abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70315228
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dagvaarding via twitter.

Ze gaan wel met hun tijd mee
Via Twitter, dat mag eigenlijk helemaal niet. Want de dagvaarding moet via aangetekende brief onverwijld bij het thuisadres van de personen worden aangeboden. Jammer, maar hier hebben ze al een dikke fail.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:23:18 #52
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70315231
Heeft stichting BREIN na al die jaren roepen eigenlijk wetenschappelijk bewezen dat elke download een misgelopen verkoop is? Of, zou dat, omdat het simpelweg niet zo is, nog niet vastgesteld zijn?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:24:15 #53
248844 Bowlingbal
pi_70315254
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef Bowlingbal het volgende:
Heeft stichting BREIN na al die jaren roepen eigenlijk wetenschappelijk bewezen dat elke download een misgelopen verkoop is? Of, zou dat, omdat het simpelweg niet zo is, nog niet vastgesteld zijn?
En als dat dan niet vastgesteld is, wat is dan de rechtvaardiging van hun acties om burgers in Nederland te beperken in hun vrijheid van informatievergaring?

Als ICT-jurist Engelfriet nog meeleest (dat doet hij wel eens, en ik volg zijn columns ook wel eens), of een andere jurist, waar is de rechtvaardiging van die beperking?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70315286
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:18 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Ritaaaa! Trots op Internet!
Lijst van standpunten:

Geen thuis kopieer heffing
Downloaden muziek/films moet gewoon kunnen
Alle BREIN gestapo het land uit
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:26:51 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70315325
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:21 schreef melovechai het volgende:
ben benieuwd hoe tim kuik in het cafe of op feestjes ontvangen wordt

brein, heeft laatst nog iemand vermoordt, dat mag ook natuurlijk allemaal...
Ik zal het niet doen hoor, maar ik kan me oprecht voorstellen dat die kneus zijn zure bek nergens meer in het openbaar kan vertonen, er zit altijd wel ergens iemand met losse handjes.

Ik zou het ook niet proberen tegen te houden overigens, zou het filmpje ervan beschermd zijn door auteursrechten? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 10:27:07 #56
236264 crew  capricia
pi_70315334
Ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Deze censuur.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70315336
Dan heeft FOK! zoveel verschillende users en niemand die Tim Kuik aka BREINhoer in zijn omgeving heeft? Familie van, kennis, omgeving????
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:27:33 #58
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70315348
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Via Twitter, dat mag eigenlijk helemaal niet. Want de dagvaarding moet via aangetekende brief onverwijld bij het thuisadres van de personen worden aangeboden. Jammer, maar hier hebben ze al een dikke fail.
Dat. En daarnaast: áls dit al een rechtsgeldige manier zou zijn: omdat die site platligt, kunnen de heren de dagvaarding niet eens lezen .
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:29:25 #59
248844 Bowlingbal
pi_70315403
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan heeft FOK! zoveel verschillende users en niemand die Tim Kuik aka BREINhoer in zijn omgeving heeft? Familie van, kennis, omgeving????
Zelfs de paus wil niet meer met hem communiceren, excommunicatie.
- Donald Love
pi_70315415
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:25 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Lijst van standpunten:

Geen thuis kopieer heffing
Downloaden muziek/films moet gewoon kunnen
Alle BREIN gestapo het land uit
1. Als logische consequentie zal niet iedereen hier mee akkoord gaan. Maar om toch in de sfeer van heffingen te blijven: een kopieerheffing op cd's is zinloos, want ik kan bijvoorbeeld ook mijn beelddragers daar zelf op willen zetten. Stel je voor dat ik nooit download, dan betaal ik daar wel voor. Nu blijkt dat dat echt 95 % van de personen download. Je kunt per internetverbinding per maand ook 1 euro meer vragen als downloadheffing en die in de kas voor artiesten laten stromen. Daarvoor moeten clubjes als buma/stemra en brein verdwijnen.

2. Of verlaag de prijzen van een download via koopsite's. Het heeft geen zin om 1,49 of 0.99 cent te betalen per nummer voor een cd met 18 tracks bijvoorbeeld. Je krijgt er namelijk niets extra's voor. Halveer de prijzen en kijk of het dan effect heeft.

Aanvullingen?

Misschien een topic openen ergens voor Trots op Internet/Partij voor de Internetbelangen....standpunten verzamelen, symphatisanten. Dan contact zoeken met FTD, en voegen met financiële middelen in het proces.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_70315530
quote:
Als ik een relatie zou hebben met Kuik in welke vorm dan ook zou ik het in alle toonaarden ontkennen.
pi_70315575
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:29 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]
2. Of verlaag de prijzen van een download via koopsite's. Het heeft geen zin om 1,49 of 0.99 cent te betalen per nummer voor een cd met 18 tracks bijvoorbeeld. Je krijgt er namelijk niets extra's voor. Halveer de prijzen en kijk of het dan effect heeft.
Dat vind ik eigenlijk een minder goed idee, want mensen die willen betalen voor muziek vinden 99 cent echt niet boeiend, mensen die downloaden gaan echt niet ineens betalen omdat het 49 cent goedkoper is.
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 10:35:18 #63
236264 crew  capricia
pi_70315583
Ik vind het zo'n vreemde vorm van censuur.
Hoe willen ze dit handhaven? Op basis van IP-adres? Dan surf ik wel anoniem daar naartoe...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70315618
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk een minder goed idee, want mensen die willen betalen voor muziek vinden 99 cent echt niet boeiend, mensen die downloaden gaan echt niet ineens betalen omdat het 49 cent goedkoper is.
Dan moet je natuurlijk naar de prijselasticiteit van downloads kijken, maar daar ben ik niet in thuis.
pi_70315779
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe je het aanpakt. Als je een webportal zou maken die dit aanbiedt, plus de mogelijkheid van combinatie aanbiedingen, streams, abonnementen etc, en de prijs van 1 liedje zou 50 cent zijn, zou ik daar zeker niet zo moeilijk over doen...

Sowieso luistert de gemiddelde downloader volgens mij ook maar naar 10% van zijn muziek ofzo En een film kijk je hooguit 1 keer per jaar
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 10:44:52 #66
236264 crew  capricia
pi_70315898
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe je het aanpakt. Als je een webportal zou maken die dit aanbiedt, plus de mogelijkheid van combinatie aanbiedingen, streams, abonnementen etc, en de prijs van 1 liedje zou 50 cent zijn, zou ik daar zeker niet zo moeilijk over doen...

Sowieso luistert de gemiddelde downloader volgens mij ook maar naar 10% van zijn muziek ofzo En een film kijk je hooguit 1 keer per jaar
Beter zou zijn als je het op een lage kwaliteit gratis zou kunnen luisteren / bekijken...dan kun je overwegen om het op een betere kwaliteit aan te schaffen.
Het merendeel wat ik download dat luister ik bijv. even om te kijken of ik het wel of niet wil hebben.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70315989
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Beter zou zijn als je het op een lage kwaliteit gratis zou kunnen luisteren / bekijken...dan kun je overwegen om het op een betere kwaliteit aan te schaffen.
Het merendeel wat ik download dat luister ik bijv. even om te kijken of ik het wel of niet wil hebben.
Op sites krijg je meestal maar 20 seconden te horen.... van het meest oninteressante deel van het nummer
pi_70316174
quote:

[..]

Ook een mogelijkheid, als je zo'n portal maakt kan je vrij veel creativiteit kwijt...
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:54:27 #69
248844 Bowlingbal
pi_70316266
quote:

[..]

Waarom niet gewoon gratis en onbeperkt kunnen luisteren?

Mensen geven behoorlijk veel uit aan optredens van artiesten. En mensen willen soms ook, zelfs als ze alles al gedownload hebben, de 'echte' cd hebben. Of zelfs het vinyl. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ik ga er namelijk helemaal niet van uit dat een download gelijk staat aan een misgelopen verkoop.
- Donald Love
pi_70316288
Wat wel een probleem kan zijn is dat, dat portal oneerlijke concurrentie kan zijn voor bedrijven als Apple (iTunes Store) en Beatport.

Eigenlijk zou je samen moeten werken met de platenmaatschappijen, de artietsen en de aanbieders. Allemaal wat inleveren maar wel zorgen dat meer mensen (een beetje) betalen waardoor er in totaal weer meer geld komt.
pi_70316443
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik ga er namelijk helemaal niet van uit dat een download gelijk staat aan een misgelopen verkoop.
De industrie wel, daar zit hem ook net het hele probleem.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:01:07 #72
248844 Bowlingbal
pi_70316551
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:58 schreef McKillem het volgende:

[..]

Op basis waarvan doen ze dat dan?
- Donald Love
pi_70316604
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Niet meer dan een logische redenatie vanuit hun oogpunt, hoe fout of onterecht ook
pi_70316686
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:58 schreef McKillem het volgende:

[..]

Stel je voor dat je 50 euro per maand geld hebt om te besteden aan cd's. Je koopt 2 Cd's van 20 euro en een budgetgame van 10 euro. Maar toevallig kom je nog een leuk spel tegen op internet, maar je hebt geen geld meer. Dus je downloadt het spel. Je probeert het uit, maar het blijkt dat je het niet leuk vindt. Dus je gooit het weer weg. Je hebt 20 euro uitgespaard door niet het spel te kopen, je weet dat het een slecht spel is, dus je hebt je centen weer aan iets anders te besteden.

Reactie: daar kun je voor sparen, en dan moet je maar even wachten tot je het koopt. Tsja, tegenwoordig kun je bijna niets meer terugbrengen als het blijkt dat je het niets vindt. En CD's raak ik na een tijdje ook op uitgekeken. Mijn downloadverzameling ververs ik ook af en toe. Dan gooi ik weer dingen weg, en komt wat nieuws bij.
pi_70316697
quote:

[..]

Verzinnen?
Die schadevergoeding van een kleine 2 miljoen die die Amerikaanse moet betalen omdat ze 24 nummers heeft geshared is er een prima voorbeeld van dat de industrie die macht ook gewoon heeft.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:05:13 #76
248844 Bowlingbal
pi_70316730
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Niet meer dan een logische redenatie vanuit hun oogpunt, hoe fout of onterecht ook
Wat is die logische redenatie dan? Iets als 'oh, nu kan men het horen, nu zal men het niet meer kopen in de winkel' ? Waarom gaan ze er dan vanuit dat men het wel zou kopen in de winkel?
- Donald Love
pi_70316825
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Stel je voor dat je 50 euro per maand geld hebt om te besteden aan cd's. Je koopt 2 Cd's van 20 euro en een budgetgame van 10 euro. Maar toevallig kom je nog een leuk spel tegen op internet, maar je hebt geen geld meer. Dus je downloadt het spel. Je probeert het uit, maar het blijkt dat je het niet leuk vindt. Dus je gooit het weer weg. Je hebt 20 euro uitgespaard door niet het spel te kopen, je weet dat het een slecht spel is, dus je hebt je centen weer aan iets anders te besteden.

Reactie: daar kun je voor sparen, en dan moet je maar even wachten tot je het koopt. Tsja, tegenwoordig kun je bijna niets meer terugbrengen als het blijkt dat je het niets vindt. En CD's raak ik na een tijdje ook op uitgekeken. Mijn downloadverzameling ververs ik ook af en toe. Dan gooi ik weer dingen weg, en komt wat nieuws bij.
Ik noem dat gewoon voortgang van de tijd.
Dingen "blind" kopen doe ik sowieso niet, download of niet. Voordat ik 20 euro lap voor een cd of 60 voor een spel zal en moet ik exact weten wat ik koop --> downloaden en kijken.
Dat is wat mij betreft ook een doodnormale gang van zaken ook, een auto koop je immers ook niet zonder er in gereden te hebben.
pi_70316847
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat is die logische redenatie dan? Iets als 'oh, nu kan men het horen, nu zal men het niet meer kopen in de winkel' ? Waarom gaan ze er dan vanuit dat men het wel zou kopen in de winkel?
Waar ze in elk geval vanuit kunnen gaan is dat de personen die het hebben gedownload minder snel alsnog de cd gaan kopen in de winkel. Laten we even eerlijk zijn, maar weinig mensen doen dat echt nadat ze horen dat een gedownload liedje echt heel vet is...
pi_70316932
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Waar ze in elk geval vanuit kunnen gaan is dat de personen die het hebben gedownload minder snel alsnog de cd gaan kopen in de winkel. Laten we even eerlijk zijn, maar weinig mensen doen dat echt nadat ze horen dat een gedownload liedje echt heel vet is...
Dat is helemaal niet met cijfers te onderbouwen. Voor hetzelfde geld is de CD verkoop helemaal niet gedaald of juist gestegen, of komt het gewoon omdat er anno 2009 te veel kut-muziek uitkomt waar niemand voor wil betalen.
Er zijn zoveel meer redenen te verzinnen voor een dalende verkooplijn.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:11:52 #80
248844 Bowlingbal
pi_70316987
quote:

[..]

Waar ze in elk geval vanuit kunnen gaan is dat de personen die het hebben gedownload minder snel alsnog de cd gaan kopen in de winkel.
Ik ga daar niet van uit.
quote:
Laten we even eerlijk zijn, maar weinig mensen doen dat echt nadat ze horen dat een gedownload liedje echt heel vet is...
De verkoopcijfers laten zien dat er geen daling in de uitgaven op het gebied van entertainment is. Sterker nog, de uitgaven groeien. De gamesindustrie is, bijvoorbeeld, meen ik, ondertussen al groter dan Hollywood.

Daarnaast biedt gemakkelijk downloaden mensen de kans om vrij andere soorten muziek of artiesten te ontdekken, waar ze fan van kunnen worden. En zodra ze dat zijn, kopen ze een cd van die artiest die ze anders nooit ontdekt hadden.
- Donald Love
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:12:44 #81
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70317015
quote:

[..]

Fout. Via internet heb ik zoveel muziek ontdekt én gekocht die ik in de plaatselijke Van Leest (businessmodel uit 1861) nooit had gevonden. Maar die redenatie schijnt de muziekmaffia niet te begrijpen. Nee, die denken dat muziekliefhebbers erop zitten te wachten dat singles twee of zelfs drie keer (:r MIlow en Madcon ) worden uitgebracht. Lui en werkschuw tuig noem ik dat. Als er goede muziek gemaakt wordt, zijn mensen echt wel bereid om daarvoor te betalen. Iemand die muziek nauwelijks interesseert, download mss wel een nummer, maar die gaat ook niet betalen voor muziek als ie muziek niet meer gratis zou kunnen krijgen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:14:49 #82
248844 Bowlingbal
pi_70317100
En dit is onderzoek 1 wat de argumenten van BREIN weerspreekt. CD verkoop-cijfers heb ik even niet kunnen vinden, omdat het meestal per artiest gaat. Iemand een bron?
quote:
Nieuwe cijfers: MP3's stimuleren juist verkoop van cd's

26 juni 2000 00:00 - Door Karim Mostafi
Een nieuw onderzoek naar het effect van MP3-muziek heeft een verrassend resultaat. Het downloaden van online muziekbestanden leidt juist tot een stijging van de cd-verkoop. Het onderzoek, uitgevoerd door de Yankelovich Partners in opdracht van de Digital Media Association , verwijst eerdere onderzoeken van de RIAA (Recording Industry Association of America) en Magex naar het rijk der fabelen. [..]
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=35000
- Donald Love
pi_70318786
Ja hoeist nou, komt er nu een InternetPartij of wat
pi_70318872
Ik ben maar even zo vrij geweest om alvast een eigen partij te beginnen

http://www.vrijinternetpartij.nl/
pi_70319354
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:58 schreef eQuaL het volgende:
Ik ben maar even zo vrij geweest om alvast een eigen partij te beginnen

http://www.vrijinternetpartij.nl/
Wat een walgelijke website.
pi_70319454
quote:

[..]

Volgens mij gaan ze er gewoon vanuit dat je alles wat je gedownload hebt anders gekocht zou hebben, en tja, dan kom je wel aan gigantische bedragen.
pleased to meet you
pi_70319483
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Wat een walgelijke website.
bedankt

We kunnen ook altijd nog bij de Piraten partij
pi_70319553
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef Bowlingbal het volgende:
En dit is onderzoek 1 wat de argumenten van BREIN weerspreekt. CD verkoop-cijfers heb ik even niet kunnen vinden, omdat het meestal per artiest gaat. Iemand een bron?
[..]
hehe, maar ze hebben toch een excuus nodig om de zoveelste peperdure en binnen no time omzeilde kopieerbeveiliging te kunnen bedenken
pleased to meet you
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:45:29 #90
248844 Bowlingbal
pi_70320549
Hmmm.
quote:
Wat is de schade voor de muziek- games- en filmindustrie per jaar dankzij het downloaden?
“
Dat er schade is staat vast, hoe groot die is daar kun je over twisten
http://hpdetijd.nl/2009-0(...)-tijdelijk-afknijpen
Maar, op basis waarvan zegt hij dat? Waarop baseert hij dat er schade is? Op basis van het feit dat als dat niet het geval zal zijn, hij zijn baan kwijt is?
- Donald Love
pi_70320990
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:14 schreef eQuaL het volgende:

[..]

bedankt

We kunnen ook altijd nog bij de Piraten partij

[ Bericht 12% gewijzigd door Kankerkachelsverkopert op 24-06-2009 13:18:39 ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:11:22 #92
75049 BasOne
Spaceship!
pi_70321378
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef Bowlingbal het volgende:
Hmmm.
[..]

Maar, op basis waarvan zegt hij dat? Waarop baseert hij dat er schade is? Op basis van het feit dat als dat niet het geval zal zijn, hij zijn baan kwijt is?
Niet iedereen die koopt na het downloaden natuurlijk, dus enige schade zal er zijn.
Maar er is met geen mogelijkheid vast te stellen hoeveel, de 1 download iets, en gooit het gelijk weer weg omdat ie het bagger vind, de ander download kijkt/luistert/speelt om te kijken of ie het iets vind en koopt het dan, maar er zullen er ook genoeg zijn die downloaden om de simpele reden dat ze iets kunnen krijgen zonder het te kopen.

Vooralsnog als bijv, de filmindustrie loopt te huilen dat er een screener te downloaden is van een film dat ze dan zoveel inkomsten missen en als die film dan in premiere gaat in het eerste weekend al boxoffice records kraakt moeten ze niet lopen zeiken (Wolverine).
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_70321398
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sorry maar het is niet overtuigend en nog altijd lelijk, kijk iets als dit is veel overtuigender.

Even snel in elkaar gepropt, niet bijzonder maar wel overtuigend zoals ik al zei.
Ja neem jij contact met ze op
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:16:00 #94
248844 Bowlingbal
pi_70321548
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef BasOne het volgende:

[..]

Niet iedereen die koopt na het downloaden natuurlijk, dus enige schade zal er zijn.
Dan ga je ervan uit dat als hij niet kon downloaden, hij iets gekocht zou hebben. Dat lijkt me een onjuiste aanname.
quote:
Maar er is met geen mogelijkheid vast te stellen hoeveel, de 1 download iets, en gooit het gelijk weer weg omdat ie het bagger vind, de ander download kijkt/luistert/speelt om te kijken of ie het iets vind en koopt het dan, maar er zullen er ook genoeg zijn die downloaden om de simpele reden dat ze iets kunnen krijgen zonder het te kopen.

Vooralsnog als bijv, de filmindustrie loopt te huilen dat er een screener te downloaden is van een film dat ze dan zoveel inkomsten missen en als die film dan in premiere gaat in het eerste weekend al boxoffice records kraakt moeten ze niet lopen zeiken (Wolverine).
Valt wel mee hoor, de filmindustrie begint ondertussen nuchter te worden:
Workprint Wolverine-film lekt uit (toevallig over dezelfde film)
quote:
Eén hoge pief van FOX maakt zich er niet zo druk om. "Of het wordt bekeken door mensen die er toch al niet heen zouden gaan, of fanboys kijken het die alsnog tien keer naar de bios gaan." X-Men Origins: Wolverine gaat 1 mei in Amerika en 28 april in Nederland draaien.
- Donald Love
pi_70321614
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ja neem jij contact met ze op
Nee, ik pleur er wel de naam in van onze partij.
pi_70321746
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef BasOne het volgende:

[..]

Maar niet iedereen die download zou, als dat niet kon, die cd kopen. En inderdaad, niet iedereen die een cd koopt zou die hebben gekocht zonder hem eerst te hebben gedownload. Er is geen strict logische redenering waaruit zou volgen dat er altijd schade is of dat het altijd een positief effect heeft op de muziekmarkt. Beide beweringen dienen gestaafd te worden via onderzoek.
quote:
Dat deden ze ook niet, ze verwachtten al dat het effect miniem zou zijn. De baas van FOX maakte zich bij het uitlekken van de film totaal niet druk. Die man is blijkbaar wel weldenkend in tegenstelling tot leden van de R/MIAA, Brein, etc.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_70322055
quote:
Als dat zo was dan zou ik mijn kaken stijf op elkaar houden over dat feit! Je loopt tenslotte ook niet te koop met je zweetvoeten en/of aanbeien!
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 17:38:36 #98
236264 crew  capricia
pi_70331222
Welke user op fok! is die Tim?
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:31:35 #99
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_70336456
Hoe vaak is Brein nu wel niet naar de rechter gestapt en hoe vaak winnen ze zo'n zaak? Of blijft het in de meeste gevallen bij dreigementen?

Als ze namelijk vaak van die nutteloze procedures starten, dan hoop ik dat de rechter er iets aan doet, zoals in dit geval:
Procederen burger aan banden
quote:
[...]
Een inwoner van Boekelo moet de kosten betalen van een door hem aangespannen procedure tegen de gemeente Enschede. De rechtbank oordeelt dat hij zich heeft bezondigd aan ,,kennelijk onredelijk gebruik van procesrecht''.
[...]
Enschede is blij. ,,Ik wil niemand zijn hobby ontzeggen, maar het zou me niet verbazen als deze meneer de gemeente een formatieplaats per jaar kost.''
Het gaat in Breins geval dan wel niet om bestuursrecht, maar ik kan me niet voorstellen dat het in andere takken van de juridische sport wel geoorloofd is om de rechtbank onnodig te belasten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_70339814
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')