3 iemandenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werd er ook echt iemand onthoofd op het podium?.
helaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof! Kreeg je nog een hoofd mee als aandenken?
hehehe, ik ben niet zo'n wijndrinkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet eens rode wijn of zo, die Hesterbloed wordt genoemd?.
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe, ik ben niet zo'n wijndrinker
nu even lummelen en boodschappen doen voor MPG hier is![]()
Die staat nog altijd in de opslag bij die toko waar eer-ik ooit werktequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?.
wie heeft het over koffie sjouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?.
Je neemt gewoon de vorkheftruck mee naar huis? Wel handig, kun je die pallet meteen op de juiste etage naar binnen schuiven!quote:
Berg je maarquote:
Laten we het op ' beschermend' houdenquote:
GFquote:
Heyquote:
quote:
quote:
vanwaar het pak slaag?quote:
omdat je nou pas er aan denkt dat je me een pm moet sturenquote:
sorrie dat ik een leven hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je nou pas er aan denkt dat je me een pm moet sturen
Jazeker. Vergeet niet dat ik daar gediplomeerd voor ben he. Voor dat vorkheftruck rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je neemt gewoon de vorkheftruck mee naar huis? Wel handig, kun je die pallet meteen op de juiste etage naar binnen schuiven!.
Dat is waar ook! Je hebt zelfs de veiligheid van mijn vorkheftruckchauffeur op de modelspoorbaan nog eens aan de kaak gesteldquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Vergeet niet dat ik daar gediplomeerd voor ben he. Voor dat vorkheftruck rijden.
Ga je schamen!quote:
quote:
whehehe jah bij jullie is niet normaal werken met al die gekkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze bedoelt buiten fok om
hetzelfde als met d'r "normale" werk![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe jah bij jullie is niet normaal werken met al die gekken
Terug van lunch
gehakballen en worsten gehaald
jawel daarom heb ik ze ook alleen gehaald en niet opgegetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is moeilijk om dan normaal te werken
![]()
is dat niet zwaar als lunch
voor op de bbqquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jawel daarom heb ik ze ook alleen gehaald en niet opgegeten
Poelier ligt hier dichtbij en tis voor vanavond
Worsten, ballen, roomsaus...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe jah bij jullie is niet normaal werken met al die gekken
Terug van lunch
gehakballen en worsten gehaald
*proest daar ging mijn koffiequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Worsten, ballen, roomsaus...
Mental image....
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
De voorspelbaarheid lag er maar een meter of 4 dik op trouwens, maar goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest daar ging mijn koffie
Zelfs ik kopte die niet inquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voorspelbaarheid lag er maar een meter of 4 dik op trouwens, maar goed.
Op zijn rug op jouw bureau?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Poelier ligt hier dichtbij en tis voor vanavond
de worsten wel, gehaktballen niet.. toch maar eens checken of zn honden nog levenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor op de bbq![]()
gehaktballen en worsten bij de poelier? zijn ze gemaakt van gevogelte
Whehehe die roomsaus was alleen bij APG te krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Worsten, ballen, roomsaus...
Mental image....
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Hey Pinguinquote:
Oh gatverquote:
Was het maar waar..quote:
Nein, Arbeitquote:
zou ik maar eens doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de worsten wel, gehaktballen niet.. toch maar eens checken of zn honden nog leven
heb ik gelukkig geen last vanquote:
ijsjesquote:
Euy vakantievierderquote:
Hoeft die niet te werkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Euy vakantievierder
Ik wil ook vakantie
Mn vent is nu met de kleine naar de kinderboerderij/speeltuin.. ik wil owk
Nopequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeft die niet te werken?
Edit: vent dan, niet kleine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |