Omdat jij Sno aanhaaltquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat verrot dat nou weer. Ik zeg alleen dat dat bedrag geen kut voorstelt
Sno kan zeker wat bijdragen aan Ajax. Maar dan zal hij toch wat beter zijn best moeten gaan doen. Hij kan wel body aan het middenveld geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog is elke euro te veel voor deze man
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef Gabbylicious het volgende:
Als Berg komt, kunnen we wel afscheid gaan nemen van Suarez.
Hij is toch nog geblesseerd?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:42 schreef Silaz het volgende:
20.45 U21 Servie - U21 Zweden dus wat Nash zei,
Obradovic niet in de basis
Las wel dat hij wat met z'n pols had ofzo, maargoed, intapen en klaar tochquote:
Benieuwd hoe dat in de Europa-league gaat worden. De gelden zouden toch meer naar elkaar toegaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als je zo ver in de CL komt, haal je er iets van 7mln uit?
Vermaelen + 13mquote:
Elia komt denk ik niet, linksback is eerste prio.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Vermaelen + 13m
Berg -10m
Elia -8m
Linksback -?m
Waar denk je dat dat geld vandaan moet komen? Er zal wel geen geldboom op de middenstip groeien.
Dat zal de zaakwaarnemer van Mikael Lustig wel kut vinden denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sulejmani doet niet mee vanavond denk.
Oke, geen Elia dan. Dan zullen we het moeten doen met Berg en één linksback. Opzich zou ik daar wel tevreden mee zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Elia komt denk ik niet, linksback is eerste prio.
Berg is nog maar afwachten........
Volgens UEFA.com welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sulejmani doet niet mee vanavond denk.
Ik snap er ook echt de ballen van.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef Chadi het volgende:
Fuck Elia en fuck dat Ajax bestuur wat maar geld blijft bieden op Elia. Ga geld in noodzakelijke dingen stoppen ipv een vleugelspeler die het rendement heeft van Leonardo.
Ja? Wie staat centraal voorin?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt de ballen van.
Voorin zit het wel snor, achterin ligt de prioriteit.
Als je niemand hebt staan die er 30 per seizoen in knalt kan je ook niet winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar krijg je ze niet tegen waardoor je verliest
huntelaar schoot er 30 in maar we kregen er 40 tegenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Als je niemand hebt staan die er 30 per seizoen in knalt kan je ook niet winnen.
Ja, als je aanvallend voetbal speelt terwijl je verdediging bagger is loop je idd het risico op tegendoelpunten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
huntelaar schoot er 30 in maar we kregen er 40 tegenHet probleem ligt al jaren ergens anders..
Voorin hebben we zat scorend vermogen. Achterin en op het middenveld is het zo lek als een zeef.Als je dat oplost, word je kampioen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:19 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja, als je aanvallend voetbal speelt terwijl je verdediging bagger is loop je idd het risico op tegendoelpunten.
Misschien dat Ajax wat behoudender moet gaan spelen, maarja dan gaan er natuurlijk ook weer mensen zeiken.
We hebben voorin alleen Luis Suarez als zekerheid voor goals, Sulejmani en Cvitanich waren vorig seizoen ook geen goalgetters.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voorin hebben we zat scorend vermogen. Achterin en op het middenveld is het zo lek als een zeef.Als je dat oplost, word je kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |