Omdat jij Sno aanhaaltquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat verrot dat nou weer. Ik zeg alleen dat dat bedrag geen kut voorstelt
Sno kan zeker wat bijdragen aan Ajax. Maar dan zal hij toch wat beter zijn best moeten gaan doen. Hij kan wel body aan het middenveld geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog is elke euro te veel voor deze man
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef Gabbylicious het volgende:
Als Berg komt, kunnen we wel afscheid gaan nemen van Suarez.
Hij is toch nog geblesseerd?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:42 schreef Silaz het volgende:
20.45 U21 Servie - U21 Zweden dus wat Nash zei,
Obradovic niet in de basis
Las wel dat hij wat met z'n pols had ofzo, maargoed, intapen en klaar tochquote:
Benieuwd hoe dat in de Europa-league gaat worden. De gelden zouden toch meer naar elkaar toegaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als je zo ver in de CL komt, haal je er iets van 7mln uit?
Vermaelen + 13mquote:
Elia komt denk ik niet, linksback is eerste prio.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Vermaelen + 13m
Berg -10m
Elia -8m
Linksback -?m
Waar denk je dat dat geld vandaan moet komen? Er zal wel geen geldboom op de middenstip groeien.
Dat zal de zaakwaarnemer van Mikael Lustig wel kut vinden denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sulejmani doet niet mee vanavond denk.
Oke, geen Elia dan. Dan zullen we het moeten doen met Berg en één linksback. Opzich zou ik daar wel tevreden mee zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Elia komt denk ik niet, linksback is eerste prio.
Berg is nog maar afwachten........
Volgens UEFA.com welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sulejmani doet niet mee vanavond denk.
Ik snap er ook echt de ballen van.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef Chadi het volgende:
Fuck Elia en fuck dat Ajax bestuur wat maar geld blijft bieden op Elia. Ga geld in noodzakelijke dingen stoppen ipv een vleugelspeler die het rendement heeft van Leonardo.
Ja? Wie staat centraal voorin?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt de ballen van.
Voorin zit het wel snor, achterin ligt de prioriteit.
Als je niemand hebt staan die er 30 per seizoen in knalt kan je ook niet winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar krijg je ze niet tegen waardoor je verliest
huntelaar schoot er 30 in maar we kregen er 40 tegenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Als je niemand hebt staan die er 30 per seizoen in knalt kan je ook niet winnen.
Ja, als je aanvallend voetbal speelt terwijl je verdediging bagger is loop je idd het risico op tegendoelpunten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
huntelaar schoot er 30 in maar we kregen er 40 tegenHet probleem ligt al jaren ergens anders..
Voorin hebben we zat scorend vermogen. Achterin en op het middenveld is het zo lek als een zeef.Als je dat oplost, word je kampioen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:19 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja, als je aanvallend voetbal speelt terwijl je verdediging bagger is loop je idd het risico op tegendoelpunten.
Misschien dat Ajax wat behoudender moet gaan spelen, maarja dan gaan er natuurlijk ook weer mensen zeiken.
We hebben voorin alleen Luis Suarez als zekerheid voor goals, Sulejmani en Cvitanich waren vorig seizoen ook geen goalgetters.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voorin hebben we zat scorend vermogen. Achterin en op het middenveld is het zo lek als een zeef.Als je dat oplost, word je kampioen.
Cvitanich, die een jaar heeft kunnen wennen hier in Nederland en bij Ajax en daarnaast hebben we ook nog een topscoorder in Jong Ajax lopen die ze uit alle standen er ook inschiet, Bodul.quote:
Elia voegt daar niets aan toe. Als je Berg haalt kan je dat nog logisch onderbouwen maar Elia .. die scoort 1 keer in de 6 wedstrijden of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We hebben voorin alleen Luis Suarez als zekerheid voor goals, Sulejmani en Cvitanich waren vorig seizoen ook geen goalgetters.
