quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef P.F het volgende:
Omg.
Vooral het einde is erg.
http://perezhilton.com/2009-06-22-my-statement
Nee dat niet, daar zijn de omstandigheden niet ernstig genoeg voor. Maar daar kan ik niet zo mee zitten: ik heb nog 4 pogingen in 2 jaar, pas daarna kan dat vak een struikelblok worden. En nuchter blijven doe ik ook niet altijd hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Chicolate het volgende:
Het is echt warm buiten. In de zaal was het bloedheet, ik was helemaal plakkerig na een paar minuten trainen
. Maar de hoofdpijn is wel gezakt + ik ben actief geweest + ik weet nu dat er in de vakantie 1x per week training is op vaste dag. Ze hadden het daar allemaal over vakantie enzo
.
@Muis: heel verstandig. Hoe dóe je dat toch, niet alleen nuchter maar ook verstandig blijven? En mag je nu in augustus ofzo een her doen?
Ik ben blij dat te horen, want het leek al haast ongezondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
maar ik heb ook dagen dat ik ontzettend stress en loop te janken.
Als je even de tent uit kruipt en de keuken inloopt: in de koelkast staan nog cupcakes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te horen, want het leek al haast ongezond
Een dikke kus, jij bikkel der Slankies
Samen eentje delenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Als je even de tent uit kruipt en de keuken inloopt: in de koelkast staan nog cupcakes!
Ieks! Laten we dan maar hopen dat het helpt!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Gatver de gatver mijn moeder zit me bang te maken door te zeggen dat het zou kunnen dat de HA mijn holtes gaat spoelen. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het dingen die te ver mijn neus in gaan
Muffins horen plakkerig te zijn aan de binnenkantquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef SiTu het volgende:
Mijn muffins zijn misluktNiet zo spectaculair als die van Kwak
, maar ze zijn volgens mij niet gaar aan de binnenkant, een beetje plakkerig ofzo. Ik durfde ze niet meer in de oven te laten staan, want de bovenkant werd wel erg donker. Het natriumcarbonaat heeft wel zijn werk gedaan, ze zijn verder wel heel luchtig. Volgende keer een ander recept proberen.
Achja, wel beter voor de lijn
Goed dat je niet gaat. Doorzetten is goed, maar je moet niet te streng zijn voor jezelf hoor muis. De meeste anderen zouden allang de handdoek in de ring hebben gegooid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat niet, daar zijn de omstandigheden niet ernstig genoeg voor. Maar daar kan ik niet zo mee zitten: ik heb nog 4 pogingen in 2 jaar, pas daarna kan dat vak een struikelblok worden. En nuchter blijven doe ik ook niet altijd hoorik kom hier misschien wel wijs over enzo, maar ik heb ook dagen dat ik ontzettend stress en loop te janken.
Ja ik realiseer me dat nu ook. Dat het ook normaal is om zo moe te zijn enzo - ik zie dit niet als nasleep van een operatie terwijl het dat eigenlijk wel is. Dus ik ga lekker ontspannenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed dat je niet gaat. Doorzetten is goed, maar je moet niet te streng zijn voor jezelf hoor muis. De meeste anderen zouden allang de handdoek in de ring hebben gegooid.
Echt waar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muffins horen plakkerig te zijn aan de binnenkant
Yep dat hoort!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef SiTu het volgende:
[..]
Echt waar?Hm. Gelukkig heb ik ze nog niet weggegooid, misschien hou ik gewoon niet van muffins, maar lust mijn vriend ze wel.
En geniet van de zon morgen, goed dat je uitrust.Ben je nu klaar voor dit jaar?
Niet heel erg, maar wel een beetje jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Horen muffins plakkerig te zijn? Dan lust ik alleen mislukte - niet plakkerige - muffins
Hm, lekker uitgespreid dan, die tentamens. Ik hoop voor je dat je die volgende kunt maken, maar niet stressen enzo als je je zo rot voelt hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep dat hoort!ik hou er ook niet altijd van.
En als ik het tentamen van maandag ook skip, ben ik klaar
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die dat niet wistquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Horen muffins plakkerig te zijn? Dan lust ik alleen mislukte - niet plakkerige - muffins
Cookkiesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
music schrijf je toch als music
vriendje ging mij uitlachen dat ik cookies verkeerd had gespeld
het moest namelijk cookkies zijn
![]()
Jouw vriendje is best schattig hèquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
music schrijf je toch als music
vriendje ging mij uitlachen dat ik cookies verkeerd had gespeld
het moest namelijk cookkies zijn
![]()
Hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor zo'n georganiseerd iemand kan je wel altijd heel chaotische anekdotes vertellen PFje
Je doet het al ongelooflijk goed na al je bestralingen enzo hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik realiseer me dat nu ook. Dat het ook normaal is om zo moe te zijn enzo - ik zie dit niet als nasleep van een operatie terwijl het dat eigenlijk wel is. Dus ik ga lekker ontspannen
ik heb op twitter de bitchfight tussen hem en john mayer gevolgdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef P.F het volgende:
Omg.
Vooral het einde is erg.
http://perezhilton.com/2009-06-22-my-statement
Nee hoor daar ben ik niet allergisch voorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je doet het al ongelooflijk goed na al je bestralingen enzo hoor!
Ik sprak deze week een collega (als je allergisch bent voor verhalen van mensen die 'iemand kennen die ook...' zeg je het maar hoor) die op haar 30e kanker kreeg, en toen ook is bestraald. Bij haar duurde het 2 jaar voordat ze weer eens een oud vrouwtje op de fiets kon inhalen. Nu waren dat oldschool bestralingen, dus wel wat zwaarder dan tegenwoordig, maar toch...dan is het al verbluffend wat jij nu allemaal weer doet
Die nasleep duurt gewoon nog heel erg lang...
Shit, ik kan namelijk echt prachtig huilenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben ik niet allergisch voor![]()
. Ik ben allergisch voor mensen die me alleen maar zielig kunnen aan kijken. Alsof ik alleen maar medelijden opwek
oh en huilers aan mijn ziekenhuisbed, die moet ik ook niet.Twee jaar is lang
, maar als ik terugreken: ik ben nu ook al 5 maanden bezig met herstellen en het gaat niet zo soepel.
Ik zei ook niet klefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
...en Laureline heeft niet eens het slechtste lijstje![]()
Kom dames. Bijna iedereen zit maar wat aan te kutten met witbrood en snoepjes en baksels. Het moet maar eens afgelopen zijnMuffins moeten trouwens echt niet klef zijn
Ieuw!
I'm working on itquote:
Waar is je lijstje! Dan kan ik hem bewonderen in al zijn epische glorie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat ik best een goed lijstje heb. Toch?
Must. Not. Think. About. Fudge. Cupcakes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Laureline het volgende:
Je kan ook gewoon doen alsof het toffeemuffins zijn, Tink!
Ja ik was ook versteld, want ik voelde me best wel een lompe koe op klompenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
MariaaaaaRitmegevoel, wauw
Volgende week weer?
Nee, ik zie het als matig. Ik vind het alleen lastig om hier echt gezond te eten en vooral ook méér te eten maar dat heeft ook met de warmte te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Totziens, beschouw jij je lijst van vandaag als een goed lijstje? Ik denk dat je te weinig eet, en misschien ook een beetje de verkeerde dingen
Oh, wow.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm working on itVorige week was een chaos, ik was echt aan het klooien (ook met sporten), maar ik probeer het nu weer wat op de rails te krijgen.
Mijn lijst van vandaag viel, op de pancakes na, best mee! En Meneer wil nu zaterdag pancakes als ontbijt
DaD's lijst kan mijn goedkeuring wel wegdragenKlein stukje superlekkere taart moet kunnen, als je 's ochtends geen T hebt gehad
Hahaha okee! Nu móet mijn mister welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh Muis, je MOET 'The Proposal' gaan zien!![]()
Zelden een hele bioscoopzaal bijna non-stop horen lachen en ahhhhhhhh-en!
Blok beton! Jammer dat ik het nauwelijks weg krijg op de ochtend want het werkt inderdaad heel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, wow.. Ik neem 's ochtends niet zo vaak een T, ik hou het uren vol op m'n bordje Brinta!
Verkopen ze avocado's in Istanbul, misschien? Of misschien wat meer eieren, of noten? Dikke yoghurt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Totziens het volgende:
[..]
Nee, ik zie het als matig. Ik vind het alleen lastig om hier echt gezond te eten en vooral ook méér te eten maar dat heeft ook met de warmte te maken.
Sandra Bullock is 45 en Ryan Reynolds is 33 maar oh boy... what a chemistry!quote:
Niet gespot maar anders vast duur want dat moeten ze importeren dan. Normaal gesproken eet ik trouwens best veel eieren en noten, toevallig de laatste paar dagen nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verkopen ze avocado's in Istanbul, misschien? Of misschien wat meer eieren, of noten? Dikke yoghurt?
Eten met warm weer is inderdaad niet fijn
Ik heb zaterdag nog lekker een turks aubergine-prutje gegeten! en karpuz, lekkerrrquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef Totziens het volgende:
[..]
Niet gespot maar anders vast duur want dat moeten ze importeren dan. Normaal gesproken eet ik trouwens best veel eieren en noten, toevallig de laatste paar dagen niet
Morgenochtend eet ik weer yoghurt dus misschien valt het toch wel mee hehe, nu nog de verleiding van alle turkse zoetigheid weerstaan!
't Sixpack was voor een andere film, maar het is echt een leukje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Sixpack vind ik iets té, maar dat koppie....
Huuu ik was vergeten wat karpuz was, amateur Turk dat ik benquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog lekker een turks aubergine-prutje gegeten! en karpuz, lekkerrren en ayran, dat drinkt mijn vader altijd, en jammie, ik krijg ook zin om naar Turkije te gaan
Beverly hills, continuing?quote:
Ik ben dol op baardjes en borsthaar en zo.quote:
Als je dr op let, zie je dat in heel veel films Ja ik let er op als ik een film niet interessant genoeg vindquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Hey, die pleister zit ineens aan de andere kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |