abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70282353
oei MeNicole, das nie prettig!
TheFrankey, wat een mooi ventje
Cool, vfijn dat de echo goed is!
BE, kom maar snel mijn spookje knuffelen dan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:39:44 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70282379
Oh ja, dat zou ik nog bijna vergeten idd Vicky.
Maar ik denk wel dat dat pas in mijn verlof wordt. Dan kan ik iets meer nadenken en plannen zeg maar.
pi_70282469
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:29 schreef Chan het volgende:
Co_OL wat fijn dat alles goed was En gaat ze nog een keer kijken om met zekerheid te kunnen zeggen dat het er echt gewoon 1 is?

Huup ik heb eigenlijk geen idee, wil er al heel lang heen maar ik was er voor het gemak maar van uit gegaan dat het niet kon tijdens de zwangerschap..

TheFranky wat een schatje
We kregen gewoon een echo via de buik en op een gegeven moment dacht ze er 2 te zien. Via inwendig was dus bovenstaand eruit gekomen.

Zekerheid kon ze nog niet geven maar dat zien we over 2 weken wel dan denk ik
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:46:55 #29
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70282601
@Chan ik ben er vorige maand nog geweest, en kon nog in redelijk veel attracties.

Co_Ol wat een mooie echo
Jesse mooie baby
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70282807
TheFrankey wat een mooierd, lekkere bolle wangetjes

Ik heb net de klossen opgehaald bij de thuiszorg, maar nu denk ik dat het niet past Het bed staat nog niet, dat gaan we donderdag opzetten (apart 1 pers. bed) en dan maar even kijken hoe of wat.
pi_70282985
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat zou ik nog bijna vergeten idd Vicky.
Maar ik denk wel dat dat pas in mijn verlof wordt. Dan kan ik iets meer nadenken en plannen zeg maar.
is goed hoor
Heb een hoop dingen voor je die ik niet meer nodig heb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:05:41 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70283113
Oh ja, iig voeding he?

FTA, mss dat je iets van een tegel of een plank op de klossen kan leggen en dan daar je bed op?
MOet je alleen wel uitkijken dat je er niet vanaf glijdt.

Of... zoals de kraamintake bij ons zei: Och, je eettafel is lang en hoog genoeg... leg je hier toch gewoon een matras op?
Zie je het voor je? Dat je met kerst daar met de familie zit en dat jij dan steeds dat beeld weer voor je hebt...
pi_70283156
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, iig voeding he?
voeding, eventueel pak kraamverband en eventueel matjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:07:31 #34
100412 mefke79
komt goed!
pi_70283170
Huup, ik vind de Efteling erg leuk, maar dan juist alle dingen waar je niet in mag. Dus ik heb besloten maar niet te gaan dit jaar (mocht mee met uitje werk manlief). Vorig jaar was ik met 8 weken in de Efteling en toen heb ik bepaalde dingen nog wel gedaan (python enz) omdat het daar alleen over klem zitten buik ging, maar het voelde niet goed. Maarja, tis natuurlijk ook maar net waarvoor je naar de Efteling gaat.

Net de huisarts even gesproken over de uitslag. Omdat ik bekend ben met eczeem en allergische reacties, gewoon even aankijken, smeren en afwachten. Had toch maar even gebeld omdat ik dit weekend weg ben en geen zin heb om weer naar huis te moeten. Nou wacht ik tot donderdag, is het dan meer ipv stabiel of minder, dan ga ik als nog wel een afspraak maken.

Co_ol fijn die goede echo!
Miss: dat ze dan ook niet effe eerder bellen zeg. Hopelijk valt het erg mee strakjes! Maak je niet te druk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70283219
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:07 schreef mefke79 het volgende:
Huup, ik vind de Efteling erg leuk, maar dan juist alle dingen waar je niet in mag. Dus ik heb besloten maar niet te gaan dit jaar (mocht mee met uitje werk manlief). Vorig jaar was ik met 8 weken in de Efteling en toen heb ik bepaalde dingen nog wel gedaan (python enz) omdat het daar alleen over klem zitten buik ging, maar het voelde niet goed. Maarja, tis natuurlijk ook maar net waarvoor je naar de Efteling gaat.
ik was 6 weken zwanger en toen gingen we naar Disney.. vond het wel heel erg jammer dat ik bijna nergens in mocht.. Had graag in the Tower of Terror gewild..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:08:49 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70283221
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

voeding, eventueel pak kraamverband en eventueel matjes.
Oh, dat is allemaal wel bruikbaar.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:08:50 #37
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70283225
Co_OL wat een mooie echo! Geweldig zeg, gefeliciteerd! Spannend dan over 2 weken!

TheFrankey, wat een poepie!

Ik geloof inderdaad dat je in de Efteling nog wel in de meeste attracties mag. De vraag is natuurlijk of het comforatabel is met een dikke buik
pi_70283282
Miss_sly wat vervelend weer dat je opnieuw moet laten prikken en dat dat dan zo laat gemeld wordt! Ik hoop dat je vk je een beetje gerust kan stellen, rustig aan he!!

Dat is misschien wel een idee BE, de eettafel tsja ik zie het al helemaal voor me!
pi_70283356
Tessie nog gefeliciteerd!

Flugeltje, wat erg voor je! Veel sterkte ermee!
pi_70283369
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef Vicky het volgende:

ik was 6 weken zwanger en toen gingen we naar Disney.. vond het wel heel erg jammer dat ik bijna nergens in mocht.. Had graag in the Tower of Terror gewild..
Ik was 8 weken zwanger toen ik in Disney was, we wisten van niets.
En op de 1 of andere manier had ik totaal geen behoefte om in de achtbanen te gaan.

Toen vroeg ik aan de vk of er misschien iets mis kon zijn door de andere attracties.
Toen zei ze dat je in alles kan gaan waar je geen beugel voor je buik hebt
pi_70283583
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:07 schreef mefke79 het volgende:

ja idd, wij gaan juist eigenlijk altijd voor de sfeer en het lekker rondslenteren enzo. Python is niet aan mij besteed en de bobslee ook niet. Ik ben een mietje

Maar ik vroeg me af hoe het zat met de wat rustigere dingen maar dat zal prima gaan dan. @ Happy, gelukkig is mn buik nog niet zo enorm dat ik echt het idee heb dat k niet meer in die bootjes ga passen ofzo dan doen we de beugel maar niet zo strak dicht. In Carnaval-Festival durf ik dat wel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:29:55 #42
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70283796
Wat een mooi jochie, TheFrankey!

Miss-sly, je bent echt geen zeur, hoor! Ik hoop dat het bezoek aan de vk je wat oplucht of geruststelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:33:10 #43
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70283898
The Frankey, wat een heerlijk ventje heb je daar
pi_70284098
Thefrankey wat een mooi frummelke
Co_ol, fijn dat alles goed was!
MeNicole, he bah, daar zit je ook niet op te wachten Hoop dat het niet open is, en dat je kindje geen gevaar loopt
BE op de tafel *mental image* ieeehhh!
Ahh huup nou wil ik ook naar de Efteling Volgend jaar maar doen, ik wil juist wel overal in

Vandaag is de eerste dag dat ik eigenlijk zou moeten werken, maar nu niet omdat ik verlof heb. Dát voelt pas als echt verlof hebben Jeujj!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:46:35 #45
100412 mefke79
komt goed!
pi_70284329
over die zwangerschapskaar he...iemand enig idee wat de afkorting 9 onder ligging betekent?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:48:27 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70284376
Co_oL, wat ontzettend fijn!
Chan, nog een keertje, veel succes zometeen
The Frankey, wat een schatje!

miss, hopelijk kan de vlosje geruststellen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70284397
Nee, maar het ziet er uit als voetjes naar onder...maar das meer het beeld dat ik van die 9 heb dan, kopje hoog
Lotte!
Noah!
pi_70284398
TheFrankey, wat een mooie beeb!!
Co_ol mooie echo hoor!

We staan nu op Schiphol, straks richting Egypte... Voor iedereen veel succes komende week en tot over ongeveer 5 topics
pi_70284405
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:46 schreef mefke79 het volgende:
over die zwangerschapskaar he...iemand enig idee wat de afkorting 9 onder ligging betekent?

volgens mij is dat geen afkorting maar een soort eh tekeningetje. 9 betekent dan met t koppie naar boven, zoals je met een beetje fantasie erin kunt zien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70284431
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Lijnloos het volgende:
TheFrankey, wat een mooie beeb!!
Co_ol mooie echo hoor!

We staan nu op Schiphol, straks richting Egypte... Voor iedereen veel succes komende week en tot over ongeveer 5 topics
veel plezier!! Geniet er lekker van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')