Degene die het harst klagen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren het hoogste SBS6-gehalte?.
[..]
Harsen? Dude, als God had gewild dat we hadden moeten harsen, had Hij ons geen borsthaar gegeven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Degene die het harst klagen!![]()
Met die mentaliteit krijg je dit topic nooit vol. Nou ja handig tenminste, staat hij iets langer in Myat.
![]()
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, je komt op je werk, zet je mail aan en je ziet meteen weer een productieprobleem. De rest is hier op cursus (goh, waarom krijg ik nou nooit eens een cursus? Oh wacht, ik heb die zelfs gegeven). Dus wie gaat weer een dagje debuggen? Juist, Moi.
Handig, ik moet voor een andere klant nog wat doen, en weer een andere klant zou eens met testresultaten komen van een project dat een jaar heeft geduurd. het is niet dat ik al over mijn oren in het werk zit of zo.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, je komt op je werk, zet je mail aan en je ziet meteen weer een productieprobleem. De rest is hier op cursus (goh, waarom krijg ik nou nooit eens een cursus? Oh wacht, ik heb die zelfs gegeven). Dus wie gaat weer een dagje debuggen? Juist, Moi.
Handig, ik moet voor een andere klant nog wat doen, en weer een andere klant zou eens met testresultaten komen van een project dat een jaar heeft geduurd. het is niet dat ik al over mijn oren in het werk zit of zo.
ik heb al een beker, maar toch bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:13 schreef Ladylike het volgende:
Iemand koffie?
ik ben nog niet echt wakker
Was te gezellig gisteren
Zolang je nog dit soort lappen kletspraat op fok kunt plaatsen moet je niet jankenquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |