Dus ze moesten nog nadenken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb vorig jaar zelf een sollicitatiegesprek gehad bij de AH
Gewoon jezelf zijn, rustig en relaxed dus. Nette kleding en beleefd antwoorden. Ik werd 30 minuten na het gesprek opgebeld dat ik was aangenomen
Je kunt ook niks zeggen en dan zakt het topic vanzelf weg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja hallo het gaat toch over solliciteren en werken bij de AH waar moeten we dan over praten
We kunnen pub ook sluitenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt ook niks zeggen en dan zakt het topic vanzelf weg.
Veel goede antwoorden in een korte tijd is niet gelijk een SC.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef nijnja het volgende:
Jonks, tuig, zullen we dr geen appieSC van maken?
Dit dus.quote:Verder succes TS, ik werk dr zelf ook, en ik vind het briljant werk. Het is maar net wat je er zelf van wil en kan maken. Lik je de eerste maanden in en je kan na een jaar /anderhalf jaar flikken wat je wil
Wat wil je doen daar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef Daniane het volgende:
Ik heb vandaag ook een sollicitatieformulier ingevuld&ingeleverd voor de AH
Dat is nog eens een goed planquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We kunnen pub ook sluitenhoef je ook niets te modden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes TS
Dat klopt 14.gifquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Veel goede antwoorden in een korte tijd is niet gelijk een SC.
[..]
Dit dus.
Damn zijn die sollicitatiegesprekken bij supermarkten echt zo formeel? Ik bedoel nemen ze wel eens mensen niet aan dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb vorig jaar zelf een sollicitatiegesprek gehad bij de AH
Gewoon jezelf zijn, rustig en relaxed dus. Nette kleding en beleefd antwoorden. Ik werd 30 minuten na het gesprek opgebeld dat ik was aangenomen
Denk je dat je aangenomen wordt als je daar met je ouwe spijkerbroek, met een bandshirt en afgetrapte gympen aankomt kakken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Damn zijn die sollicitatiegesprekken bij supermarkten echt zo formeel? Ik bedoel nemen ze wel eens mensen niet aan dan?
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk je dat je aangenomen wordt als je daar met je ouwe spijkerbroek, met een bandshirt en afgetrapte gympen aankomt kakken?
Als je geen debiel als baas hebt waarschijnlijk niet, en dit baseer ik op hoe mijn baas in de supermarkt mensen aanneemt.quote:
Als het niet doorzichtig is, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe ging je gesprek?quote:
Anders was je echt nooit niet aangenomen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef fl1pp13 het volgende:
Het gesprek gin glekker, ik had het voordeel dat ik al wat werkervaring had.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:31 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou toch wel een 3-delig kostuum aantrekken, haren gladjes achterover en neem een koffertje mee om interessant over te komen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Anders was je echt nooit niet aangenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |