Newsflash: sommige mensen jokken wel eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Boukhari zegt zelf:'' Feyenoord heeft contact opgenomen en gevraagd of ik eventueel iets voelde voor een overgang naar De Kuip. ''
Dan kan het toch geen onzin meer zijn.
Dat had al een dubbele betekenis toen DJ Paul Elstak nog hits had.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Bonk Bonk daar komt Ryan Donk![]()
![]()
nú, met dubbele betekenis
Die mag van mij dan wel weer terugkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:35 schreef Kopbal het volgende:
Ik zag de arena ook ontploffen bij de goal van Leonardo.
quote:Dat doet helemaal niet ter zake trouwens, we hebben het hier over Boukhari. Die is toch wel een tikkeltje meer gehaat dan Charisteas.
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef Happel het volgende:
Boukhari is toch een compleet andere speler dan Hofs?
Eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:44 schreef Ritmo het volgende:
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat Been en Beenhakker zo dom zijn.
Misschien dat ze gewoon een lijstje hebben en daar staat Boukhari op, maar dan wel totaal onderaan en voornamelijk omdat die transfervrij is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Boukhari zegt zelf:'' Feyenoord heeft contact opgenomen en gevraagd of ik eventueel iets voelde voor een overgang naar De Kuip. ''
Dan kan het toch geen onzin meer zijn.
Met 2 gebroken poten ja. Van mij dan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die mag van mij dan wel weer terugkomen.
[..]
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die mag van mij dan wel weer terugkomen.
[..]
Ja. Leo en Been wasquote:
Citaten compleet verzinnen zou wel extreem dom zijn. Wat bereik je daarmee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Newsflash: sommige mensen jokken wel eens.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja. Leo en Been was![]()
volgens mij.
Die gozert is eigen jeugd en een meer dan behoorlijke speler als het in z'n koppie goed blijft.
Been (en Beenhakker) vertrouw ik dat wel toe, ken'ie eindelijk z'n belofte als talent in gaan lossen.
Kom op man, die gast heeft het nooit ergens waar gemaakt. Waarom zou ie dat bij ons nu wel doen? Bovendien: iemand die zo makkelijk het Ajax-shirt aantrekt nadat ie bij Feyenoord opgegroeid is hoeft nooit meer terug te komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja. Leo en Been was![]()
volgens mij.
Die gozert is eigen jeugd en een meer dan behoorlijke speler als het in z'n koppie goed blijft.
Been (en Beenhakker) vertrouw ik dat wel toe, ken'ie eindelijk z'n belofte als talent in gaan lossen.
Op basis van NAC, waarop ajax hem haalde, had'ie ook gemakkelijk bij Feijenoord aan de bak gekennen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op man, die gast heeft het nooit ergens waar gemaakt.
Waarom niet? Niemand kan in de toekomst kijken.quote:Waarom zou ie dat bij ons nu wel doen?
Sentimenten spelen bij supporters en bij sommige spelers.quote:Bovendien: iemand die zo makkelijk het Ajax-shirt aantrekt nadat ie bij Feyenoord opgegroeid is hoeft nooit meer terug te komen.
Als hij jullie in de beker naar de halve finale schiet in de 88ste minuut ga jij niet lopen kankeren dat die jood van een Boukhari is op dat moment hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juichen als hij werd gewisseld
Niet juichen als hij scoort.
Geef je NAC nu niet teveel eer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef Kopbal het volgende:
Leonardo is gewoon zo dom als het achtereinde van een varken. Als een club je uit de sloppenwijken haalt, je laat doorbreken en vervolgens ook nog eens veel geduld met je hebt na allemaal blessures dan haal je het toch niet in je hoofd om naar de aartsrivaal te gaan?
Als we het over Lurling en Boukhari hebben: Leonardo is voor mij de overtreffende trap.
de wandeling van kleedkamer naar trainingsveld is gelukkig lekker langquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van mij mag hij bij de lijstje toegevoegd worden. Als Boukhari naar Feyenoord komt hij zo snel mogelijk weten dat hij niet gewenst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |