Je kan moeilijk een reflecterende ook nog 's polarizeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef t1m0k het volgende:
Bij de meeste Ray Bans die je bij Jack besteld krijg je een testkaartje mee om te controleren of het polariserend is. Op dat kaartje staat een visser, en als je door een polariserende bril kijkt zou je een visje moeten zien. De brillen met spiegelglas van Jack zijn niet polariserend, althans, ze ziet geen visje, en de meeste andere wel. Ligt eraan. Maar het kan natuurlijk allemaal doorgestoken kaart (hihi woordgrapje) zijn.
De polariserende laag geeft veel meer rust aan de ogen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:33 schreef PedroN het volgende:
En houdt een polariserende bril per definitie de UV straling tegen of staat dit er los van?
Om mezelf maar antwoord te geven, een polarisatiefilter heeft niets te maken met een UV filter.
Een polarisatiefilter houdt alleen de hinderlijke schitteringen weg van b.v. reflectie op water etc.
Het UV filter staat er dus los van
Zeker weet ik het niet, maar ik ga er niet van uit dat deze RB's goed beschermend zijn. Wel durf ik met zekerheid te zeggen dat de echte RB's veel beter glas hebben. De echte RB gaf een veel rustiger beeld. Daarnaast denk ik ook dat de echte RB's krasbestendiger zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat ze geen bescherming bieden?
Zo, dan heb je wel een engelen geduld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Downstar het volgende:
Hdmi kabel is inmiddels geshipt ...
naa hem 11 juli te hebben besteld
noujaa niet echt extreem hard nodig ; wil hem alleen wel graag testen
Veel respect dat je nu pas gaat klagen! Je geduld is lovenswaardigquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Downstar het volgende:
Hdmi kabel is inmiddels geshipt ...
naa hem 11 juli te hebben besteld
noujaa niet echt extreem hard nodig ; wil hem alleen wel graag testen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:58 schreef Erasmo het volgende:
Iemand hier moest en zou vandaag een DS-kaartje kopen, wat doet ie? Gaat ie naar de computerwinkel om ¤40 voor een R4 kloon neer te tellen
Niks aan de hand, is een foutje in het systeem maar je order is gewoon bevestigd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm, ik bestel een product, betaal met PayPal, krijg een bevestiging van betaling van PayPal, en vervolgens de volgende melding bij de orderstatus bij DP:
[..]
Iemand enig idee?
SKU's willen we zien!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef jordygrunn het volgende:
25 euro aan gadgets besteld (A)
Status: Packaging
een beetje zoals met dx, steeds weer doorvragen, ipv dat ze alle vragen in 1x stellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef alki het volgende:
[..]
Ja mooi niet mijn U-boat is nog steeds kapot en heb nog steeds geen oplossing. Rachel komt telkens met nieuwe vragen.
Vind je het gek? 109 euro tegen 10 euro.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Maat van mij heeft vandaag ook z'n Ray Ban binnengekregen. Wij hebben de bril even vergeleken met de originele die mijn vader heeft. Het verschil is toch wel heel duidelijk te merken. Vooral de kwaliteit van het glas is echt bagger in vergelijking tot de echte RB. Ik vraag mij af of het glas van de fake RB's überhaupt wel UV straling tegenhoudt. Ik zou zo'n fake RB in ieder geval nooit in de bergen dragen. Dit weekend dus toch maar een echte kopen die de ogen wel goed beschermd.
'quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Zero_Empathy het volgende:
Ik liep vandaag 2 brillenwinkels in, en vroeg of ik mijn bril kon laten testen of het UV doorliet. Ze zeiden bij beide winkels dat een donkere kleur glas, met een reflecterende laag erover al genoeg bescherming bied voor UV. Toen ik vroeg naar dat UV-laagje dat op die brillen kon zeiden ze dat het alleen met heel scherp zonlicht te merken was. Ze merkten beide trouwens niet op dat het nep Ray Bans waren, eentje zei zelfs dat zij er eergisteren ook 1 voor "maar" 109 euro op de kop had getikt
Zou ik graag ook willen weten, lekker voor op vakantie, toch altijd handig een betere kwaliteit bril!(dan de andere prullen@jack)quote:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21646quote:
Ik ben er ook een tijdje terug naar een opticien mee gegaan en die zei hetzelfde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Zero_Empathy het volgende:
Ik liep vandaag 2 brillenwinkels in, en vroeg of ik mijn bril kon laten testen of het UV doorliet. Ze zeiden bij beide winkels dat een donkere kleur glas, met een reflecterende laag erover al genoeg bescherming bied voor UV. Toen ik vroeg naar dat UV-laagje dat op die brillen kon zeiden ze dat het alleen met heel scherp zonlicht te merken was. Ze merkten beide trouwens niet op dat het nep Ray Bans waren, eentje zei zelfs dat zij er eergisteren ook 1 voor "maar" 109 euro op de kop had getikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |