachten en dat is niet was TS wil.
TS is niet zo slimquote:
Ben je nog niet ongestelt geweest? Als je dat wel bent geweest is je lichaam er helemaal klaar voorquote:Nee te oud. Bovendien ben ik te jong om kindjes mee te maken, dus zou TS alsnog minstens 15 jaar moeten wachten en dat is niet was TS wil.
Hoe zie je er NU uit? #17quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:42 schreef chiboi het volgende:
[..]
OK vooruit eentje dan..![]()
[ afbeelding ]
Wanhopig?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:54 schreef chiboi het volgende:
[..]
* chiboi checkt FoBo Noortje nogmaals
kinderen kunnen wat mij betreft wel 15 jaar wachten hoor..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, jij bent dus Trifko? Wel leuke foto overigens.
Klopt, maar ik mentaal en financieel nog niet (tenzij TS rijk is, dan baar ik zijn kind en mag hij het houden).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
TS is niet zo slim
[..]
Ben je nog niet ongestelt geweest? Als je dat wel bent geweest is je lichaam er helemaal klaar voor
In dat geval, neuken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:54 schreef chiboi het volgende:
[..]
* chiboi checkt FoBo Noortje nogmaals
kinderen kunnen wat mij betreft wel 15 jaar wachten hoor..
Dus zo makkelijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mentaal en financieel nog niet (tenzij TS rijk is, dan baar ik zijn kind en mag hij het houden).
[..]
In dat geval, neuken?
Ben blij dat mn vriendin niet zo makkelijk was, althans, als ze niet tegen mij gelogen heeftquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mentaal en financieel nog niet (tenzij TS rijk is, dan baar ik zijn kind en mag hij het houden).
[..]
In dat geval, neuken?
Zou dat ook voor mij werken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Welcome to the fabulous world of Internet.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ben blij dat mn vriendin niet zo makkelijk was, althans, als ze niet tegen mij gelogen heeft
Absoluut, er zitten hier genoeg mensen die net zoals jou zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zou dat ook voor mij werken?
[ afbeelding ]
Oke, dat is tof! Hoe ga ik die ontmoeten dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Absoluut, er zitten hier genoeg mensen die net zoals jou zijn.
Een topic als deze posten!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Oke, dat is tof! Hoe ga ik die ontmoeten dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |