Wilde net reageren, maar ik slik het wel inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Lamon het volgende:
Hoeveel uiterlijk topics gaan er nog geopend worden, dan kan een mod ze misschien mergen.
Uiterlijk is belangrijk, klaar uit.
Voor seks: heel belangrijk, eigenlijk alles.
Voor een beginnende relatie met een onbekende: belangrijk, maar status gaat ook meetellen.
Voor een echte relatie met iemand die je al langer kent: minder belangrijk, en karakter gaat meetellen.
Opgelost, slotje op alle topics over uiterlijk.
Vandaar dat ik ook zeg dat zo iemand wel wat harder zijn best moet doen om een goede indruk achter te laten. Uiterlijk is zeker belangrijk maar lang niet altijd bepalend. Bovendien heeft iedereen zo zijn eigen voorkeuren en afknappers. Sommige dingen kijk je overheen terwijl andere trekjes je juist heel erg opvallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch is dat het eerste waar je naar kijkt en je iemand op beoordeelt.
Best vaak eigenlijk en zeker vaker dan andersom.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Maar als je realistisch bent weet je dat het dan om uitzonderingen gaat. Hoe vaak zie je nou een echt lelijke kerel met een knappe vrouw?
Laat je door mij niet tegenhouden hoor, ik heb geen enkel mod of ander recht hier, ik ben gewoon weer eens "stellig".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wilde net reageren, maar ik slik het wel in
Ja, maar dit is het ultieme topic (staat in de OP)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Lamon het volgende:
Hoeveel uiterlijk topics gaan er nog geopend worden
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Je valt op iemand om haar uiterlijk. Je wilt met iemand doorgaan in een relatie vanwege het innerlijk
Was gewoon zo'n vraagje dat in me opkwam.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Lakai het volgende:
TS, wat vind je er eigenlijk zelf van??
Of maak je dat op uit dit topic?
Naja het is een beetje schijnheilig gedoe waar het eigenlijk heel oppervlakkig is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Was gewoon zo'n vraagje dat in me opkwam.
Ik hoor het vaak zeggen, geloof het alleen niet echt![]()
Nogal moeilijk om daar op te antwoorden...
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschrevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Je valt op iemand om haar uiterlijk. Je wilt met iemand doorgaan in een relatie vanwege het innerlijk
Dat dus. Of anders zoals Meki bij AH hoofd ergens van worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
carriere maken en rijk worden. dan komen de geldsletjes vanzelf wel
Ik heb dat eerder omgekeerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
Omgekeerd ook waar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
sluit het ene het andere uit?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Mensen die zeggen dat ze alleen voor innerlijk vallen zijn gewoon liegerds want dat is gewoon niet zo. Ik had ooit een lelijke vriend en toen zei ik dat ookmaar hij had eigenlijk een rotkarakter...goed ik dwaal af...
Natuurlijk wil ik geen eikel...maar ik wil ook geen lelijkerd. Noem me maar oppervlakkig, maar volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.
Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:23 schreef trovey het volgende:
Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Smaken verschillen nou eenmaal, de ene persoon valt voor graatmager, de andere voor het standaardmodel terwijl een derde voor een tikje meer vlees gaat. Maar als je een langdurige relatie wilt hebben zul je uiteindelijk toch met het karakter van de persoon moeten kunnen leven want lelijk worden we allemaal, de ene persoon sneller dan de ander maar uiteindelijk gaat bij iedereen de boel zakken en/of uitbollen....ja bij jou ook al kun je dat nu nog niet geloven ook die sportschool of dat dieet helpt op een gegeven moment niet meer, enige wat rest is de plastisch chirurg.
En als je er zo uitziet als rond een jaar of 27 oid, die "Buttonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |