Dat is dus niet wat Rocka heeft gezegd, ze zei dat het ook bij behandelde zw,diabetes wel kon. Ik loop me al een week meer dan ongerust te maken of er niet iets mis is met mijn meisje door die opmerkingen van Rocka en dat vond ik dan weer gemeen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heel fijn dat er niets ernstigs aan de hand is en dat je een beetje gerust gesteld bent miss![]()
scheelt weer een bak stress die niemand zou willen.
Ik vind het heel eerlijk gezegd een klein beetje gemeen en overbodig om dat dikgedrukte te vermelden. Rocka heeft dat imho niet gezegd om jou of wie dan ook bang te maken en ze heeft ook nooit gezegd dat kinderen altijd iets aan diabetes overhouden. Enkel dat als het niet behandelt wordt ze er iets aan over kunnen houden, zoals bij haar het geval is. Als Rocka iets heeft of mankeert (waarvan ik overigens geen idee heb wat het is wat ze heeft) dan neem ik aan dat ze daar zelf wel de oorzaak van weet en daar niet hier over liegt oid.
Ik bedoel dit niet lelijk naar jou toe verder Miss, echt niet. Maar ik denk dat dit wel ns heel verkeerd zou kunnen vallen. Sorry
BE komt dat met de post ja? Ik dacht met een email ofzo![]()
hmm maar ik heb geloof ik ook geen prenatal-folder ofzo gezien hier...
Het leukste kado wat ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb niet echt bijgelezenBen nogal druk op mn werk.
Zag wel dat Co_ol een goede echo hadSuper nieuws het is jullie gegunt! Wel fijn zo'n verlaat verjaardagskadootje voor je
Nouja, ik kan er eentje laten uitprinten door de gyn, maar alles staat daar gewoon in de computer. Mochten we nog een keer bij mijn ouders gaan logeren, dan zorg ik dat ik een uitgeprinte versie mee heb, zekere voor het onzekere, maar daar zitten we waarschijnlijk toch niet voordat het augustus isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wrom niet eigenlijk?
Voor de dames die het ding aangevraagd hebben, hoe lang duurde het bij jullie tot je een afhaalbericht kreeg van de Prenatal/Blije doos? Ik heb hem een week of 2 geleden aangevraagd maar nog niets gehoord.
Ik weet wel dat je je heel erg zorgen hebt gemaakt en ik vind het erg fijn voor je dat die zorgen nu weggenomen zijn. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het nu klinkt alsof Rocka onzin kletst, het zh en de vk zijn ook kennis-instanties maar ook zij kan wel het een en ander weten, zeker als ze er zelf last van ondervindt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat Rocka heeft gezegd, ze zei dat het ook bij behandelde zw,diabetes wel kon. Ik loop me al een week meer dan ongerust te maken of er niet iets mis is met mijn meisje door die opmerkingen van Rocka en dat vond ik dan weer gemeen.
En ik zeg dit nu niet om terug te pakken maar ik weet niet of het bij no gmeer mensen is blijven hangen die zich dan erge zorgeb maken. Ik heb vertrouwen in de vk en in het ziekenhuis, dat zijn toch volgens mij de instanties die weten van de hoed en de rand.
Het is een dingetje in het formaat van een in 3-en gevouwen A4-tje, beetje giro/bank envelop formaat zeg maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
BE komt dat met de post ja? Ik dacht met een email ofzo![]()
hmm maar ik heb geloof ik ook geen prenatal-folder ofzo gezien hier...
Jij moet dan een dagcurve prikken, denk ik, en ik een glucose tolerantie test met 100 gr glucose in een drankje als basis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef innepin het volgende:
Miss sly, jeetje daar ben je wel een halve dag mee bezig ja. Ik hoef helemaal geen drankjes te drinken? Ik moet alleen nuchter - na ontbijt - na lunch prikken
oh hmmm ik denk niet dat ik die al gehad heb dan. Het enige wat hier zonder te bekijken de prullebak ingaat zijn de 800 lokale dagbladen en kranten die hier binnenkomenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een dingetje in het formaat van een in 3-en gevouwen A4-tje, beetje giro/bank envelop formaat zeg maar.
En dan staat op de voorkant het logo van Wij jonge ouders, met een stempel van DHL en port paye enzo.
En aan de achterkant in het paars/rose heel groot GRATIS DE BLIJE DOOS.
Zo snap ik ook niet dat je nog kan eten aan een tafel waar je ooit ruige seks hebt gehadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef DuchessX het volgende:
BE, bevallen op de keukentafel...hoe komt ze erbij?En idd dan met de feestdagen je feestmaal daar eten...
Hé Miss, dagje ziekenhuis, blegh. Maar ja het is nodig en hopelijk krijg je daarna de geruststelling die je zo nodig hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij moet dan een dagcurve prikken, denk ik, en ik een glucose tolerantie test met 100 gr glucose in een drankje als basis.
Wat dan precies het verschil is, is me ook niet helemaal duidelijk, eigenlijk.
Hmmm vind ik toch weer iets heel andersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo snap ik ook niet dat je nog kan eten aan een tafel waar je ooit ruige seks hebt gehad
Ja, maar een tafel is om aan te eten en een bed is om in te slapenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hmmm vind ik toch weer iets heel anders![]()
Ik slaap ook nog gewoon in mijn bed hoor![]()
Troel
De test die jij gaat krijgen MissSly is om te kijken of je wel tegen melk suikers kunt, die kunnen ze namelijk meten in je uit geademde lucht. Ik meen me te herinneren dat ze daarmee gaan kijken of je darmen de suikers wel goed verwerken. Dat is dus iets totaal anders als bloedprikken voor een curve.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij moet dan een dagcurve prikken, denk ik, en ik een glucose tolerantie test met 100 gr glucose in een drankje als basis.
Wat dan precies het verschil is, is me ook niet helemaal duidelijk, eigenlijk.
neuh als ik iets met zekerheid kan zeggen is het dat er hier geen huisdieren komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:19 schreef Troel het volgende:
En anders voor in het konijnenhok dat jullie kopen zodra ze geboren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |