hiermee sluit je dus iemand buiten, die door middel van een vlag aangeeft erbij te willen horenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wel binnenhalen voor zonsondergang, voordat mensen hier weer boos worden dat je geen respect hebt voor onze driekleur.
Die post was hoogstwaarschijnlijk sarcastisch bedoeld, oenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
hiermee sluit je dus iemand buiten, die door middel van een vlag aangeeft erbij te willen horen![]()
En dan vind jij het vreemd dat mensen een turkse vlag buiten hangen, jeez
Dat ik met "onze" niet gewoon die van hem en mij zou kunnen bedoelen, die aanname komt geheel voor jouw rekening. Ik heb nergens aangegeven wie ik bedoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
hiermee sluit je dus iemand buiten, die door middel van een vlag aangeeft erbij te willen horen![]()
En dan vind jij het vreemd dat mensen een turkse vlag buiten hangen, jeez
Eens, met uitzondering van het "Bek houden met je kutklacht".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef thloreg het volgende:
[..]
Bek houden met je kutklacht want het is heel logisch dat de Turkse vlag wordt
uitgestoken omdat de geslaagde van oorsprong een Turk is die toevalligerwijs
in Nederland woont. Op het werk van mijn familie hangt ook een Turkse vlag
(wel naast de Nederlandse vlag) mooi te wezen en dat is gewoon omdat Turkije
nog altijd ons moederland is. Zegt niks over dat we tegen Nederland zijn of
Nederland niet moeten maar het is gewoon traditie om je moederland niet te
vergeten. En als je iets heugelijk viert betrek je je land daarbij.
Of doen Nederlanders die in Spanje wonen dat niet als er iets te vieren valt.
Die lopen zeker allemaal in Spaanse outfits en de Spaanse vlag.
Klacht= FAIL vanwege de domme,boere autochtone kaaskop die niet verder
kijkt dan zijn neus lang is en weinig van multi-culti-samenleving heeft begrepen.
Aan je avatar te zien ben je Fries? Hebben Friezen ook niet een flinke vlaggen fetisj?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef BluesRebel het volgende:
TS kent overduidelijk geen Turken. Zij hangen hun vlag overal, maakt niet uit waar ze zijn. Fascistisch volk...
Ik ben niet Fries dus ga dat verder onderzoekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:21 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien ben je Fries? Hebben Friezen ook niet een flinke vlaggen fetisj?
Als tourist of geemigreerd(mensen die voor hun oude dag emigreren dan) persoon breng je geld op. Als onderwijs volgend persoon kost je geld. Dat is het grote verschil, tuurlijk mag je trots zijn op je afkomst, maar wees dan ook trots op de overheid die je de kans geeft je onderwijs te volgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Eens, met uitzondering van het "Bek houden met je kutklacht".
Je ziet Nederlanders zelfs een Nederlandse vlag meenemen op vakantie om op hun balkon te hangen. En als ik op tv Nederlanders zie die zijn geëmigreerd zie ik vaak genoeg klompen naast de deur hangen of een molentje in de tuin. Trots zijn op je moederland is niet iets dat verdwijnt als je in een ander land woont en dat mag je best uiten. En dat heeft niks te maken met gebrek aan respect of dankbaarheid aan Nederland.
Ik doel er meer op dat je geen concert of festival kan bezoeken zonder dat een Fries je zicht op het podium belemmert door met een Friese vlag te zwaaien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik ben niet Fries dus ga dat verder onderzoeken
Bovendien is t niet meer dan logisch dat Friezen in Friesland de vlag hijsen. Wat TS beschrijft is toch anders..
Waarom is dat nou weer logisch? Of moeten ze zich weer apart en speciaal voelen daarquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bovendien is t niet meer dan logisch dat Friezen in Friesland de vlag hijsen.
Omdat het FRIESLAND is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer logisch? Of moeten ze zich weer apart en speciaal voelen daar
Is Friesland onafhankelijk dan? Met hun "natie-gevoel"quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Omdat het FRIESLAND is?Basken, Vlamingen, Walen enzo doen dat toch ook. Je geeft je cultuur niet zomaar op.
En waar slaat dat apart en speciaal op? Doen Nederlanders het dan om die reden? Het is ook gewoon een uiting van het natiegevoel.
Er staat toch cultuur(nu afkomst) bij Friesland of niet dan? Waar zeg ik dat Friesland een natie is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is Friesland onafhankelijk dan? Met hun "natie-gevoel"Dat vind ik zo'n onzin altijd. "Ik voel me verbonden met dit land, deze cultuur".
Disclaimer: Dit is enkel mijn mening, dus lief zijn
Ik vind het onbeschoft dat je een andere-vlag dan de Nederlandse uithangt als je geslaagde bent. Wat heeft bijv. die Turkse vlag ermee te maken? Hebben ze daar hun examens gemaakt/les gehad?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Er staat toch cultuur(nu afkomst) bij Friesland of niet dan? Waar zeg ik dat Friesland een natie is?
Die volkeren die ik noemde zijn toch ook niet onafhankelijk. Je gaat zoiets niet zomaar opgeven omdat anderen dat hebben besloten.
Ten eerste.. scroll wat naar boven en dan zie je dat ik juist een tegenstander ben van die Turkse vlag hier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik vind het onbeschoft dat je een andere-vlag dan de Nederlandse uithangt als je geslaagde bent. Wat heeft bijv. die Turkse vlag ermee te maken? Hebben ze daar hun examens gemaakt/les gehad?
Je zegt zelf dat het voor Friesland net zo aanvoelt, dat is ook zo'n voorbeeld. Alsof die hun eigen examens + staat hebben....
Fries kan je vervangen, met flevoland, utrecht, limburg....................... Het is en blijft nederlandquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ten tweede.. Friese scholen, docenten etc. leverden het onderwijs in Friesland.
TS, dit zou een terechte klacht zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb er destijds een Slayervlag en Sepulturavlag opgespeld. Op de Nederlandse vlag dan, een Turkse heb ik immers niet.
Kom opquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
TS, dit zou een terechte klacht zijn.
Friezen zijn een ander volk. Die jij noemt behoren tot hetzelfde volk. Zij mogen het ook wel doen maar dat Friezen t doen is begrijpelijker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:12 schreef zquing het volgende:
[..]
Fries kan je vervangen, met flevoland, utrecht, limburg....................... Het is en blijft nederland
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Friezen zijn een ander volk. Die jij noemt behoren tot hetzelfde volk. Zij mogen het ook wel doen maar dat Friezen t doen is begrijpelijker.
Overal in de wereld wonen meerdere volkeren in één land, maar in Nederland weigeren ze dat te erkennenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]Hier moet ik dus van over mijn nek. Dan stichten ze toch lekker hun eigen staatje, trekken we alle Nederlandse handen er wel vanaf en wachten we tot de eerste economische vluchtelingen de grens oversteken.
Het Friese volk erkennen als iets apartsquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Overal in de wereld wonen meerdere volkeren in één land, maar in Nederland weigeren ze dat te erkennen
Een onafhankelijk Frieland kost ons wel veel medailles op de Olympische Winterspelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]Hier moet ik dus van over mijn nek. Dan stichten ze toch lekker hun eigen staatje, trekken we alle Nederlandse handen er wel vanaf en wachten we tot de eerste economische vluchtelingen de grens oversteken.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een onafhankelijk Frieland kost ons wel veel medailles op de Olympische Winterspelen.
Ik zeg, niet doen.
Historisch gezien niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het Friese volk erkennen als iets apartsDan moeten we zeker hetzelfde doen met limbo's en brabo's en tukkers?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een onafhankelijk Frieland kost ons wel veel medailles op de Olympische Winterspelen.
Ik zeg, niet doen.
Ik deed een giecheltjequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef retuow82 het volgende:
Mijn vriendin heeft ook de rode vlag buiten hangen...
Ik vroeg me al af waar de reacties bleven, ik was al teleurgesteld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
TS, dit zou een terechte klacht zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |