Goede zaak.quote:,,Georginio Wijnaldum zie ik niet als een buitenspeler. Die komt beter tot zijn recht in de as.’’
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:18 schreef Ritmo het volgende:
Morgen of overmorgen dus een bericht waarschijnlijk met de verdediger die tekent, ben wel heel benieuwd.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie je. Door dat schaap kan een streep.
Nee joh gek. Die dwong niet eens een basisplek af bij NEC.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vrees eerder voor zijn mattie Milano.
Ja het kan best wat worden. Net zoals de afgelopen paar jaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:04 schreef Merkie het volgende:
Ben wel benieuwd naar het komende seizoen, Been lijkt een prima visie te hebben op dit elftal. Kan best wat worden met de juiste aankopen.
Boeiendquote:
quote:Scholten de held die voor 6 jaar voor de 3 grootste clubs van Nederland speelde
Heb liever een goal en/of assist waar het mee word gecompenseert als met "techniek"quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Happel het volgende:
[..]
En Boukhari compenseert het weer met techniek. Maar ja, die komt gelukkig toch niet.
Dat verhaal over Donk is ontkracht. De bron zou RTV Rijnmond zijn, deze hebben gister laten weten zo'n bericht niet te hebben gestuurd en weten ook niets van enige interesse af voor Donk.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:05 schreef ouwegokbaas het volgende:
[..]
Ja het kan best wat worden. Net zoals de afgelopen paar jaar. Wees geen reëel feyenoord komt gewoon niet meer voor in de top 5 de komende paar jaar.
quote:
Been verwacht verdediger maar geen Boukhari
25/06/2009 09:11
'Onzin', ontkent Mario Been dat Feyenoord van plan is Nourdin Boukhari (foto) in te lijven. De 28-jarige aanvaller vertelde eerder deze week dat de Rotterdamse club zich onlangs bij zijn zaakwaarnemer Søren Lerby had gemeld.
'Feyenoord heeft contact opgenomen en gevraagd of ik eventueel iets voelde voor een overgang naar De Kuip', legde Boukhari uit aan Voetbal International. 'Als Feyenoord je vraagt, zeg je niet bij voorbaat nee.'
Maar Been heeft een andere versie. 'Hij is bij ons aangeboden. Dat is iets anders dan dat wij interesse hebben getoond', reageert de coach in het Algemeen Dagblad. 'Berichten over de komst van Boukhari naar Feyenoord zijn dan ook klinkklare onzin.'
Been denkt nog deze week een nieuwe speler aan zijn selectie te kunnen toevoegen. De trainer denkt nog voor het oefenduel met SC Feyenoord van aanstaande zaterdag een rechtsbenige centrale verdediger te verwelkomen. 'Daar reken ik wel op.'
versteegrobquote:
quote:Boete Feyenoord voor spreekkoren
ZEIST - Feyenoord heeft een boete van 7500 euro gekregen voor de kwetsende spreekkoren die op donderdag 21 mei in De Kuip waren te horen tijdens de play-offwedstrijd tegen NAC Breda. Dat heeft de voetbalbond KNVB donderdag laten weten.
De supporters van Feyenoord hadden het in dat duel gemunt op Anthony Lurling, oud-speler van de Rotterdamse club.
Dus gaan we iedereen die een dubbel bericht post maar versteegrob noemen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een user die vaak nieuwsberichten postte in het Ajax-topic die al eerder waren gepost door anderen.
7500 euroquote:[..]
belachelijk dat spreekkoren gebaseerd op feitelijke zaken worden gestraftquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef Kopbal het volgende:
De moeder van Lurling is toch ook een hoer
uhu.quote:Ik heb twee jaar in De Kuip gespeeld en altijd mijn stinkende best gedaan voor Feyenoord. Ik vind die spreekkoren over mijn moeder heel triest. Ik snap ook niet waarom ik steeds de pineut ben", aldus Lurling.
quote:
Het is gewoon een glibberige jankzak, maar dit was natuurlijk wel ná de spreekkoren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |