Ahw meid ik had zo voor je gehoopt dat je (positieve) duidelijkheid zou hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:19 schreef Chan het volgende:
Zo ik ben weer terug uit het ziekenhuis.. Eerst de echo gehad, toen door naar de gyn, daarna mocht ik gezellig een half uur aan de ctg hangen en daarna ook nog bloed laten prikken omdat mn bloeddruk hoger was dan voor mij gebruikelijk (maar gelukkig niet té hoog).. Vanaf nu moet ik voorlopig onder controle bij de gyn blijven. Twee keer in de week een ctg en elke week een echo en dan over 2 weken weer een afspraak bij de gyn om alles door te nemen. Hij kon niet met zekerheid zeggen dat er niks aan de hand was, dus ze gaan me nu heel goed in de gaten houden (of eigenlijk de baby dan dus, niet mij). Misschien blijkt over 2 weken dat ik weer terug mag naar de verloskundige, misschien ook niet.
ik zal voor je duimen dat het ook met de warme dagen goed blijft gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ahw meid ik had zo voor je gehoopt dat je (positieve) duidelijkheid zou hebben
Het is in elk geval fijn dat hij niet in 1 keer een afwijking ofzoiets zag, dat scheelt toch wel een beetje. Maar die onzekerheid is killingik hoop echt dat je over 2 weekjes gewoon weer terug kunt naar je vk.
Sterkte en ik hoop dat je er niet al teveel van in de stress zit
@BJwat een lange post weer!
wel goed je rust nemen he, moeheid sucks.
Mn voetjes en benen zijn nog steeds dik maar mn slippers knellen minder dus het gaat de goeie kant opik hoop niet dat dit nu dubbel en dwars weer terug komt met het warme weer van de komende paar dagen haha, dat zou wel klote zijn maarja, je doet er weinig tegen.
Davinia niet eens gehuildzo schattig
Ik heb wel manuele therapie gehad, en idd aanvankelijk was ik van de pijn verlost dacht ik (dat was echt een verlichting na 20 jaar pijn). Maar het kwam dubbel zo erg terug en de tweede therapie-sessie heeft het alleen maar verergerd. Ik ben dus erg voorzichtig geworden met manuele therapie. Vooral ook omdat mijn broer op die manier zijn nekwervels permanent heeft beschadigd. Hij had nooit manuele therapie mogen hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:59 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Echt Tan? Bij mij was de pijn inderdaad echt niet fijn en ik liep er letterlijk niet meer recht door, maar mijn fysio is van de harde methode en die werkt bij mij. Met andere woorden, hij zet het letterlijk weer recht en op zijn plaats (zal wel manuele therapie zijn) en dat werkt als een tierelier. Oke, de dag erna nog niet (auwww) maar daarna wel. Ik moet het effe afkloppen, maar ik heb het nu niet meer gehad, laatste keer was ergens rond week 16 (en de eerste keer al rond week 6!). Dus Duchess, mocht je fysio niet helpen, dan heb ik nog wel een adresje voor je (en aangezien je kraamzorg bij zuidzorg hebt, moet je wel in de buurt van mijn fysio wonen).
Rocka, veel plezier met je echo! (en de rest ben ik vergeten, ik kan maar half lezen op het werk)
haha ja ik ben geloof ik de enige in NL ofzo lijkt het wel somsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen dat het ook met de warme dagen goed blijft gaan
en het schijnt dat bleekselderij ook vochtafdrijvend werkt? (moet je ook nog net van die smaak houden, maar je kan er ook een soepje van maken ofzo...)
en ja ik probeer mijn rust wel te nemen, maar vandaag op het werk aan 1 stuk doorgewerkt, alleen om half 2 ff snel een broodje en een soepje kunnen eten (in 10 minuutjes...)
heb wel vanmorgen tussendoor, ff snel een cracker en fruit gegeten onder het werken door, want anders komt dat natuurlijk niet goed....
en vanavond na de boodschappen even lekker relaxen en vroeg ons bedje in... heeeeeerlijk vooruitzicht.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja ik ben geloof ik de enige in NL ofzo lijkt het wel somsmaar mij doe je echt geen plezier met soep
Ik zweer echt bij mijn appeltjes hoor!quote:Bedenk me wel net dat ik heul nog geen appels heb gehaaldwaren het nou granny's BE die hielpen?
okay thnx, morgen of overmorgen maar eens een setje appels halenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang echt geen soep gelust, althans, tomatensoep en de meeste echt gebonden soepjes wel, maar van bouillon ging ik echt griezelen en nog merk ik.
Toen heb ik me, in mijn Sonja Bakker dagen, daar eens overheen geprobeerd te zetten en zowaar een paar maanden lang heb ik gewoon soep gegeten. Maar heel langzaam is dat er weer uit geslopen en nu doet de gedachte aan een heldere soep me weer ouderwets griezelen.
[..]
Ik zweer echt bij mijn appeltjes hoor!Granny's idd. 's Ochtends eentje en 's middags nog eentje.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef McLaura het volgende:
Ik ben weer thuihuis!!![]()
![]()
![]()
Heb idd lichte stuwing, urineweginfectie is aan het verminderen en ik mag rustig aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |