juistquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG wordt even goed tussen de benen gesabbeld?
63 % van de kittens heeft voor zijn eerste verjaardag al een pinguin met huid en haar verslonden. 81 % van de niet-natuurlijke sterfgevallen onder pinguins is een moordaanslag door een kitten. De overige 19 % is een moordaanslag door meerdere kittensquote:
Bron en fipo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
63 % van de kittens heeft voor zijn eerste verjaardag al een pinguin met huid en haar verslonden. 81 % van de niet-natuurlijke sterfgevallen onder pinguins is een moordaanslag door een kitten. De overige 19 % is een moordaanslag door meerdere kittens
Ban!quote:
Hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
63 % van de kittens heeft voor zijn eerste verjaardag al een pinguin met huid en haar verslonden. 81 % van de niet-natuurlijke sterfgevallen onder pinguins is een moordaanslag door een kitten. De overige 19 % is een moordaanslag door meerdere kittens
Bron![]()
Dat knopje mis ik hierquote:
Je mag even niet van _A_quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, straks weer 40 dagen zonder seks. Vast weer een klapjosti
TS, EO hater.quote:
quote:
EOquote:
Over klapjosti's gesproken. Ik had vanmiddag weer een buschauffeur in Utrechtquote:
OVquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over klapjosti's gesproken. Ik had vanmiddag weer een buschauffeur in UtrechtGooit gewoon klats boem de deuren dicht zonder te kijken. 1 instapper bleef buiten staan, 2 uitstappers bleven binnen staan, en een bejaarde vrouw gewoon bekneld ertussen. Maar verzin maar wat, we gaan gewoon rijden.
kutvolk
SBSquote:
En dat weet vriendlief ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
Poesje is van onsvanaf 9 juli mag ze naar haar nieuwe huis
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |