abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:50:15 #101
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_70304623
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wel binnenhalen voor zonsondergang, voordat mensen hier weer boos worden dat je geen respect hebt voor onze driekleur.
hiermee sluit je dus iemand buiten, die door middel van een vlag aangeeft erbij te willen horen
En dan vind jij het vreemd dat mensen een turkse vlag buiten hangen, jeez
Heul erg anti-heul!
pi_70304724
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef HeldenHart het volgende:

[..]

hiermee sluit je dus iemand buiten, die door middel van een vlag aangeeft erbij te willen horen
Die post was hoogstwaarschijnlijk sarcastisch bedoeld, oen . Daarbij laat hij zien hoe bekrompen veel mensen zijn.
Cool story, Hansel.
pi_70304747
zeer terechte klacht
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:18:35 #104
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_70305738
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef HeldenHart het volgende:

[..]

Dat ik met "onze" niet gewoon die van hem en mij zou kunnen bedoelen, die aanname komt geheel voor jouw rekening. Ik heb nergens aangegeven wie ik bedoel.

En het zal me een rotzorg zijn welke vlag mensen buiten hangen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:00:02 #105
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70314662
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:46 schreef F04 het volgende:
Stempt PVV
Wat heeft dat nou weer met de PVV te maken?
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:00:46 #106
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70314684
verkeerde topic.
pi_70314687
steek em in de fik..
No Guts, No Glory
pi_70314778
TS kent overduidelijk geen Turken. Zij hangen hun vlag overal, maakt niet uit waar ze zijn. Fascistisch volk...
pi_70315161
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef thloreg het volgende:

[..]

Bek houden met je kutklacht want het is heel logisch dat de Turkse vlag wordt
uitgestoken omdat de geslaagde van oorsprong een Turk is die toevalligerwijs
in Nederland woont. Op het werk van mijn familie hangt ook een Turkse vlag
(wel naast de Nederlandse vlag) mooi te wezen en dat is gewoon omdat Turkije
nog altijd ons moederland is. Zegt niks over dat we tegen Nederland zijn of
Nederland niet moeten maar het is gewoon traditie om je moederland niet te
vergeten. En als je iets heugelijk viert betrek je je land daarbij.

Of doen Nederlanders die in Spanje wonen dat niet als er iets te vieren valt.
Die lopen zeker allemaal in Spaanse outfits en de Spaanse vlag.

Klacht= FAIL vanwege de domme,boere autochtone kaaskop die niet verder
kijkt dan zijn neus lang is en weinig van multi-culti-samenleving heeft begrepen.
Eens, met uitzondering van het "Bek houden met je kutklacht".
Je ziet Nederlanders zelfs een Nederlandse vlag meenemen op vakantie om op hun balkon te hangen. En als ik op tv Nederlanders zie die zijn geëmigreerd zie ik vaak genoeg klompen naast de deur hangen of een molentje in de tuin. Trots zijn op je moederland is niet iets dat verdwijnt als je in een ander land woont en dat mag je best uiten. En dat heeft niks te maken met gebrek aan respect of dankbaarheid aan Nederland.
pi_70315190
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef BluesRebel het volgende:
TS kent overduidelijk geen Turken. Zij hangen hun vlag overal, maakt niet uit waar ze zijn. Fascistisch volk...
Aan je avatar te zien ben je Fries? Hebben Friezen ook niet een flinke vlaggen fetisj?
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:22:29 #111
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_70315212
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom hangen ze TS niet op?
Zonde van het touw
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_70315241
Eens met TS. Of heeft deze scholier elke dag een retourvlucht naar Turkije gehad om daar onderwijs te volgen?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70315338
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:21 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Aan je avatar te zien ben je Fries? Hebben Friezen ook niet een flinke vlaggen fetisj?
Ik ben niet Fries dus ga dat verder onderzoeken

Bovendien is t niet meer dan logisch dat Friezen in Friesland de vlag hijsen. Wat TS beschrijft is toch anders..
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:27:53 #114
122997 zquing
Drama Junk
pi_70315361
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Eens, met uitzondering van het "Bek houden met je kutklacht".
Je ziet Nederlanders zelfs een Nederlandse vlag meenemen op vakantie om op hun balkon te hangen. En als ik op tv Nederlanders zie die zijn geëmigreerd zie ik vaak genoeg klompen naast de deur hangen of een molentje in de tuin. Trots zijn op je moederland is niet iets dat verdwijnt als je in een ander land woont en dat mag je best uiten. En dat heeft niks te maken met gebrek aan respect of dankbaarheid aan Nederland.
Als tourist of geemigreerd(mensen die voor hun oude dag emigreren dan) persoon breng je geld op. Als onderwijs volgend persoon kost je geld. Dat is het grote verschil, tuurlijk mag je trots zijn op je afkomst, maar wees dan ook trots op de overheid die je de kans geeft je onderwijs te volgen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_70315438
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik ben niet Fries dus ga dat verder onderzoeken

Bovendien is t niet meer dan logisch dat Friezen in Friesland de vlag hijsen. Wat TS beschrijft is toch anders..
Ik doel er meer op dat je geen concert of festival kan bezoeken zonder dat een Fries je zicht op het podium belemmert door met een Friese vlag te zwaaien.
pi_70315444
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Bovendien is t niet meer dan logisch dat Friezen in Friesland de vlag hijsen.
Waarom is dat nou weer logisch? Of moeten ze zich weer apart en speciaal voelen daar
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:33:19 #117
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70315519
Misschien was het een Turk.
><(({°>
pi_70315738
Een ander idee: misschien zoeken we veel te veel symboliek achter de vlag die iemand ophangt als hij geslaagd is. Het is een traditie om de vlag uit te hangen als je geslaagd bent en voor het gemak kies je dan voor een vlag die toevallig in je bezit is. Ik zie ook wel eens voetbalclub-vlaggen of band-vlaggen hangen. Misschien is het helemaal geen statement, maar gewoon een vlag die toevallig Turks is?
pi_70315766
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:30 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Waarom is dat nou weer logisch? Of moeten ze zich weer apart en speciaal voelen daar
Omdat het FRIESLAND is? Basken, Vlamingen, Walen enzo doen dat toch ook. Je geeft je afkomst niet zomaar op.
En waar slaat dat apart en speciaal op? Doen Nederlanders het dan om die reden? Het is ook gewoon een uiting van het natiegevoel.
pi_70315865
Hier ook zo'n suri met z'n vlag.. maar die gast ziet eruit als 23, dus zal wel z'n diploma figuurzagen gehaald hebben..
pi_70315884
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Omdat het FRIESLAND is? Basken, Vlamingen, Walen enzo doen dat toch ook. Je geeft je cultuur niet zomaar op.
En waar slaat dat apart en speciaal op? Doen Nederlanders het dan om die reden? Het is ook gewoon een uiting van het natiegevoel.
Is Friesland onafhankelijk dan? Met hun "natie-gevoel" Dat vind ik zo'n onzin altijd. "Ik voel me verbonden met dit land, deze cultuur".

Disclaimer: Dit is enkel mijn mening, dus lief zijn
Mr. Prolapse 2009
pi_70316060
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Is Friesland onafhankelijk dan? Met hun "natie-gevoel" Dat vind ik zo'n onzin altijd. "Ik voel me verbonden met dit land, deze cultuur".

Disclaimer: Dit is enkel mijn mening, dus lief zijn
Er staat toch cultuur(nu afkomst) bij Friesland of niet dan? Waar zeg ik dat Friesland een natie is?
Die volkeren die ik noemde zijn toch ook niet onafhankelijk. Je gaat zoiets niet zomaar opgeven omdat anderen dat hebben besloten.
pi_70316078
Al die mensen die "wat schetste mijn verbazing" gebruiken
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef zovty het volgende:
Dude,... . Zoek een leven.
pi_70316105
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Er staat toch cultuur(nu afkomst) bij Friesland of niet dan? Waar zeg ik dat Friesland een natie is?
Die volkeren die ik noemde zijn toch ook niet onafhankelijk. Je gaat zoiets niet zomaar opgeven omdat anderen dat hebben besloten.
Ik vind het onbeschoft dat je een andere-vlag dan de Nederlandse uithangt als je geslaagde bent. Wat heeft bijv. die Turkse vlag ermee te maken? Hebben ze daar hun examens gemaakt/les gehad?
Je zegt zelf dat het voor Friesland net zo aanvoelt, dat is ook zo'n voorbeeld. Alsof die hun eigen examens + staat hebben....
Mr. Prolapse 2009
pi_70316794
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik vind het onbeschoft dat je een andere-vlag dan de Nederlandse uithangt als je geslaagde bent. Wat heeft bijv. die Turkse vlag ermee te maken? Hebben ze daar hun examens gemaakt/les gehad?
Je zegt zelf dat het voor Friesland net zo aanvoelt, dat is ook zo'n voorbeeld. Alsof die hun eigen examens + staat hebben....
Ten eerste.. scroll wat naar boven en dan zie je dat ik juist een tegenstander ben van die Turkse vlag hier.

Ten tweede.. Friese scholen, docenten etc. leverden het onderwijs in Friesland.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:12:57 #126
122997 zquing
Drama Junk
pi_70317028
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ten tweede.. Friese scholen, docenten etc. leverden het onderwijs in Friesland.
Fries kan je vervangen, met flevoland, utrecht, limburg....................... Het is en blijft nederland
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_70317056
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb er destijds een Slayervlag en Sepulturavlag opgespeld. Op de Nederlandse vlag dan, een Turkse heb ik immers niet.
TS, dit zou een terechte klacht zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70317085
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Kom op na die mooie discussies maak je het hiermee toch een stuk minder Wat maken die vlaggen nou weer uit?
Mr. Prolapse 2009
pi_70317207
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:12 schreef zquing het volgende:

[..]

Fries kan je vervangen, met flevoland, utrecht, limburg....................... Het is en blijft nederland
Friezen zijn een ander volk. Die jij noemt behoren tot hetzelfde volk. Zij mogen het ook wel doen maar dat Friezen t doen is begrijpelijker.

Bovendien zie je ook overal in Amsterdam de vlag van Amsterdam.. zij doen t dus ook gewoon.
pi_70317250
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Friezen zijn een ander volk. Die jij noemt behoren tot hetzelfde volk. Zij mogen het ook wel doen maar dat Friezen t doen is begrijpelijker.
Hier moet ik dus van over mijn nek. Dan stichten ze toch lekker hun eigen staatje, trekken we alle Nederlandse handen er wel vanaf en wachten we tot de eerste economische vluchtelingen de grens oversteken.
Mr. Prolapse 2009
pi_70317381
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hier moet ik dus van over mijn nek. Dan stichten ze toch lekker hun eigen staatje, trekken we alle Nederlandse handen er wel vanaf en wachten we tot de eerste economische vluchtelingen de grens oversteken.
Overal in de wereld wonen meerdere volkeren in één land, maar in Nederland weigeren ze dat te erkennen
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:23:30 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70317403
Friesland moeten we ook gewoon afsnijden en laten afdrijven naar Scandinavie, maar dat is weer een andere klacht.
pi_70317532
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Overal in de wereld wonen meerdere volkeren in één land, maar in Nederland weigeren ze dat te erkennen
Het Friese volk erkennen als iets aparts Dan moeten we zeker hetzelfde doen met limbo's en brabo's en tukkers?
Mr. Prolapse 2009
pi_70317574
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Een onafhankelijk Frieland kost ons wel veel medailles op de Olympische Winterspelen.

Ik zeg, niet doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70317611
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Een onafhankelijk Frieland kost ons wel veel medailles op de Olympische Winterspelen.

Ik zeg, niet doen.
Dan hangen ze die medailles maar lekker in die weilanden van ze. Kom nou...
Mr. Prolapse 2009
pi_70317733
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het Friese volk erkennen als iets aparts Dan moeten we zeker hetzelfde doen met limbo's en brabo's en tukkers?
Historisch gezien niet.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik zeg, niet doen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:57:56 #137
168121 retuow82
Het is friet!
pi_70318830
Mijn vriendin heeft ook de rode vlag buiten hangen...
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_70319906
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef retuow82 het volgende:
Mijn vriendin heeft ook de rode vlag buiten hangen...
Ik deed een giecheltje
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:43:46 #139
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_70322464
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af waar de reacties bleven, ik was al teleurgesteld.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:53:00 #140
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70322794
Ts is een kansloze PVV rukker...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')