quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
The fuck? KB is vrouwmens, maar totaal geen referentie hiernaar in de username, ondertitel of user-icon? Ik bedoel, sbientje of phluphy, dat klinkt niet echt mannelijk he. Krentenbol wel. Had dan op zijn minst Krentenbolletje gedaan. Trut.
You never go blue?quote:
Als je geklikt had op de eerste link in mijn signature dan had het wel duidelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
The fuck? KB is vrouwmens, maar totaal geen referentie hiernaar in de username, ondertitel of user-icon? Ik bedoel, sbientje of phluphy, dat klinkt niet echt mannelijk he. Krentenbol wel. Had dan op zijn minst Krentenbolletje gedaan. Trut.
Daarbij heb ik ook nog 2 mac's!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Newbie. Het in het DIG-slowchat topic verkondigen van huishoudelijke taken staat gelijk aan een huwelijksverzoek aan Gekson.
Trouwen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, was ze al met mij getrouwd geweest
quote:
Ja nu ben je te laatquote:[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef sbientje het volgende:
oh had eroverheen gelezen! gefeli mschol!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat taartjes:
[ afbeelding ]
Geniet ervan, en ook van je verjaardag natuurlijk
quote:
Thnx allenquote:
Ja godver weet je hoe gefrusteerd ik ondertussen was geworden! Ik moest toch een keer mijn maagdelijkheid kwijt, dus ben ik maar getrouwd ja...quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja godver weet je hoe gefrusteerd ik ondertussen was geworden! Ik moest toch een keer mijn maagdelijkheid kwijt, dus ben ik maar getrouwd ja...
Oh? Dus als ik nu nog vrijgezel was geweest, dan waren we morgen naar Vegas gevlogen?quote:
Het is gewoon een schijnhuwelijk. Kom eens uit de kast.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja godver weet je hoe gefrusteerd ik ondertussen was geworden! Ik moest toch een keer mijn maagdelijkheid kwijt, dus ben ik maar getrouwd ja...
Als ik naar je UI kijk, ben jij volgens mij degene die in een kast zitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is gewoon een schijnhuwelijk. Kom eens uit de kast.
Vegas? Klazienaveen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Dus als ik nu nog vrijgezel was geweest, dan waren we morgen naar Vegas gevlogen?
Kunnen we daar dan morgen al terechtquote:
Nee, want je zou eerst moeten scheiden enzo, dus het heeft geen zin meer.quote:
Ik nooit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Bart het volgende:
Klazienaveen, daar kom ik nog wel eens een beetje in de buurt trouwens. Ik heb familie in Buinerveen wonen.
Dan gaan we wel in Arabië trouwen, daar mag dat gewoon zonder scheiden!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, want je zou eerst moeten scheiden enzo, dus het heeft geen zin meer.
Houden zo. Uithoek van Nederlandquote:[..]
Ik nooit.
Ik wil niet nr. 2 zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan gaan we wel in Arabië trouwen, daar mag dat gewoon zonder scheiden!
[..]
Dus alleen mannen kunnen daar huizen kopen?quote:Houden zo. Uithoek van Nederland
Heeft wel één voordeel: je koopt daar een huis voor een scheet en drie knikkers.
Wie zegt dat je 2 bentquote:
quote:[..]
Dus alleen mannen kunnen daar huizen kopen?
Zelfs jij.quote:De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes.
zie vorige topicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef versabommie het volgende:
Wat moek me eik voorstellen bij zo'n taart?
Speciaal voor jou nog een keer:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef versabommie het volgende:
Wat moek me eik voorstellen bij zo'n taart?
Hoeveelste wil je dan zijn?quote:
Túúúúúúúúrlijk, jij bent net die ene persoon ter wereld die geen winden laat!quote:[..]
Nee.
Nu pretendeerd je dat ik van de penissen ben. Ik deed het enkel voor de vrouwen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer:
[ afbeelding ]
En Geqx' input van vandaag:
[ afbeelding ]
Ik pretendeer niets. Ik leg enkel de feiten op tafel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu pretendeerd je dat ik van de penissen ben. Ik deed het enkel voor de vrouwen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik pretendeer niets. Ik leg enkel de feiten op tafel.
Dat weet ik, gekkie. Maar ik heb al iemand anders op het oog. Lichtbruin met zwarte stipjes.quote:
Kan een mod even zijn posthistory plaatsen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:34 schreef Geqxon het volgende:
Waarom heb je een totaal andere tekst in mijn quote gezet. Dat heb ik nooit getypt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |