Tofquote:
Mja Pet Shop Boys hè, die gaan al een tijdje mee, dan krijg je een ouder publiekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef Susi het volgende:
Geen ideeIk stond helemaal vooraan, heb niet omgekeken eigenlijk. Was wel mooi te zien. Eigenlijk waren het allemaal zitplekken, maar bij het eerste liedje sprintten er een aantal naar voren, en toen stond iedereen eigenlijk op. Zodoende ben ik ook maar opgestaan en naar voren gelopen, en dus het hele concert tegen het hek vooraan gestaan.
De mensenn naast mij waren wel redelijk tam helaas, maargoed, ik was zelf een van de jongsten in de zaal dus misschien lag het daaraan
Belachelijk dat er zitplekken waren overigens in de zaal. Het was trouwens verre van uitverkocht.
Ja precies, geeft ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja Pet Shop Boys hè, die gaan al een tijdje mee, dan krijg je een ouder publiek
Gefeli!!!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:03 schreef Susi het volgende:
Ben toegelaten tot International Business & Languages
Tofheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:03 schreef Susi het volgende:
Ben toegelaten tot International Business & Languages
Eén die ik bij de Ikea voor 9 euro zag liggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Susi het volgende:
Dank jullie wel![]()
Wa veur een klok hedde gij dan ?
I know, daar kopen we ze ook altijd, maar ik was nu in de waan dat we ze nog haddenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Susi het volgende:
Ikea is hartstikke tof hoor, niks mis mee. En negen euro is dan een mooi studentenprijsje, niet dan ?
Je kan bij de Ikea trouwens ook heel goedkope werkende batterijen halen
Een spreekschema, aaahwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Yesse het volgende:
Zooooo presentatie af, presentatie geprint voor de zekerheid (ICT op onze school) artikel geprint, visitekaartjes geprint en spreekschema (met veel te veel zinnen
) gemaakt. Vanavond even oefenen en morgen stressen.
Ik ben er klaar voor
Dat moet toch ofzo? Ik dacht, why not. De sheets er ook maar bij gegooid. Voor al ik black out krijgquote:
Geen idee, wij hebben nooit met spreekschema's gewerkt omdat sommige mensen er hun complete presentatie opkalkten en het vervolgens oplazenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat moet toch ofzo? Ik dacht, why not. De sheets er ook maar bij gegooid. Voor al ik black out krijg
Ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Wat ben jij op tijd klaar zeg met je presentatieIk zit vaak de ochtend zelf nog te stressen met printen en weet ik veel wat
Ik ook maar ik stress nu al een week dus ben ik een keer op tijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Wat ben jij op tijd klaar zeg met je presentatieIk zit vaak de ochtend zelf nog te stressen met printen en weet ik veel wat
Wij moesten juist met een spreekschema werken, en dan ook echt precies hoe het moest. Ik heb niet mijn complete presentatie er op gezet maar zo kan ik wel bijhouden wanneer ik even mijn mond moet houden en wanneer ik moet klikkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben nooit met spreekschema's gewerkt omdat sommige mensen er hun complete presentatie opkalkten en het vervolgens oplazen
Dat probeer ik altijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookAl zal ik voor zulke belangrijke dingen wel eerder klaar proberen te zijn
Ahaaaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook maar ik stress nu al een week dus ben ik een keer op tijd![]()
Hebben jullie niet gewoon een tweede beeldscherm waar je notes op komen te staan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij moesten juist met een spreekschema werken, en dan ook echt precies hoe het moest. Ik heb niet mijn complete presentatie er op gezet maar zo kan ik wel bijhouden wanneer ik even mijn mond moet houden en wanneer ik moet klikkenVerder hebben wij een spreekding zodat mijn blaadjes niet in het zich zijn
Ja, veel meer zeg ik de laatste tijd niet eigenlijkquote:
ik gister ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, veel meer zeg ik de laatste tijd niet eigenlijk
Meestal niet.. Mijn school en ICTquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een tweede beeldscherm waar je notes op komen te staan?
Ah okquote:
En is dat erg of juist niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef Susi het volgende:
Onze poes ligt nu te bevallen en drie maal raden wie er alleen thuis is
Ahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Susi het volgende:
Wel als het de eerste is die bevalt, ik heb zulks nog nooit meegemaakt
quote:
Gefeliquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Susi het volgende:
[..]Nog niet eens over nagedacht
Maar ze hebben allemaal al een onderkomen, dus eigenlijk is het niet echt nodig. Alhoewel, het schijnt dat wij er een gaan houden plots. De twee die wij al hebben heten Juul en Louis (naar van Gaal, 't is een chagrijnig rotbeest). Ik geloof dat Adebayor 'm dan wordt.
Succes, als het goed is ben ik dit weekend weer vrij dus ik hoop het. En ik hoop dat ik dan een hoop kan vierenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:20 schreef Bravebart het volgende:
Idd. En het wordt alleen maar lekkerder dit weekendJeuj, nog 3 weken tentamens
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes, als het goed is ben ik dit weekend weer vrij dus ik hoop het. En ik hoop dat ik dan een hoop kan vieren
M'n vriend zegt vooral wazige dingen die nergens op slaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Susi het volgende:
Ik praat ook altijd heel veel in mijn slaap. Je vertelt dan wel altijd de waarheid schijnt.
Och, ik lul alleen maar onverstaanbare dingen, dus waarheid heb ik geen last vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Susi het volgende:
Ik praat ook altijd heel veel in mijn slaap. Je vertelt dan wel altijd de waarheid schijnt.
Whahahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
Mijn nicht had eens dat haar toenmalige vriendje in zijn slaap zat te vertellen dat hij vreemd was gegaan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
Mijn nicht had eens dat haar toenmalige vriendje in zijn slaap zat te vertellen dat hij vreemd was gegaan
Ja precies. Hij ontkende het ook nog de volgende dagquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
eigen schuld
(zijn schuld he
niet de hare)
Moet het altijd de waarheid zijn dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja precies. Hij ontkende het ook nog de volgende dag
Dát soort dingen, als je dat op wat voor manier in je slaap meldt, zijn vaak waar denk ik. het houdt je immers wel bezig, dat moet haast wel, en dan blijf je daar onbewust in je slaap ook mee bezigquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet het altijd de waarheid zijn dan?
Misschien droom je het wel en ben je als een soort verteller je droom aan het verslaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dát soort dingen, als je dat op wat voor manier in je slaap meldt, zijn vaak waar denk ik. het houdt je immers wel bezig, dat moet haast wel, en dan blijf je daar onbewust in je slaap ook mee bezig
Het bleek wel de waarheid te zijn in elk geval.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet het altijd de waarheid zijn dan?
Dat denk ik dus ook ja. Je onderbewustzijn is machtig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dát soort dingen, als je dat op wat voor manier in je slaap meldt, zijn vaak waar denk ik. het houdt je immers wel bezig, dat moet haast wel, en dan blijf je daar onbewust in je slaap ook mee bezig
Okquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Het bleek wel de waarheid te zijn in elk geval.
Ik denk het niet, je herinneringen lopen zo door elkaar tijdens het dromen dat je heel vaak dingen droomt die zijn samengevoegd uit heel veel verschillende zaken. Bijvoorbeeld een mix van films en waarheid en gedachtes. Dus het kan ook heel goed schijnwaarheid zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook ja. Je onderbewustzijn is machtig.
Heeft het ook, je onderbewuste heeft ook al heel snel door of iemand in je straatje past of niet. Dat doe je binnen 30 seconden. Je hebt meteen door in welk schema die persoon past.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Susi het volgende:
Ah zo, nu ik er langer over nadenk heb je gelijk ja![]()
. Heel vaak droom ik over mensen, die elkaar niet kennen maar in mijn droom met elkaar omgaan.
Maar desondanks denk ik toch dat je onderbewuste een verschrikkelijk grote invloed op je leven hebt, al is het alleen maar qua bijvoorbeeld je intuïtie.
Mee eens ja. Ik vind het dan ook machtig interessant, vooral in combinatie met dat rationele. Ik zou zelf ook liever meer intuitief willen leven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft het ook, je onderbewuste heeft ook al heel snel door of iemand in je straatje past of niet. Dat doe je binnen 30 seconden. Je hebt meteen door in welk schema die persoon past.
Daarnaast voel je als natuurlijk bepaalde situaties aan omdat je onderbewuste heel goed is in het opvangen van subtiele hints en veranderingen.
Ja, en nog een klapstoelquote:
Ik vind knap kut een betere omschrijving. Maar goed, ik heb het zelf gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef Yesse het volgende:
Horen dat anderen wél al afgestudeerd zijn is erg zenuwslopend
Succes! Wat heeft iedereen toch een spannende tijd nu.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen*gaat leren, want toetsweek begin morgen
*
Iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes! Wat heeft iedereen toch een spannende tijd nu.
Sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik in mn 3eMaar ik heb mn 2e jaar echt ondermaats gepresteerd
Nee maar dat is precies de periode waarin hij mij leerde kennenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij stuurde jou om z'n tentamens te maken ?
Lag niet aan jou gekkiequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar dat is precies de periode waarin hij mij leerde kennen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lag niet aan jou gekkieTenminste, de eerste helft van het jaar niet
Kijkend naar de cijfers wel stiekem jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
En de 2de helft ging het zeker bergafwaarsts![]()
Tsssssssquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijkend naar de cijfers wel stiekem ja![]()
Cijfers liegen nietquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijkend naar de cijfers wel stiekem ja![]()
Oi wat tofquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]Gelukkig maar, ik voelde me al schuldig haha,
Heeft semi-soort-van een baan
![]()
(Ik heb nog geen contract getekent maar ik heb wel gehoord dat ze me willen)
spannendquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes! Wat heeft iedereen toch een spannende tijd nu.
Met je 450 posts per dagquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat krijg je als je iets te veel op FOK zit enzo
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat die froukje slecht presenteerd, bij dzdd
Terechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Dat mag hoorIk vind bijvoorbeel dat Tim Kuik een nekschot mag krijgen
Niet stiekem wodka nemen hèquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef Yesse het volgende:
Dit is echt zenuwslopend.. Nouja, ik ga maar eens water halen
Jeetjequote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Yesse het volgende:
Een vriendin van me heeft 2 9'ens echt enorm knap. Maar zij werkte dus ook duaal bij een echt communicatiebureau. Ik ben al enorm blij met mijn 7'ens
quote:
Juhquote:
Ik vannacht al.quote:
?quote:
Oh.quote:
ik dacht wel toen ik het gisteravond hoorde op 3fm dat het waar was, maar eric zei alleen van hartstilstandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh.
Ik zat het vannacht te lezen en ik dacht dat het kwam door mn geestelijke toestand waarin ik was, dus dat ik het vast verkeerd las, maar vanmorgen bleek het toch waar te zijn
Mja, ik vond het allemaal heel onwerkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht wel toen ik het gisteravond hoorde op 3fm dat het waar was, maar eric zei alleen van hartstilstand
billy jean, thriller, smooth criminalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik vond het allemaal heel onwerkelijk
Niet dat ik nou echt fan was, maar ik heb nog steeds het Greatest Hits cassettebandje van mn papa hier liggen en die luister ik af en toe nog wel eens
Exactquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
billy jean, thriller, smooth criminal
Vast niet.quote:
quote:
Mja, en ik ben MJ nu wel weer zatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Er komen zowat alleen maar programma's over Michael Jackson.
Vorige week weer eens Zusje gekeken, blijft ook een mooie film.
Niet Ice Age?quote:
1 volgens mijquote:
Ik ging ook net een rondje lopen met onze hond, dat rondje is een half uur, maar toch voel je je vies smerig nadien, terwijl je geen zon heb gezien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:01 schreef Bravebart het volgende:
Tijd voor regen en onweerZo broeierig als dit is niet tof
Wat ik zo begrijp zit er eentje in de pijpleidingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
Kon gisternacht niet slapen dus had ik maar Bad Boys II opgezet en vroeg mij af waarom er nog steeds geen 3e deel komt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat ik zo begrijp zit er eentje in de pijpleiding
Google maar eens heen. De acteurs zijn enthousiast in elk geval, plus dat het vrijwel zeker succesvol is. Maargoed, tussen die eerste twee zat ook heel veel tijd.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het nog best mee vallen met het broeierige
tuin hier lekker in bloeiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef Susi het volgende:
Ach ja, toch is onweer op z'n tijd niet verkeerd![]()
Bovendien is het gras hier dor.
Same herequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:06 schreef Yesse het volgende:
Hier is het nog steeds droog, warm en vochtig. Al is het buiten iets minder warm.
Ik woon hoog, al het water loopt hier de berg afquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:03 schreef Susi het volgende:
Heb je nog wel droge sokken ? Half Limburg stond onder water begreep ik.
Ah, mooi zo. Heb zelf nog nooit meegemaakt dat ons huis onder water stond, maar 't lijkt mij een ramp. Alleen al om het aantal boeken dat ik dan weg kan gooien.quote:Op zondag 28 juni 2009 07:17 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik woon hoog, al het water loopt hier de berg afAls de bui al de berg op komt, meestal drijf het er langs. Zo ook gisteren, wel in het begin van de avond een flinke bui gehad. Daarna niet meer.
Ja, als je huisje met inhoud ten prooi valt aan de elementen, lijkt me dat ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, mooi zo. Heb zelf nog nooit meegemaakt dat ons huis onder water stond, maar 't lijkt mij een ramp. Alleen al om het aantal boeken dat ik dan weg kan gooien.
De dag voor Pinkpop heb ik eens op een berg in Limburg gelogeerd, en toen kwam er een onweer, gi-gan-tisch. Nog nooit zo bang geweest voor onweer, we stonden namelijk hoog en nog onder een boom ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
doe je goedquote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef Bravebart het volgende:
Zo, net ff in 15 minuten een 5,7 naar een 8 omgebogen
Dat zijn kwaliteitenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef Bravebart het volgende:
Zo, net ff in 15 minuten een 5,7 naar een 8 omgebogen
Ik ben ook in te huren.quote:
Ja, maar voor veel minder geld.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:08 schreef Susi het volgende:
Da's een beste middag![]()
Kan je die ook inhuren ?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
En MacBookje is weer gefixt
Maar dat boeit toch niemand...
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
En MacBookje is weer gefixt
Maar dat boeit toch niemand...
quote:
Noemt ze jou bij je FOK! username?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik net bellen met school, moet een afspraak hebben met m'n SLB'er. Krijg een miep van de balie aan de lijn, en ze gaat even zoeken. Even later 'Etcetera?' 'Hey V.!' (= mijn manlijke SLB'er) 'Ehm, nee, met de miep van zonet'
Ohw![]()
![]()
Oops
Ja, daar heb ik me mee ingeschreven op school. Jeweetzzzzquote:
Dat is wel heel dichtgetikt, huldequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik me mee ingeschreven op school. Jeweetzzzz
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Kan die zak niet gewoon aan z'n bureau zitteN![]()
* Etcetera mag het straks nog een keer proberen
Is het zo moeilijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Dikke failNou ik bel morgen nog wel een keer
dat heeft nie veel zin neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
maar hij mailde me dat ik moest bellen voor een afspraak
Ik zie een club.nl mannetjequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Ja schat dat heet cache en is een leuk grapje van je browser
Top idee! Heb hier ook nog peren ijsjes liggenquote:
Daar word je dik van!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:45 schreef Susi het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik ook meer van de cornetto's.
Ja waar niet in tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:09 schreef Susi het volgende:
[..]
En er zitten kankerverwekkende stoffen in
Dood ga je tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:09 schreef Susi het volgende:
[..]
En er zitten kankerverwekkende stoffen in
-1quote:
Precies.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Mjah ok, maar ze zeggen tegenwoordig ook dat je overal kanker van krijgtLijkt me dat als je gewoon een beetje normaal eet en niet van iets 100 stuks per dag wegwerkt het wel meevalt
Jeps, als iedereen net zo blijft eten als de vorige 80 jaar en niet al die maffe light en 0% -insert iets- shit gaat eten komt het helemaal goedquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Mjah ok, maar ze zeggen tegenwoordig ook dat je overal kanker van krijgtLijkt me dat als je gewoon een beetje normaal eet en niet van iets 100 stuks per dag wegwerkt het wel meevalt
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Bravebart het volgende:
Same hereSlecht slapen, slecht eten, alleen veel drinken en ijs eten
Zomer in Nederland, jeeeeuj!
ik was om 8:30 wakkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik was vandaag om 6u wakkerEn ben om half 1 ofzo pas gaan slapen dus ik ben brak
ik heb mn 'gordijn' verhangen naar mn klamboequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik werd ook om 5 voor 6 wakker omdat mn gordijnen half open stonden (ivm luchtdoorstroming), daarna alleen nog maar half gedommeld
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb mn 'gordijn' verhangen naar mn klamboedus nu kan het luchten en heb ik het donker in mn bed
heh gutquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Mja, ik moet het heel armzalig zonder klamboe stellen
ik heb een ventilator maar het helpt geen zakquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb sinds een kwartier een ventilator op m'n kamer gelukkig
Oh helquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:13 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik ga misschien ook maar eens zo'n ding kopenIk had er 1 bij mn ouders en dat is toch wel heel relaxt; zeker als je zoals hier geen ramen tegen elkaar open kan zetten...
Mja, hier ook, maar alles moet om hoeken enzo, dus echt tochten doet het nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh hel's Avonds gaan hier de ramen wagenwijd open hoor, even laten doorwaaien, heerlijk
Hier een kwartier.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:49 schreef Susi het volgende:
Wij hebben de hele dag nog geen spatje gehad. Alleen broeierige benauwdheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |