je lult, je hebt het wel gelezen, je zegt dit omdat de waarheid hard is en omdat je er niet mee kunt omgaan .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Ga maar lekker agressief lopen doen in de shoarmazaak van je papa
beetje spuit11 vind je nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
[..]
je lult, je hebt het wel gelezen, je zegt dit omdat de waarheid hard is en omdat je er niet mee kunt omgaan .sterkte nog
![]()
op zijn nummer gezet? Dat was gewoon een typische haantjes-gedrag turken reply man. Direct schelden en afgeven ipv inhoudelijk met argumenten te komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Wedden dat je niet daar gestopt bent met lezen, maar dat je dat alleen maar schrijft omdat je er niet tegen kan dat hij gelijk heeft en je op je nummer zet?
Met schelden win je nooit een discussie hoor, als jij denkt van wel wens ik je nog veel plezier in je verdere levenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
[..]
je lult, je hebt het wel gelezen, je zegt dit omdat de waarheid hard is en omdat je er niet mee kunt omgaan .sterkte nog
![]()
De andvertenties recht zijn ook wel geinig, Tapijtje kopen, Turks leren, Turken op Internetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef thewishmaster het volgende:
Die reclame onder dit topic over die dubbel cd van Tarkan
Dat je herhaalt wat andere mensen al gezegd hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
[..]
excuse moi? what the heck is spuit 11
Daar zou de tas ook mooi aan kunnen hangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat de traditie was dat ze dan de schotel binnenhaalden
dit is het eerste wat in me opwam, ik meen het. Ik keek later terug naar andere berichtjes en zag idd dat iemand voor mij ongeveer precies hetzelfde dacht. Twee zeggen meer dan één, toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je herhaalt wat andere mensen al gezegd hebben.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zou de tas ook mooi aan kunnen hangen.
Nou nee, als beiden hetzelfde zeggen, dan nu net niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
[..]
dit is het eerste wat in me opwam, ik meen het. Ik keek later terug naar andere berichtjes en zag idd dat iemand voor mij ongeveer precies hetzelfde dacht. Twee zeggen meer dan één, toch.
Kijk, zo hoort het dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef Bomil het volgende:
Ik ben een turk en ik heb buiten gewoon een tas met de nederlandse vlag hangen![]()
Wel binnenhalen voor zonsondergang, voordat mensen hier weer boos worden dat je geen respect hebt voor onze driekleur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef Bomil het volgende:
Ik ben een turk en ik heb buiten gewoon een tas met de nederlandse vlag hangen![]()
Bah, je mede-turken zullen wel op je spugen van walgingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef Bomil het volgende:
Nee johquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, je mede-turken zullen wel op je spugen van walging.
getataliseerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef Bomil het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |