abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70324117
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Pacmaniac het volgende:

Ik irriteer me kapot aan die gast. Met zn zogenaamde feiten en beschikking over informatie en cijfers die wij niet kennen omdat we niet in de politiek zitten

Het is lastig voor je om na te denken merk ik. Een autosnelweg kost 25 mio per km, heb ik onderbouwd met een verwijzing naar iets waar jij zelfs op kan googlen. Nou mag jij mij vertellen of 5 mio per kilometer 80 km/u weg dan vreemd voor komt of normaal.

Je bent zonder enige onderbouwing aan het doordraven. Ik denk dat je met die houding in het leven nog wel eens je neus zal stoten. Je komt er iig niet ver mee. En dan zul je best mensen irritant vinden. De vraag is dan alleen aan wie dat ligt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_70324120
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vervelend, mensen die alles afwegen... Nee, dan beter die man op de barkruk die gewoon maar wat roept zonder te denken en in de discussie scheldwoorden nodig heeft.

Dag hoor!
Nederland heeft gezien de opkomst van de PVV meer behoefte aan het laatsgenoemde . Dat eeuwige geklets en dat wikken en wegen zou eens omgezet moeten worden in daadkracht. Op deze manier zijn we over 10 jaar nog met dezelfde problemen aan het kloten
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70324176
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:26 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Van rechts komt? De richting van die vrachtauto? Check die doorgetrokken streep ff . Die vrachtwagen kan alleen linksaf . En inhalen is (zie de 2 banen + voorsorteervak) voordat je de rotonde nadert gewoon mogelijk..
Kijk, dit bedoel ik dus met logica die ver te zoeken is. Jij komt met een voorbeeld van inhalen op turborotondes (wat sowieso al zot is, daar zijn die turborotondes niet voor) omdat dat op de aanpaste weg niet meer kan en nu moeten we dat voor de rotonde doen?

En ik bedoel rechts op de afbeelding. Daar heb je twee banen, 1 voor linksaf en 1 voor rechtdoor. Hoe de situatie daarvoor is, zien we niet, maar daar gaan we dan uit van een 80 weg met verhoogde middenberm, waar de hele discussie omdraait.
pi_70324194
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:28 schreef Pacmaniac het volgende:

Klopt , als je niet lukraak met verzonnen cijfers strooit hoef je ook niets te onderbouwen
Denk je nu echt dat het indruk maakt om steeds maar te roepen dat cijfers verzonnen zijn?
quote:
Ze gaan bepaalde snelwegen toch verbreden? Althans zoiets hoorde ik Urlings zeggen.... Waarom duurt dat zo overdreven lang?
Die had ik al beantwoord. Procedures.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_70324313
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef Pacmaniac het volgende:

Nederland heeft gezien de opkomst van de PVV meer behoefte aan het laatsgenoemde . Dat eeuwige geklets en dat wikken en wegen zou eens omgezet moeten worden in daadkracht. Op deze manier zijn we over 10 jaar nog met dezelfde problemen aan het kloten
PVV gaat de problemen van NL oplossen... Tuurlijk.

Daadkracht is iets heel anders dan zonder nadenken maar wat doen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_70324322
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is lastig voor je om na te denken merk ik. Een autosnelweg kost 25 mio per km, heb ik onderbouwd met een verwijzing naar iets waar jij zelfs op kan googlen. Nou mag jij mij vertellen of 5 mio per kilometer 80 km/u weg dan vreemd voor komt of normaal.

Je bent zonder enige onderbouwing aan het doordraven. Ik denk dat je met die houding in het leven nog wel eens je neus zal stoten. Je komt er iig niet ver mee. En dan zul je best mensen irritant vinden. De vraag is dan alleen aan wie dat ligt...
Dude wtf

Jij noemt iets en ik moet de bron gaan achterhalen via Google? Beetje omgekeerde wereld denk je ook niet?
En dat belerende toontje "je komt jezef nog wel tegen boehoe " Zit je soms bij de SGP ? Ach waarschijnlijk ben je ook nog eens niet politiek actief en roep je maar wat , omdat het interessant overkomt

Anyway ik ben ondertussen helemaal klaar met jou en je verzinsels , ontopic verder .
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70324412
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Pacmaniac het volgende:

Jij noemt iets en ik moet de bron gaan achterhalen via Google?
Nou, een beetje zelfredzaamheid mag best.
quote:
En dat belerende toontje "je komt jezef nog wel tegen boehoe " Zit je soms bij de SGP ?
Nee, ik ben gewoon wat ouder dan jij (hoop ik dan voor je, want op je 16e kom je er nog mee gedraaid, later wordt dat lastig) en ik heb wel wat bereikt en gezien in/van de wereld.
quote:
Ach waarschijnlijk ben je ook nog eens niet politiek actief en roep je maar wat , omdat het interessant overkomt
Ja, want het is ook ZOOOO bijzonder om in de politiek actief te zijn. Dat moet een verzinsel zijn...
quote:
Anyway ik ben ondertussen helemaal klaar met jou en je verzinsels , ontopic verder .
Moet ik hier van onder de indruk zijn?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_70324499
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:32 schreef Casos het volgende:

[..]

Kijk, dit bedoel ik dus met logica die ver te zoeken is. Jij komt met een voorbeeld van inhalen op turborotondes (wat sowieso al zot is, daar zijn die turborotondes niet voor) omdat dat op de aanpaste weg niet meer kan en nu moeten we dat voor de rotonde doen?

En ik bedoel rechts op de afbeelding. Daar heb je twee banen, 1 voor linksaf en 1 voor rechtdoor. Hoe de situatie daarvoor is, zien we niet, maar daar gaan we dan uit van een 80 weg met verhoogde middenberm, waar de hele discussie omdraait.
Ik heb geen idee hoe de situatie erna of ervoor is. Misschien is de rijrichting van het autootje naast de vrachtauto die de weg met een strook oprijdt wel vlakbij een kruising of stoplicht .

En als die rotondes er niet zijn om in te halen waar dienen ze volgens jou dan wel toe? Het eerdere voorbeeld van de n217 waar ik regelmatig overheen kachel geeft namelijk in ieder geval de suggestie dat ze daarvoor bedoeld zijn.

De situatie daar is welliswaar iets anders dan die in de voorbeeld-plaatje. Zal zo eens wat screens van GoogleEarth posten
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70324698
quote:
Ik haal geregeld in op 80 km/u wegen. Landbouwverkeer, sukkelaars (er zijn er genoeg die 50-60 rijden op dit soort wegen).... ik ga daar niet achter hangen. Nooit een probleem gehad met inhalen. Gewoon een kwestie van je ogen gebruiken.
Ik geloof best dat jij niet in zeven sloten tegelijk loopt.
Ik blijf ook niet achter een trekker hangen als ik ruim de tijd heb om veilig in te halen.
De krankzinnige manoeuvres die ik mensen soms op drukke tweebaans 80 wegen zie uithalen doen mij wel de haren te berge reizen.
Vrachtwagens die de andere baan op kruipen omdat de chaufeur zijn handen brandt aan een broodje bapao. Afgeragde golfjes met masters of hardcore stickers die wild slingerend een auto inhalen die al ruim 85 rijdt op een 80 weg etc.
En dat terwijl de tegenligger flink moet remmen om alsnog maar rakelings te ontkomen.
Dat soort mensen horen niet op de weg thuis want als ze een keer verkeerd gokken sleuren ze een ander of een compleet gezin met 3 kinderen het graf in.

Een flinke middenrichel houdt een bestuurder met teveel bravoure dan wel tegen maar een langzaam transport op een verlaten weg en je kan er 2 kilometer achter blijven hangen.
Dat werkt nog veel gevaarlijkere stunts in de hand op de zeldzame plekken waar men nog net wel kan inhalen.
Als we zo beginnen kunnen we net zo goed alle auto's op rails zetten en door geluid gedempte buizen laten rijden met een spoor voor nooddiensten op de bovenkant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwartbaard op 24-06-2009 15:07:43 ]
pi_70324789
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe de situatie erna of ervoor is. Misschien is de rijrichting van het autootje naast de vrachtauto die de weg met een strook oprijdt wel vlakbij een kruising of stoplicht .

En als die rotondes er niet zijn om in te halen waar dienen ze volgens jou dan wel toe? Het eerdere voorbeeld van de n217 waar ik regelmatig overheen kachel geeft namelijk in ieder geval de suggestie dat ze daarvoor bedoeld zijn.

De situatie daar is welliswaar iets anders dan die in de voorbeeld-plaatje. Zal zo eens wat screens van GoogleEarth posten
Dit zegt mij meer dan voldoende over jouw verkeersinzicht . En positief is dat niet.

En je kan van Google Earth halen wat je wil, daar ging de discussie niet over. Die gaat over verhoogde middenberm op 80-wegen om inhalen te voorkomen.
pi_70324943
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:48 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Ik geloof best dat jij niet in zeven sloten tegelijk loopt.
Ik blijf ook niet achter een trekker hangen als ik ruim de tijd heb om veilig in te halen.
De de krankzinnige manouvres die ik mensen soms op drukke tweebaans 80 wegen zie uithalen doen mij wel de haren te berge reizen.
Vrachtwagens die de andere baan op kruipen omdat de chaufeur zijn handen brandt aan een broodje bapao. Afgeragde golfjes met masters of hardcore stickers die wild slingerend een auto inhalen die al ruim 85 rijdt op een 80 weg etc.
En dat terwijl de tegenligger flink moet remmen om alsnog maar rakelings te ontkomen.
Dat soort mensen horen niet op de weg thuis want als ze een keer verkeerd gokken sleuren ze een ander of een compleet gezin met 3 kinderen het graf in.

Een flinke middenrichel houdt een bestuurder met teveel bravoure dan wel tegen maar een langzaam transport op een verlaten weg en je kan er 2 kilometer achter blijven hangen.
Dat werkt nog veel gevaarlijkere stunts in de hand op de zeldzame plekken waar men nog net wel kan inhalen.
Als we zo beginnen kunnen we net zo goed alle auto's op rails zetten en door geluid gedempte buizen laten rijden met een spoor voor nooddiensten op de bovenkant.
Ah, je verwoordt mijn gedachten...
pi_70325087
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Casos het volgende:

[..]

Dit zegt mij meer dan voldoende over jouw verkeersinzicht . En positief is dat niet.

En je kan van Google Earth halen wat je wil, daar ging de discussie niet over. Die gaat over verhoogde middenberm op 80-wegen om inhalen te voorkomen.

Je moet niet zo oordelen over mijn verkeersinzicht kneus. Heb je wel eens bij me in de auto gezeten? Dacht het niet hé


Het feit dat jij het verband tussen het gebruik van turborotonde's niet begrijpt zegt meer over jouw intellectuele capaciteiten dan over mijn duidelijk aanwezige kwaliteiten:

Nog één keer, opletten dus nu



Bevordering van de DOORSTROMING . Dus op een eenbaansweg waar inhalen NIET is toegestaan , bied deze rotonde dus uitkomst en de mogelijkheid dit WEL te doen

Dig it? Zo moeilijk is het niet....
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70325218
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Je moet niet zo oordelen over mijn verkeersinzicht kneus. Heb je wel eens bij me in de auto gezeten? Dacht het niet hé


Het feit dat jij het verband tussen het gebruik van turborotonde's niet begrijpt zegt meer over jouw intellectuele capaciteiten dan over mijn duidelijk aanwezige kwaliteiten:

Nog één keer, opletten dus nu

[ afbeelding ]

Bevordering van de DOORSTROMING . Dus op een eenbaansweg waar inhalen NIET is toegestaan , bied deze rotonde dus uitkomst en de mogelijkheid dit WEL te doen

Dig it? Zo moeilijk is het niet....
Je laat me steeds harder lachen. Waar zie jij iets staan over inhalen en dat dit de bedoeling is van een turborotonde? En niet elke turborotonde is blijkbaar hetzelfde, gezien je eerdere voorbeeld en deze.
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:03:17 #264
62913 Blik
The one and Only!
pi_70325301
goed nagedacht hoor, wat dachten we van hulpdiensten die wél auto's moeten inhalen?
pi_70325305
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Casos het volgende:

[..]

Je laat me steeds harder lachen. Waar zie jij iets staan over inhalen en dat dit de bedoeling is van een turborotonde? En niet elke turborotonde is blijkbaar hetzelfde , gezien je eerdere voorbeeld en deze.
Goedzo jochie, , je leert het wel
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70325361
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:03 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Goedzo jochie, , je leert het wel
Geef nou eens antwoord, waar staat dat turborotondes bedoeld zijn om in te halen? Waar haal je die onzin vandaan? Zie je nu zelf niet in dat het nooit de bedoeling kan zijn dat we elkaar op zo'n kort stukje met een bocht in gaan halen?
pi_70325373
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Je moet niet zo oordelen over mijn verkeersinzicht kneus. Heb je wel eens bij me in de auto gezeten? Dacht het niet hé


Het feit dat jij het verband tussen het gebruik van turborotonde's niet begrijpt zegt meer over jouw intellectuele capaciteiten dan over mijn duidelijk aanwezige kwaliteiten:

Nog één keer, opletten dus nu

[ afbeelding ]

Bevordering van de DOORSTROMING . Dus op een eenbaansweg waar inhalen NIET is toegestaan , bied deze rotonde dus uitkomst en de mogelijkheid dit WEL te doen

Dig it? Zo moeilijk is het niet....
een turborotonde is absoluut niet bedoeld om in te halen.
En ik zou toch eens naar DS4 luisteren want zover zit hij er niet vandaan met zijn kosten.
Bron wordt lastig want ik gok dat jij geen abbo hebt op bouwkostenonline.nl en crow
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_70325420
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef DS4 het volgende:
Toevallig heb ik best veel gelezen over die daling, die nog meer onverwacht dan enorm was. Koos Spee claimde dat het aan hem lag, jij claimt nu dat het aan Peijs lag, maar onderzoek liet zien dat het lag aan het wagenpark welke veel veiliger was geworden (met name actieve veiligheid, zoals ABS, ASR, enz.) en dat bleek onder meer uit het feit dat deze dalingen ook in omringende landen te zien waren.

Maar goed: welk beleid van Peijs heeft volgens jou bijgedragen aan de afname van verkeersdoden? Want een andere doelstelling an sich levert natuurlijk niets op.
Peijs stelde de ambitie van haar voorganger De Boer flink bij. En die ambitie is ook waargemaakt. Dat is niet alleen haar verdienste, maar in mijn ogen heeft de minister wel een steentje bijgedragen, bijvoorbeeld door verkeersveiligheid hoog op de agenda te houden, met ambitieuze doelstellingen.

Dat auto's veiliger zijn geworden, bestrijdt niemand. Maar ik wijs je er wel op dat Nederland veel beter scoort op verkeersveiligheid dan onze buurlanden, waar je een vergelijkbaar wagenpark mag verwachten.
Lees de cijfers zelf na: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkeersveiligheid
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef DS4 het volgende:
Natuurlijk haal je daar niet de asocialen mee van de weg. Dat kan alleen de politie. Net als alcomobilisme... dat los je hier ook niet mee op. Wat je wel aan kan pakken is de kleine foutjes. Niet goed kijken, onvoldoende afstand, enz. Veel dingen heb je gewoon niet in de gaten. En dat kan hiermee worden opgelost.
Zeg dat je dat 150 euro per 5 jaar kost. Dat is een schijntje vergeleken bij de kosten van autorijden.
Enige bijscholing vind ik niet verkeerd, maar één keer per 5 jaar vind ik overdreven.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef DS4 het volgende:
Niet schuld, maar aansprakelijkheid. Maar goed, het kan best zijn dat het een goede maatregel is, maar fietsers blijven zich onaantastbaar voelen ben ik bang.
Het veranderen van de voorrangsregels zorgt in elk geval dat fietsers beter moeten gaan uitkijken op rotondes.
pi_70325470
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

een turborotonde is absoluut niet bedoeld om in te halen.
En ik zou toch eens naar DS4 luisteren want zover zit hij er niet vandaan met zijn kosten.
Bron wordt lastig want ik gok dat jij geen abbo hebt op bouwkostenonline.nl en crow
Luisteren naar ds4, laat me niet lachen. Ook al zouden de kosten van dergelijke maatregelen hoger of hoog zijn, het doel is het verlagen van het aantal doden per jaar. Moet ik nogmaals het vorbeeld van de N50 bij kampen aanhalen, of is het nou echt zo moeiljk om dat te begrijpen?
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:09:40 #270
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_70325511
Leuk al die voor en tegenstanders.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus ik weet niet of 't al geopperd is, maar dit is weer zo'n besluit die het gevolg aanpakt en niet de oorzaak. Typisch van zulke instanties.
Naar mijn mening kan je beter zorgen voor een goede rijopleiding waar je minimaal een jaar mee bezig bent en dus echt intensief bezig bent met voertuigbeheersing en inzicht, denk aan bijv. slipcursus in de opleiding mee te nemen. En laat niet mensen na tien keer gezakt te zijn alsnog te laten slagen, deze mensen zijn vaak bang of kunnen gewoon niet rijden en zorgen voor gevaarlijke situaties.
Als je naar 0 verkeersdoden wilt kan je gewoon beter zorgen dat mensen niet deelnemen aan het verkeer, dus geen auto's fietsen en dergelijke.
Dit plan is niet haalbaar, je krijgt meer gefrustreerde mensen, dus hoge bloeddruk, dus meer doden (geen wetenschappelijke onderbouwin voor deze stelling)

Zorg gewoon voor een gedegen verkeersopleiding!
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_70325607
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:08 schreef vanhal het volgende:

[..]

Luisteren naar ds4, laat me niet lachen. Ook al zouden de kosten van dergelijke maatregelen hoger of hoog zijn, het doel is het verlagen van het aantal doden per jaar. Moet ik nogmaals het vorbeeld van de N50 bij kampen aanhalen, of is het nou echt zo moeiljk om dat te begrijpen?
En om dat nog een klein beetje terug te dringen mag dat absurd veel geld kosten?

Waar komt die absurde drang om alle risico's weg te willen nemen toch vandaan?

Auto rijden wordt veiliger door de techniek en maar zeer beperkt door regelgeving.
pi_70325608
Wie heeft het over 0 verkeersdoden? En hoe moet ik me dit in praktijk voorstellen, IEDEREEN op een verkeersopleiding van een jaar zetten?
pi_70325651
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

En om dat nog een klein beetje terug te dringen mag dat absurd veel geld kosten?

Waar komt die absurde drang om alle risico's weg te willen nemen toch vandaan?

Auto rijden wordt veiliger door de techniek en maar zeer beperkt door regelgeving.
Ah, 1tje die het niet begrijpt. Nou goed, ik zal het N50 voorbeeld nogmaals aanhalen:



Plus voor de volledigheid nog even het resultaat van de aanpassingen:
quote:
Een positieve vaststelling is dat zowel het aantal gewonden als dodelijke slachtoffers op de
N50 met 43% gedaald is.
http://www.west-vlaandere(...)/2007/PB-2007-93.pdf
pi_70325845
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef Pacmaniac het volgende:
Lees je zelf wel wat je getypt hebt voor je op invoeren drukt?
Je hebt het over de "feiten" dat Zwolle en Kampen groeikernen zijn (/care trouwens) en wat quote je daar direct onder? Zorgwekkende ongevallencijfers . Wat is de relevantie aangaande de ongevallenproblematiek en anderzijds het kostenpakket dat hoort bij jouw stelling dat 3 baans wegen duurder zijn?
De wat arrogante toon in je manier van discussiëren vind ik een beetje jammer. Je wilt kennelijk graag een soort beeld neerzetten dat ik uit m'n nek zit te lullen, terwijl ik wel degelijk op relevante zaken wijs.

Dat Zwolle een groeistad is, kun je op deze pagina lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groeikern

Dat ook Kampen groeit, blijkt wel uit dit nieuwsbericht van RTV Oost, afgelopen week:
quote:
De gemeente Kampen telt bijna 50.000 inwoners. Voor de magische grens zijn nog 21 inwoners nodig. Op een groot spandoek aan de IJsselkade wordt sinds dinsdag de stand bijgehouden. Ruim dertig jaar geleden overschreed het toenmalige Kampen de grens van 30.000 inwoners, terwijl medio jaren negentig de toen nog zelfstandige gemeente IJsselmuiden de 15.000e inwoner mocht verwelkomen. Bij de fusie van de twee gemeenten, begin 2001, lag het aantal inwoners van de nieuwe gemeente iets boven de 48.000.
Bron: http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=98249

Ik zou het waarderen als je wilt ophouden om feiten te bestrijden door het woord "feiten" tussen aanhalingstekens te zetten. De groei is direct relevant, vanwege de nauwe band die Zwolle en Kampen hebben als netwerkstad. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat de verkeersstroom op de N50 verder toeneemt. Niet voor niets staat opwaardering naar A50 al in de plannen. Dat terwijl de driebaansweg er pas 3 jaar ligt.

De zin die ik daarna citeerde uit het VVD-rapport, ging me vooral om de intensiteit van gebruik. Wat de driebaansweg vooral duur maakt, is de afscheiding in het midden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2009 15:29:28 ]
pi_70325847
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ah, 1tje die het niet begrijpt. Nou goed, ik zal het N50 voorbeeld nogmaals aanhalen:

[ afbeelding ]

Plus voor de volledigheid nog even het resultaat van de aanpassingen:
[..]
Belgie en Nederland vergelijken, lekker slim en dan heb ik het niet begrepen?

Nederland zit volgens wikipedia op 50 slachtoffers per miljoen inwoners en Belgie op 122

Kortom in Nederland is het al amper meer terug te dringen, dus nogmaals de vraag hoeveel geld mag het kosten om het beperkte risico wat er al is proberen verder terug te dringen. Het resultaat zal namelijk echt niet op die Belgische percentages uitkomen en je krijgt het aantal slachtoffers nooit op nul aangezien domme pech en onoplettendheid altijd factoren zullen blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')