Kunnen het natuurlijk ook even snel kopenquote:
Het is een gavequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
hahaha moooie tt
Terug vragenquote:
Blinddoek erbijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kunnen het natuurlijk ook even snel kopen
Zweepjequote:
Dubbelzinnigheid is geil.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jammer van het laatste deel van de TT
Dat lijkt mij meer dan logisch.quote:
"zeg weet je nog dat ondreste laatje van het bedkastje? Zou ik de inhoud mogen hebben?"quote:
Negens voor nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
"zeg weet je nog dat ondreste laatje van het bedkastje? Zou ik de inhoud mogen hebben?"
Is idd een goeie vraag aan iemand die je al zeker een jaar niet meer hebt gesproken:D
das ook gemeenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog staan liften, maar ze wilde geen van alle stoppen voor een lifter. Zelfs niet toen ik heel sexy en gewaagd mijn been flashte naar ze
Jij natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij meer dan logisch.
Ga jij of ik liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij natuurlijk![]()
Dat emancipatie gedoe komt later wel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog staan liften, maar ze wilde geen van alle stoppen voor een lifter. Zelfs niet toen ik heel sexy en gewaagd mijn been flashte naar ze
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cue toch
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Doen en kijken wat haar reactie isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
"zeg weet je nog dat ondreste laatje van het bedkastje? Zou ik de inhoud mogen hebben?"
Is idd een goeie vraag aan iemand die je al zeker een jaar niet meer hebt gesproken:D
Dat is flauwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |