We kregen gewoon een echo via de buik en op een gegeven moment dacht ze er 2 te zien. Via inwendig was dus bovenstaand eruit gekomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:29 schreef Chan het volgende:
Co_OL wat fijn dat alles goed wasEn gaat ze nog een keer kijken om met zekerheid te kunnen zeggen dat het er echt gewoon 1 is?
Huup ik heb eigenlijk geen idee, wil er al heel lang heen maar ik was er voor het gemak maar van uit gegaan dat het niet kon tijdens de zwangerschap..
TheFranky wat een schatje
is goed hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat zou ik nog bijna vergeten idd Vicky.
Maar ik denk wel dat dat pas in mijn verlof wordt. Dan kan ik iets meer nadenken en plannen zeg maar.
voeding, eventueel pak kraamverband en eventueel matjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, iig voeding he?
ik was 6 weken zwanger en toen gingen we naar Disney.. vond het wel heel erg jammer dat ik bijna nergens in mocht.. Had graag in the Tower of Terror gewild..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:07 schreef mefke79 het volgende:
Huup, ik vind de Efteling erg leuk, maar dan juist alle dingen waar je niet in mag. Dus ik heb besloten maar niet te gaan dit jaar (mocht mee met uitje werk manlief). Vorig jaar was ik met 8 weken in de Efteling en toen heb ik bepaalde dingen nog wel gedaan (python enz) omdat het daar alleen over klem zitten buik ging, maar het voelde niet goed. Maarja, tis natuurlijk ook maar net waarvoor je naar de Efteling gaat.
Oh, dat is allemaal wel bruikbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
voeding, eventueel pak kraamverband en eventueel matjes.
Ik was 8 weken zwanger toen ik in Disney was, we wisten van niets.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef Vicky het volgende:
ik was 6 weken zwanger en toen gingen we naar Disney.. vond het wel heel erg jammer dat ik bijna nergens in mocht.. Had graag in the Tower of Terror gewild..
ja idd, wij gaan juist eigenlijk altijd voor de sfeer en het lekker rondslenteren enzo. Python is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:07 schreef mefke79 het volgende:
Huup, ik vind de Efteling erg leuk, maar dan juist alle dingen waar je niet in mag. Dus ik heb besloten maar niet te gaan dit jaar (mocht mee met uitje werk manlief). Vorig jaar was ik met 8 weken in de Efteling en toen heb ik bepaalde dingen nog wel gedaan (python enz) omdat het daar alleen over klem zitten buik ging, maar het voelde niet goed. Maarja, tis natuurlijk ook maar net waarvoor je naar de Efteling gaat.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:46 schreef mefke79 het volgende:
over die zwangerschapskaar he...iemand enig idee wat de afkorting 9 onder ligging betekent?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Lijnloos het volgende:
TheFrankey, wat een mooie beeb!!
Co_ol mooie echo hoor!
We staan nu op Schiphol, straks richting Egypte... Voor iedereen veel succes komende week en tot over ongeveer 5 topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |