Kunnen het natuurlijk ook even snel kopenquote:
Het is een gavequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
hahaha moooie tt
Terug vragenquote:
Blinddoek erbijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kunnen het natuurlijk ook even snel kopen
Zweepjequote:
Dubbelzinnigheid is geil.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jammer van het laatste deel van de TT
Dat lijkt mij meer dan logisch.quote:
"zeg weet je nog dat ondreste laatje van het bedkastje? Zou ik de inhoud mogen hebben?"quote:
Negens voor nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
"zeg weet je nog dat ondreste laatje van het bedkastje? Zou ik de inhoud mogen hebben?"
Is idd een goeie vraag aan iemand die je al zeker een jaar niet meer hebt gesproken:D
das ook gemeenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog staan liften, maar ze wilde geen van alle stoppen voor een lifter. Zelfs niet toen ik heel sexy en gewaagd mijn been flashte naar ze
Jij natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij meer dan logisch.
Ga jij of ik liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij natuurlijk![]()
Dat emancipatie gedoe komt later wel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog staan liften, maar ze wilde geen van alle stoppen voor een lifter. Zelfs niet toen ik heel sexy en gewaagd mijn been flashte naar ze
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cue toch
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Doen en kijken wat haar reactie isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
"zeg weet je nog dat ondreste laatje van het bedkastje? Zou ik de inhoud mogen hebben?"
Is idd een goeie vraag aan iemand die je al zeker een jaar niet meer hebt gesproken:D
Dat is flauwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
dat vond ik ook!.. maar ik heb er wat op bedacht!.. volgende keer neem ik lawine pijlen meequote:
Blokkertouwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef STING het volgende:
*maakt notitie*
*volgende keer bij de blokker touw kopen*
Ik weet wel wat jij lekker vindtquote:
ja dat werkt zeker, dan komen ze spontaan uit de lucht vallen voor jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat vond ik ook!.. maar ik heb er wat op bedacht!.. volgende keer neem ik lawine pijlen mee
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer terug?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat vond ik ook!.. maar ik heb er wat op bedacht!.. volgende keer neem ik lawine pijlen mee
Dat doet auwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef STING het volgende:
*maakt notitie*
*volgende keer bij de blokker touw kopen*
Wat voor touw dan wel?quote:
Jij bent niet de enige die mensenkennis heeftquote:
Lekker aan het soppen?quote:
quote:
Tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
ok, het is wel duidelijk dat dit mijn lievelings poppetje is
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:Surftouw, dat hapt niet in je huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het zelf namelijk aangeschaft.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
Om te surfen of...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Surftouw, dat hapt niet in je huid.
wel als het heel hard door je vingers gaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Definieer: echte vrouwquote:
Waar kan je dat kopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heyy.. hoe is het met jou dan?quote:
Dus omdat ik een vastgebonden vrouw geil vind, moet ik ook wel een sadist zijnquote:
Dat andere dus, en het is exact hetzelfde als op die foto. I always come prepared.quote:
Had ik niet direct achter jou gezochtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat andere dus, en het is exact hetzelfde als op die foto. I always come prepared.
quote:
Bij de bakker.quote:
quote:
Stemming van de vrijdagavondquote:
Ja hoorquote:
wij ook van jou, alhoewel ik voor mezelf moet sprekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:05 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
[..]
Khou ook van jullie hoor schatjes![]()
![]()
je mag in dit geval ook voor mij spreken hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wij ook van jou, alhoewel ik voor mezelf moet spreken
Dan kan ik nietquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wij ook van jou, alhoewel ik voor mezelf moet spreken
aaaah wat liefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
je mag in dit geval ook voor mij spreken hoor
Ik weet eigenlijk niet hoe de vrijdagavonden hier zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef mafkees01 het volgende:
Ziet er niet echt positief uit. Terwijl vrijdagavond toch een topavond is meestal!![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
ok, het is wel duidelijk dat dit mijn lievelings poppetje is
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe de vrijdagavonden hier zijn
Ik ga dan ook mee.quote:
quote:
Hey partyanimal.quote:
Klutsquote:
quote:
eeej ik zeg niksquote:
uuhhh, ik quote mrbox ffe, en ik heb geklijk iets gemist.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef Carooltje79 het volgende:hoppe hoppe hoppe.. carooltje en lub_ya gaan lekker soppen
edit: mafkees doet ook mee![]()
Ja, lekker! Nu wat rustiger ivm vakanties.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hey partyanimal.
Gaat het nog goed op je werk?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
uuhhh, ik quote mrbox ffe, en ik heb geklijk iets gemist.
maarre ik doe mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |