Fries kan je vervangen, met flevoland, utrecht, limburg....................... Het is en blijft nederlandquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ten tweede.. Friese scholen, docenten etc. leverden het onderwijs in Friesland.
TS, dit zou een terechte klacht zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb er destijds een Slayervlag en Sepulturavlag opgespeld. Op de Nederlandse vlag dan, een Turkse heb ik immers niet.
Kom opquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
TS, dit zou een terechte klacht zijn.
Friezen zijn een ander volk. Die jij noemt behoren tot hetzelfde volk. Zij mogen het ook wel doen maar dat Friezen t doen is begrijpelijker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:12 schreef zquing het volgende:
[..]
Fries kan je vervangen, met flevoland, utrecht, limburg....................... Het is en blijft nederland
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Friezen zijn een ander volk. Die jij noemt behoren tot hetzelfde volk. Zij mogen het ook wel doen maar dat Friezen t doen is begrijpelijker.
Overal in de wereld wonen meerdere volkeren in één land, maar in Nederland weigeren ze dat te erkennenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]Hier moet ik dus van over mijn nek. Dan stichten ze toch lekker hun eigen staatje, trekken we alle Nederlandse handen er wel vanaf en wachten we tot de eerste economische vluchtelingen de grens oversteken.
Het Friese volk erkennen als iets apartsquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Overal in de wereld wonen meerdere volkeren in één land, maar in Nederland weigeren ze dat te erkennen
Een onafhankelijk Frieland kost ons wel veel medailles op de Olympische Winterspelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]Hier moet ik dus van over mijn nek. Dan stichten ze toch lekker hun eigen staatje, trekken we alle Nederlandse handen er wel vanaf en wachten we tot de eerste economische vluchtelingen de grens oversteken.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een onafhankelijk Frieland kost ons wel veel medailles op de Olympische Winterspelen.
Ik zeg, niet doen.
Historisch gezien niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het Friese volk erkennen als iets apartsDan moeten we zeker hetzelfde doen met limbo's en brabo's en tukkers?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een onafhankelijk Frieland kost ons wel veel medailles op de Olympische Winterspelen.
Ik zeg, niet doen.
Ik deed een giecheltjequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef retuow82 het volgende:
Mijn vriendin heeft ook de rode vlag buiten hangen...
Ik vroeg me al af waar de reacties bleven, ik was al teleurgesteld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
TS, dit zou een terechte klacht zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |