Was dat een metafoor voor.... ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:26 schreef marcel-o het volgende:
je kan haar hooguit zwanger hebben gemaakt.
tenzij ze n ziekte heeft opgelopen door n naald
Had je dan wel het juiste gaatje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef chiboi het volgende:
[..]
nee want ik moest eerst een muur doorboren voordat ik erin kwam.
"NEEM ME!quote:
Komt dát even goed uit!! TS heeft een kinderwensquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:26 schreef marcel-o het volgende:
je kan haar hooguit zwanger hebben gemaakt.
tenzij ze n ziekte heeft opgelopen door n naald
volgens mij ben jij al heel lang niet geneukt..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"NEEM ME!
...
Autsj, mijn maagdenvlies, wat doe je?"
TS: "Oh ik kan nog een keer"
""
"En nog een keer"
"![]()
"
"En nog een keer, gaat goed met me. Ik moet vaker een tijd niet neuken"
*meisje blijft nat vanwege het bloed, TS blijft stug doorneuken*
Wrong. De nacht van dinsdag op woensdag nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef chiboi het volgende:
[..]
volgens mij ben jij al heel lang niet geneukt..
exacte tijdsperiode?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wrong. De nacht van dinsdag op woensdag nog.
übergeilquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rond acht uur 's avonds en na elf uur ook nog een tijdje.
Prettig. Pics van jou dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:08 schreef chiboi het volgende:
[..]
* chiboi checkt FoBo Noortje
![]()
approved..
Welke chicks?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:11 schreef chiboi het volgende:
[..]
als ik mijn pics post + mijn ene topic in R&P kan ik het vergeten bij de chicks..
De chicks waaruit ik mijn potentiële vrouwtje moet kiezen.. Mijn pics in combinatie met mijn playertopic, dan kan ik het wel shaken..quote:
Dat kun je sowieso wel als je binnen een maand een kind wil verwekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:14 schreef chiboi het volgende:
[..]
De chicks waaruit ik mijn potentiële vrouwtje moet kiezen.. Mijn pics in combinatie met mijn playertopic, dan kan ik het wel shaken..
Sommige vrouwen willen zo snel mogelijk werpenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat kun je sowieso wel als je binnen een maand een kind wil verwekken.
True, maar dan knappen ze hoogstwaarschijnlijk niet af op een foto van TS in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen zo snel mogelijk werpen
Dat is waar, dat vinden ze alleen maar aantrekkelijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
True, maar dan knappen ze hoogstwaarschijnlijk niet af op een foto van TS in dit topic.
Exactly! Dus TS: pics!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat is waar, dat vinden ze alleen maar aantrekkelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |