abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:58:32 #36
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70302381
Volgens mij is het ook puur op ervaring gebaseerd.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 20:58:44 #37
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_70302391
Vraag je moeder maar eens hoe ze je vader versiert heeft.
  Donald Duck held dinsdag 23 juni 2009 @ 21:00:49 #38
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70302496
Beiden zijn belangrijk. Mensen die zeggen dat enkel innerlijk telt zijn zelf waarschijnlijk niet de knapste
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70302502
Je moet er ook mee kunnen leven natuurlijk.
pi_70302536
Hoeveel uiterlijk topics gaan er nog geopend worden, dan kan een mod ze misschien mergen.

Uiterlijk is belangrijk, klaar uit.

Voor seks: heel belangrijk, eigenlijk alles.
Voor een beginnende relatie met een onbekende: belangrijk, maar status gaat ook meetellen.
Voor een echte relatie met iemand die je al langer kent: minder belangrijk, en karakter gaat meetellen.

Opgelost, slotje op alle topics over uiterlijk.
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 21:03:21 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_70302612
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Lamon het volgende:
Hoeveel uiterlijk topics gaan er nog geopend worden, dan kan een mod ze misschien mergen.

Uiterlijk is belangrijk, klaar uit.

Voor seks: heel belangrijk, eigenlijk alles.
Voor een beginnende relatie met een onbekende: belangrijk, maar status gaat ook meetellen.
Voor een echte relatie met iemand die je al langer kent: minder belangrijk, en karakter gaat meetellen.

Opgelost, slotje op alle topics over uiterlijk.
Wilde net reageren, maar ik slik het wel in
pi_70302708
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Toch is dat het eerste waar je naar kijkt en je iemand op beoordeelt.
Vandaar dat ik ook zeg dat zo iemand wel wat harder zijn best moet doen om een goede indruk achter te laten. Uiterlijk is zeker belangrijk maar lang niet altijd bepalend. Bovendien heeft iedereen zo zijn eigen voorkeuren en afknappers. Sommige dingen kijk je overheen terwijl andere trekjes je juist heel erg opvallen.
Ik knap enorm af of scheve tanden met bruine randjes bijvoorbeeld, daar kan ik iemand oprecht aartslelijk om vinden. Mijn vriendin heeft een partner die er vrij leuk uitziet maar scheve tanden met bruine randjes heeft en zij vindt oprecht dat ze de mooiste kerel aan de haak heeft geslagen en dat alle andere vrouwen wel jaloers op haar moeten zijn.
Ik moet er niet aan denken mijn tong in die mond te moeten steken (of dat die mond aan mij zit! ) en zou hem absoluut uit mijn bed schoppen.
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Maar als je realistisch bent weet je dat het dan om uitzonderingen gaat. Hoe vaak zie je nou een echt lelijke kerel met een knappe vrouw?
Best vaak eigenlijk en zeker vaker dan andersom.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70302730
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wilde net reageren, maar ik slik het wel in
Laat je door mij niet tegenhouden hoor, ik heb geen enkel mod of ander recht hier, ik ben gewoon weer eens "stellig".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:06:47 #44
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_70302759
Je valt op iemand om haar uiterlijk. Je wilt met iemand doorgaan in een relatie vanwege het innerlijk
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:08:00 #45
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_70302813
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Lamon het volgende:
Hoeveel uiterlijk topics gaan er nog geopend worden
Ja, maar dit is het ultieme topic (staat in de OP)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_70302819
TS, wat vind je er eigenlijk zelf van??

Of maak je dat op uit dit topic?
Ik doe niet meer aan een signature
pi_70302859
Doordat ze ook leuke mensen kunnen zijn.

Een man die de nodige kwaliteiten bezit qua persoonlijkheid heeft meer vrouwen in zijn leven dan hij ooit nodig zal hebben.

Tevens is vrijwel iedere rijke man ook kwalitatief erg perfect: goede alpha male (leidinggevende vaak, die rijke mensen) of een andere topkwaliteit die intens veel vrouwen warm maakt. (bijv. muzikant) Ga dus niet meteen miepen dat het met geld te maken heeft. Watjes zullen gewoon nooit rijk worden, mannen die wat durven wel.

En guess what... je persoonlijkheid kan je dramatisch veel wijzigen, je uiterlijk niet. (althans, dat kost geld) Er zijn ook knappe mannen die ontzettende dweilen zijn in omgang met vrouwen, en nog steeds niks hebben.

Als je een lelijke onzekere man een week in het lichaam van Brad Pitt stopt, dan zal hij 100% zeker wel opeens veel succes hebben, maar meer doordat hij zich opeens zeker zal voelen en dat ook zal uitstralen, in plaats van dat hij er goed uit ziet.
pi_70302872
@bonzai: had je echt geen beter voorbeeld Corrupt als de pest, en hij heeft er al zijn geld door gesjeesd...
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 21:10:17 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_70302922
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Je valt op iemand om haar uiterlijk. Je wilt met iemand doorgaan in een relatie vanwege het innerlijk
Ja, dat dus.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:10:55 #50
222384 Bonzai.
pi_70302945
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Lakai het volgende:
TS, wat vind je er eigenlijk zelf van??

Of maak je dat op uit dit topic?
Was gewoon zo'n vraagje dat in me opkwam.

Ik hoor het vaak zeggen, geloof het alleen niet echt

Nogal moeilijk om daar op te antwoorden...
waarin de stenen rusten,
pi_70303028
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Was gewoon zo'n vraagje dat in me opkwam.

Ik hoor het vaak zeggen, geloof het alleen niet echt

Nogal moeilijk om daar op te antwoorden...
Naja het is een beetje schijnheilig gedoe waar het eigenlijk heel oppervlakkig is.
Niemand wil er natuurlijk blijk van geven dat je zo 'makkelijk' anderen beoordeeld, maar het gebeurt weldegelijk.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:12:53 #52
222384 Bonzai.
pi_70303054
Wat is er dan mis met m'n voorbeeld? Hij was stinkend rijk en heeft daar heel wat glamour volk mee versiert. Dat hij corrupt is doet er m.i. weinig toe
waarin de stenen rusten,
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:13:10 #53
122997 zquing
Drama Junk
pi_70303070
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:13:41 #54
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_70303096
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
carriere maken en rijk worden. dan komen de geldsletjes vanzelf wel
Dat dus. Of anders zoals Meki bij AH hoofd ergens van worden.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:14:25 #55
222384 Bonzai.
pi_70303138
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:

[..]

Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
Ik heb dat eerder omgekeerd
waarin de stenen rusten,
pi_70303152
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:

[..]

Omgekeerd ook waar!
Mooie mensen die kut zijn worden lelijk...

Zo kan ik er heel goed uit halen of iemand arrogant is of niet, en dat maakt iemand heel erg lelijk.
pi_70303616
Het gaat om het hele pakket. Er zijn heel veel dingen waardoor ik me tot iemand aangetrokken voel, en die zijn zowel innerlijk als uiterlijk. Ik denk niet dat je de een zonder de ander zou kunnen zien omdat allebei deel uitmaken van dezelfde persoon; ik in ieder geval niet.

De keren dat ik met iemand wat had puur vanwege het uiterlijk, en een andere keer puur vanwege het innerlijk, vielen uiteindelijk allebei tegen. Het moet dus het hele plaatje zijn. Geen perfect plaatje, maar juist zo dat je iemand als geheel persoon accepteert en niet slecht het stuk van hen dat je het leukst vindt.
pi_70303758
Mensen die zeggen dat ze alleen voor innerlijk vallen zijn gewoon liegerds want dat is gewoon niet zo. Ik had ooit een lelijke vriend en toen zei ik dat ook maar hij had eigenlijk een rotkarakter...goed ik dwaal af...

Natuurlijk wil ik geen eikel...maar ik wil ook geen lelijkerd. Noem me maar oppervlakkig, maar volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.
Karma will get back @ you
pi_70303901
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Mensen die zeggen dat ze alleen voor innerlijk vallen zijn gewoon liegerds want dat is gewoon niet zo. Ik had ooit een lelijke vriend en toen zei ik dat ook maar hij had eigenlijk een rotkarakter...goed ik dwaal af...

Natuurlijk wil ik geen eikel...maar ik wil ook geen lelijkerd. Noem me maar oppervlakkig, maar volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.
sluit het ene het andere uit?
pi_70303919
Ik vind het innerlijk wel het belangrijkste in de zin dat als je eenmaal van iemand houdt het voor mij belangrijker is dat zijn innerlijk fijn blijft dan zijn uiterlijk.

Ik zou het niet uitmaken als hij bijv. dik werd of een ongeluk had waardoor hij littekens in zn gezicht had. Maar als hij qua karakter sterk verandert zou ik het wel uitmaken.

Als je iemand leert kennen moeten er dingen aan iemand zijn waar je voor valt en een afwezigheid van echte afknappers (zowel innerlijk als uiterlijk) maar diegene hoeft niet perfect te zijn.
pi_70304142
Beide telt gewoon...
Mensen worden niet snel verliefd op iemand die een lelijk uiterlijk heeft, zeker in het begin niet...
Je kunt ook zeker alleen op het innerlijke verliefd worden, maar niet op eerste gezicht natuurlijk...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_70304302
Ah, er is gemergd..
Ik snapte er al heeeeeeeelemaal geen reet meer van
pi_70304391
Hihi.
pi_70304459
Iedereen is lelijk. Er is dus geen enkel probleem.
pi_70305011
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 23-06-2009 22:01:33 (Verkeerd gegokt. je gaat niet door voor de vriezer) ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:23:42 #66
244933 trovey
Nachtoele
pi_70305928
Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Smaken verschillen nou eenmaal, de ene persoon valt voor graatmager, de andere voor het standaardmodel terwijl een derde voor een tikje meer vlees gaat. Maar als je een langdurige relatie wilt hebben zul je uiteindelijk toch met het karakter van de persoon moeten kunnen leven want lelijk worden we allemaal, de ene persoon sneller dan de ander maar uiteindelijk gaat bij iedereen de boel zakken en/of uitbollen....ja bij jou ook al kun je dat nu nog niet geloven ook die sportschool of dat dieet helpt op een gegeven moment niet meer, enige wat rest is de plastisch chirurg.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_70306005
Maar ok na alle verwarring kom ik met de stelling dat iedereen lelijk is, de 1 wat minder dan de ander.
pi_70306125
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:23 schreef trovey het volgende:
Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Smaken verschillen nou eenmaal, de ene persoon valt voor graatmager, de andere voor het standaardmodel terwijl een derde voor een tikje meer vlees gaat. Maar als je een langdurige relatie wilt hebben zul je uiteindelijk toch met het karakter van de persoon moeten kunnen leven want lelijk worden we allemaal, de ene persoon sneller dan de ander maar uiteindelijk gaat bij iedereen de boel zakken en/of uitbollen....ja bij jou ook al kun je dat nu nog niet geloven ook die sportschool of dat dieet helpt op een gegeven moment niet meer, enige wat rest is de plastisch chirurg.
Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.
pi_70309755
Ik zou het ook niet uitmaken als mijn vriend opeens lelijk WERD, maar als ik hem niet kende zou ik niet op hem afstappen als ik hem al als lelijk ontmoette
pi_70309842
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.
En als je er zo uitziet als rond een jaar of 27 oid, die "Button " uitzetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')