abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:34:43 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70287587
Ja, het lijkt idd ook heel erg op reclame.
pi_70287681
ohja dat was ik nog vergeten te zeggen jemig MeNicole das ook wat! TBC is niet niks sowieso in niet-zwangere toestand lijkt het me al niet heel prettig maar zwanger moet k er helemaal niet aan denken om zoiets onder de leden te hebben...

Hopelijk valt het mee en heb je nergens last van
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:42:52 #78
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70287837
miss, fijn dat je gerustgesteld bent.
hopelijk is morgen alles goed en kan je tot het eind bij de vlos blijven!
pfff, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt, hoor... naja, nog een dan maar
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 13:45:30 #79
5428 crew  miss_sly
pi_70287920
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Heel fijn dat er niets ernstigs aan de hand is en dat je een beetje gerust gesteld bent miss scheelt weer een bak stress die niemand zou willen.

Ik vind het heel eerlijk gezegd een klein beetje gemeen en overbodig om dat dikgedrukte te vermelden. Rocka heeft dat imho niet gezegd om jou of wie dan ook bang te maken en ze heeft ook nooit gezegd dat kinderen altijd iets aan diabetes overhouden. Enkel dat als het niet behandelt wordt ze er iets aan over kunnen houden, zoals bij haar het geval is. Als Rocka iets heeft of mankeert (waarvan ik overigens geen idee heb wat het is wat ze heeft) dan neem ik aan dat ze daar zelf wel de oorzaak van weet en daar niet hier over liegt oid.
Ik bedoel dit niet lelijk naar jou toe verder Miss, echt niet. Maar ik denk dat dit wel ns heel verkeerd zou kunnen vallen. Sorry

BE komt dat met de post ja? Ik dacht met een email ofzo
hmm maar ik heb geloof ik ook geen prenatal-folder ofzo gezien hier...
Dat is dus niet wat Rocka heeft gezegd, ze zei dat het ook bij behandelde zw,diabetes wel kon. Ik loop me al een week meer dan ongerust te maken of er niet iets mis is met mijn meisje door die opmerkingen van Rocka en dat vond ik dan weer gemeen.
En ik zeg dit nu niet om terug te pakken maar ik weet niet of het bij no gmeer mensen is blijven hangen die zich dan erge zorgeb maken. Ik heb vertrouwen in de vk en in het ziekenhuis, dat zijn toch volgens mij de instanties die weten van de hoed en de rand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70287934
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb niet echt bijgelezen Ben nogal druk op mn werk.

Zag wel dat Co_ol een goede echo had Super nieuws het is jullie gegunt! Wel fijn zo'n verlaat verjaardagskadootje voor je
Het leukste kado wat ik ooit gehad heb
pi_70288016
Miss sly, jeetje daar ben je wel een halve dag mee bezig ja. Ik hoef helemaal geen drankjes te drinken? Ik moet alleen nuchter - na ontbijt - na lunch prikken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:52:18 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_70288144
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wrom niet eigenlijk?

Voor de dames die het ding aangevraagd hebben, hoe lang duurde het bij jullie tot je een afhaalbericht kreeg van de Prenatal/Blije doos? Ik heb hem een week of 2 geleden aangevraagd maar nog niets gehoord.
Nouja, ik kan er eentje laten uitprinten door de gyn, maar alles staat daar gewoon in de computer. Mochten we nog een keer bij mijn ouders gaan logeren, dan zorg ik dat ik een uitgeprinte versie mee heb, zekere voor het onzekere, maar daar zitten we waarschijnlijk toch niet voordat het augustus is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:52:45 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70288161
Daar ben je dan mooi wel een ochtendje zoet mee miss_sly.
Laten we hopen dat het mee valt allemaal, zou zonde zijn als je nou toch weer terug medisch zou worden.
pi_70288207
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is dus niet wat Rocka heeft gezegd, ze zei dat het ook bij behandelde zw,diabetes wel kon. Ik loop me al een week meer dan ongerust te maken of er niet iets mis is met mijn meisje door die opmerkingen van Rocka en dat vond ik dan weer gemeen.
En ik zeg dit nu niet om terug te pakken maar ik weet niet of het bij no gmeer mensen is blijven hangen die zich dan erge zorgeb maken. Ik heb vertrouwen in de vk en in het ziekenhuis, dat zijn toch volgens mij de instanties die weten van de hoed en de rand.
Ik weet wel dat je je heel erg zorgen hebt gemaakt en ik vind het erg fijn voor je dat die zorgen nu weggenomen zijn. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het nu klinkt alsof Rocka onzin kletst, het zh en de vk zijn ook kennis-instanties maar ook zij kan wel het een en ander weten, zeker als ze er zelf last van ondervindt.
Maar goed, het belangrijkste is dat je zorgen weg zijn genomen. Nu die test morgen nog en hopelijk komt die helemaal netjes terug
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:58:40 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70288356
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
BE komt dat met de post ja? Ik dacht met een email ofzo
hmm maar ik heb geloof ik ook geen prenatal-folder ofzo gezien hier...
Het is een dingetje in het formaat van een in 3-en gevouwen A4-tje, beetje giro/bank envelop formaat zeg maar.
En dan staat op de voorkant het logo van Wij jonge ouders, met een stempel van DHL en port paye enzo.
En aan de achterkant in het paars/rose heel groot GRATIS DE BLIJE DOOS.
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 13:59:44 #86
5428 crew  miss_sly
pi_70288396
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef innepin het volgende:
Miss sly, jeetje daar ben je wel een halve dag mee bezig ja. Ik hoef helemaal geen drankjes te drinken? Ik moet alleen nuchter - na ontbijt - na lunch prikken
Jij moet dan een dagcurve prikken, denk ik, en ik een glucose tolerantie test met 100 gr glucose in een drankje als basis.
Wat dan precies het verschil is, is me ook niet helemaal duidelijk, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70288441
Co_OL, mooie echo! Stel je voor dat het er twee zijn joh

Menicole Jeetje dat is niet niks..

Miss
je bent geen zeur en je stelt je al helemaal niet aan!!!! Je bent gewoon als de dood dat er iets mis zal zijn met Senna, dat is toch heel normaal, zeker gezien het feit dat je zo lang op Senna hebt moeten wachten? Het zegt heel veel over hoe ontzettend welkom ze is. Ik hoop in ieder geval dat het allemaal meevalt, ik zal heel hard voor jou en Senna duimen keej?

TheFrankey
wat een prachtig kereltje hebben jullie, wauw!!! Zo lief die kleine knuistjes langs zijn hoofdje..

McLaura, een nierstuwing of niersteen is niet niks en heel erg pijnlijk! Ik hoop dat je dat bespaard blijft en dat je ook snel weer thuis bent, lekker in je eigen bedje.

Ymme geniet van je vrije dag!

BE, bevallen op de keukentafel...hoe komt ze erbij? En idd dan met de feestdagen je feestmaal daar eten...

Mefke
ik heb vorige week ook een '9' op mijn kaart gekregen, dat is omdat mijn meisje in stuit ligt.

Kersjes wat heb je veel dingen aan je hoofd, pfff en dan ook die misselijkheid steeds...

Chan nogmaals succes meis, ook voor jou duim ik

Davinia, nog steeds happy? Ik wel voor jou hoor!!!

Happy ik vind het zó fijn dat jij nu in de lijst staat Eindelijk hé? Alleen wel heel erg schrijnend dat onze Fluug er niet meer bij kan zijn

FTA 37 weken Wow wat gaat het hard! En alles helemaal klaar voor de baby, dat moet wel erg fijn voelen hé?

Hupie afgevallen, wat vocht kwijt! Jay!!!

Lijnloos, ondanks dat je het mss niet meer leest, toch een geweldige vakantie gewenst!!! Enjoy!

Innepin, geniet van je verlof

[ Bericht 1% gewijzigd door DuchessX op 23-06-2009 14:13:54 ]
#geen
pi_70288516
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is een dingetje in het formaat van een in 3-en gevouwen A4-tje, beetje giro/bank envelop formaat zeg maar.
En dan staat op de voorkant het logo van Wij jonge ouders, met een stempel van DHL en port paye enzo.
En aan de achterkant in het paars/rose heel groot GRATIS DE BLIJE DOOS.
oh hmmm ik denk niet dat ik die al gehad heb dan. Het enige wat hier zonder te bekijken de prullebak ingaat zijn de 800 lokale dagbladen en kranten die hier binnenkomen ik wil een sticker voor JA wel reclame! NEE hou je krantenmeuk maar

Maar thnx, goed om te weten! Dan zal ik daar op letten
ik las namelijk ergens iets dat je die doos in je 7e maand kreeg (waar ik nu inzit) maar dat als zij vinden dat je al te ver bent dat je dan alleen nog maar die babydoos ontvangt. Dus ik was eigenlijk bang dat ik te laat was met aanvragen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70288641
Ff snel reageren zonder goed te hebben bijgelezen maar ik kreeg 2 wkn geleden een berichtje dat i kde blije doos op kon halen en heb m met 13 wkn ofzo aangevraagd.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:06:59 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_70288660
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef DuchessX het volgende:
BE, bevallen op de keukentafel...hoe komt ze erbij? En idd dan met de feestdagen je feestmaal daar eten...
Zo snap ik ook niet dat je nog kan eten aan een tafel waar je ooit ruige seks hebt gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70288763
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij moet dan een dagcurve prikken, denk ik, en ik een glucose tolerantie test met 100 gr glucose in een drankje als basis.
Hé Miss, dagje ziekenhuis, blegh. Maar ja het is nodig en hopelijk krijg je daarna de geruststelling die je zo nodig hebt

Ben daarstraks naar bed gegaan om nog wat te slapen, dat is gelukkig wel gelukt, alleen nu in hoger tempo steeds meer bekkenpijn Wazig. Ach ja hé nog maar max. 11 weken, dat red ik wel
Dalijk maar eens naar de dokter

Heb vandaag trouwens een off-day. Blegh. Mijn haar wil niet, ik voel me dik, heb wel 20 verschillende dingen aangehad enz enz ach jullie kennen het wel.
Vanaaf trouwens weer cursus samen met Juup©, de mannen gaan de vrouwen masseren Tenminste dat schijnt de bedoeling te zijn.
#geen
pi_70288798
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Zo snap ik ook niet dat je nog kan eten aan een tafel waar je ooit ruige seks hebt gehad
Hmmm vind ik toch weer iets heel anders
Ik slaap ook nog gewoon in mijn bed hoor

Troel
#geen
pi_70288865
Oh nóg een vraagje aan de dames die ook kraamzorg via Zuidzorg krijgen...wanneer hebben jullie de intake gehad? Intakes zijn meestal toch in de 7e maand hé?
#geen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:13:49 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_70288920
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hmmm vind ik toch weer iets heel anders
Ik slaap ook nog gewoon in mijn bed hoor

Troel
Ja, maar een tafel is om aan te eten en een bed is om in te slapen Of dat nou met een ander is of alleen maakt me niet uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:16:39 #95
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70289017
Oeh Duchess, massage
Pas alleen wel een beetje op, manlief heeft zondagavond mijn onderrug gemasseerd. En ik gaf steeds aanwijzingen dat het harder en steviger moest, vooral flink veel druk uitoefenen moest íe van me. En nu heb ik blauwe plekken en voelt het nog steeds helemaal beurs
Maar lekker was het wel

Huup, die kranten kun je mooi gebruiken om over een paar jaar te gaan papier mache-en met je dochter!
En jongere kindjes houden ook van ritselende kranten, meneertje hier heeft eens een volledige zaterdagkrant versnipperd.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:19:09 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_70289085
En anders voor in het konijnenhok dat jullie kopen zodra ze geboren is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:23:34 #97
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70289233
Of om de tafel mee te beplakken als ze gaat vingerverfen!
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:27:26 #98
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70289381
The Frankey wat is Jesse mooi, van harte gefeliciteerd

En ik ben er ff wat minder ivm hobby´s enz maar ik las tussen de updates dat Davina goed nieuws heeft gehad bij de echo dus ook voor jullie van harte meid!

Flugel

en MissSly je mag best ff huilen hoor, lijkt me logisch dat het je tegenvalt allemaal! maar echt probeer de knop om te zetten mocht het nodig zijn dat je in het ziekenhuis bevalt en misschien helpt het om te weten dat van de 100 thuisbevallingen er (ik meen) 70 in het ziekenhuis eindigen, dan kan je beter vast in het ziekenhuis zijn... want echt met weeen in de auto is geen pretje echt relaxed is dat niet
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:31:58 #99
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70289549
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De test die jij gaat krijgen MissSly is om te kijken of je wel tegen melk suikers kunt, die kunnen ze namelijk meten in je uit geademde lucht. Ik meen me te herinneren dat ze daarmee gaan kijken of je darmen de suikers wel goed verwerken. Dat is dus iets totaal anders als bloedprikken voor een curve.
(heb zelf die ademtest ook gedaan en mocht bij de 3de keer ademen in dat buisje naar huis want dan had het allang te zien moeten zijn, dikke kans dus dat die hele dag ziekenhuis stukken korten word als verwacht )
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:37:18 #100
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70289751
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:19 schreef Troel het volgende:
En anders voor in het konijnenhok dat jullie kopen zodra ze geboren is
neuh als ik iets met zekerheid kan zeggen is het dat er hier geen huisdieren komen hooguit een goudvis ofzo. Ik ben allergisch als de pest voor alle beesten met vacht. We gaan wel een rondje naar de kinderboerderij ofzo haha.

En jaaaa knutselen ik heb laatst al heel weemoedig met de eierdoos en de lege wc rollen in mn hand gestaan ik kan nie wachten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')