Nee, dat klopt, ik zou dan ook nog liever Berg zien als Elia, alhoewel ik denk dat je voor die 12 miljoen ook wel een even goede spits buiten Nederland moet kunnen vinden. Op dit moment wordt er volgens mij alleen gescout via Eredivisie Live.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Elia voegt daar niets aan toe. Als je Berg haalt kan je dat nog logisch onderbouwen maar Elia .. die scoort 1 keer in de 6 wedstrijden of zo.
Cvitanich is nogal breekbaar, en Bodul is echt nog niet klaar voor Ajax 1quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Cvitanich, die een jaar heeft kunnen wennen hier in Nederland en bij Ajax en daarnaast hebben we ook nog een topscoorder in Jong Ajax lopen die ze uit alle standen er ook inschiet, Bodul.
Het lijkt me niet de bedoeling dat we de hoofdprijs voor een speler van Grunn of Twente gaan betalen, terwijl de noodzaak achterin ligt en we ook geen geldboom hebben.
Het interesseert mij echt totaal niets hoe ze spelers scouten. Punt is dat zowel Berg als Elia iets toevoegen aan Ajax.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, ik zou dan ook nog liever Berg zien als Elia, alhoewel ik denk dat je voor die 12 miljoen ook wel een even goede spits buiten Nederland moet kunnen vinden. Op dit moment wordt er volgens mij alleen gescout via Eredivisie Live.
Het interesseert mij wel dat de Nederlandse clubs door het geld van Ajax de mogelijkheid hebben om weer wat groeibriljantjes uit Zweden te halen terwijl je zelf niet eens de zekerheid hebt dat die speler er gelijk staat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt totaal niets hoe ze spelers scouten. Punt is dat zowel Berg als Elia iets toevoegen aan Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
Jaa, maar voor diegene die geen account ofzo hoevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Gabbylicious het volgende:
Is op de UEFA site ook wel te bekijken toch?
Ze moeten wat om de abonnees vast te houden blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Op EL is nu trouwens Ajax Feyenoord uit 2001 bezig.
Ja zo kun je dat dus ook omdraaien.. Zonder goede toevoer vanuit achter scoor je lang niet zo goed. Ik denk dat het middenveld gewoon te zwak is voornamelijk. Een leider op een van die posities zou niet misstaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden alleen de verdediging de schuld te geven van de vele tegentreffers. Als je voorin de bal niet kan vasthouden en op het middenveld staat te slapen is de verdediging kansloos. Hoe goed ze ook zijn.
Een paar goede, balvaste spelers voorin kan dus zeker wel helpen bij het voorkomen van tegendoelpunten. En een paar verdedigers erbij heeft geen nut als de rest loopt te kloten op het veld.
Of je nou een goalgetter hebt zegt niks, als je 1-0 wint heb je maar 1 goal gemaakt (jaaa goed hè) maar toch 3 punten. Huntelaar schoot er wel 30+ in maar toch werden we er geen kampioen meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
huntelaar schoot er 30 in maar we kregen er 40 tegenHet probleem ligt al jaren ergens anders..
Ze moeten gewoon weer als team gaan verdedigen. Nu staan aanvallers en middenvelders te vaak te kijken of de verdediging het oplost. Als een tegenstander zoveel tijd krijgt dan bouwen ze vanzelf wel een leuke aanval op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voorin hebben we zat scorend vermogen. Achterin en op het middenveld is het zo lek als een zeef.Als je dat oplost, word je kampioen.
Zou best nog is kunnen als ze op elkaar ingespeeld zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Serieus, we worden kampioen met dit halflamme elftal zonder ook maar 1 aankoop deze zomer.
En misschien wel eerder nieuws over Obradovic natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef kevin6188 het volgende:
Kan Sulejmani snel naar huis. Mooi.
Ja, wie weet idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
En misschien wel eerder nieuws over Obradovic natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |