abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70406041
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
Ik gun hem wel een transfer naar Everton.
Dat zou een mooie club voor berg zijn.
Kan hij voor zijn carriere dan niet beter naar Ajax gaan?
pi_70406064
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:01 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Nee, in Nederland is hij denk ik wel uitgeleerd.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:20:31 #153
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70406577
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70407010
Everton of Ajax? Hij is beter dan Huntelaar, dus een betere club uit de Europese subtop zou beter zijn. AS Roma lijkt me wel een mooie club voor hem, of Sevilla.
pi_70407290
Jammer van de penal maar 7 uit 4 is ernstig goed.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_70407323
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:34 schreef Blawh het volgende:
Everton of Ajax? Hij is beter dan Huntelaar, dus een betere club uit de Europese subtop zou beter zijn. AS Roma lijkt me wel een mooie club voor hem, of Sevilla.
AS Roma een mooie club als Lazio je favoriete club is.
pi_70407535
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:45 schreef sjimz het volgende:
AS Roma een mooie club als Lazio je favoriete club is.
Het huidige Lazio is onder zijn niveau, met AS zou hij waarschijnlijk EL kunnen spelen.
pi_70407552
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:53 schreef Blawh het volgende:

[..]

Het huidige Lazio is onder zijn niveau, met AS zou hij waarschijnlijk EL kunnen spelen.
Met Everton en Ajax ook
pi_70407783
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met Everton en Ajax ook
Ajax is natuurlijk een zwalkende club in een competitie die minder hoog staat aangeschreven dan de Serie A.

Everton weet zich niet zo goed als ieder jaar te plaatsen voor Europees voetbal, in tegenstelling tot AS Roma.
pi_70407798
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
Ik gun hem wel een transfer naar Everton.
Dat zou een mooie club voor berg zijn.
Begrijp je nu wel het verschil tussen ontkenning en mededeling?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70407965
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ajax is natuurlijk een zwalkende club in een competitie die minder hoog staat aangeschreven dan de Serie A.

Everton weet zich niet zo goed als ieder jaar te plaatsen voor Europees voetbal, in tegenstelling tot AS Roma.
Klopt en klopt.
Maar qua niveau verschil zit er tussen Everton en AS Roma niet zo'n heel groot verschil.
En als je echt Lazio Roma als droomclub hebt dan zal je echt niet zo snel naar AS Roma gaan, zullen de fans van beide clubs je niet in dank afnemen.
pi_70415993
quote:

[..]

Welnee, kies dan voor AZ daar heb je tenminste nog potentie in ontwikkeling in de Champions League.
Alleen zie ik Dembele niet zo snel vertrekken, Arnautovic is al naar Inter, en Inter was de beste gegadigde voor Mousa.
Rond Mounir is alles ook vrij stil, en Ari en Pelle vertrekken ook niet.
Dus AZ zal geen nieuwe spits aantrekken! Die hebben Wernbloom natuurlijk al aangetrokken
En buiten dat, Berg is inmiddels alweer 2 miljoen meer waard door zijn goals tegen Engeland. Die vertrekt naar het buitenland dus!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:12:52 #163
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70418407
Berg @ Euro U21:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70418459
quote:

[..]

Lijkt me ook wel
Ik denk dat hij nog niet goed genoeg is voor de Europese top. Als hij 2 jaar bij Ajax voetbalt zou hij dat wel kunnen worden. En bij Ajax speelt hij zich volledig in de schijnwerpers voor een Europese topclub, iets wat bij andere Nederlandse clubs of buitenlandse subtoppers minder snel gebeurd.
pi_70419966
Bied maar tegen hem op, 20 mil is echt niet onmogelijk als iedereen dat gaat doen.. De voetbalwereld is een rare wereld waar alles in kan gebeuren.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:13:34 #166
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70420290
Ik zie hem het liefst naar Italië gaan.
of gewoon naar Ajax
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:23:46 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70420504
Ik zie 'm ook het liefst naar Ajax gaan, maar kom op. Met zo'n EK is dat gewoon niet meer haalbaar. Die gaat gewoon voor 15-18 miljoen naar een Engelse club.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:05:15 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70421380
http://www.aftonbladet.se(...)em/article5438441.ab

Vertaling via google translate:
quote:
The agent: "Berg is ready for all leagues"

"Is a very great interest"

GÖTEBORG. EM's shooting King yelled out their disappointment the only one left on the field.

Next week, after a meeting with the agent Sören Lerby, beyond can be switched to a contract in a European storklubb.

- My chances of playing in one of the major leagues have improved our performance here, "says Marcus Berg, 23.

The two goals and the game from Marcus Berg in the second half against England makes Groningen attacker is more than red-hot on the international transfer market.

He is EM's best scorer with seven goals.

- It is a very strong interest from many clubs around Marcus, says his agent Sören Lerby night.

- Clubs from all over Europe. The effort against England Marcus has shown that he can perform against the best opposition. He is ready for the line any time, "says Lerby.

In the next week should be Lerby and Berg meet and discuss what the alternatives are.

Crucial is also the clubs that are ready to pay the 150 million as Groningen now asking for their nugget.

A few days ago wrote the Dutch newspaper De Pers that Groningen has an agreement with Ajax for a purchase of the Mountain for 123 million.
"Viewed we are really good"

According to Sport Bladet Dutch sources do not match this.

Instead, the AZ Alkmaar club as Groningen agree with the price tag of 10 million.

But the oral agreement has little value because Berg does not want to AZ. Should he even be left in the Netherlands, Ajax and PSV Eindhoven, the only possible club addresses.

Marcus's ambition is to trade up to one of the major leagues.

- Yes, it would all players dream. Since the line it will be allowed to see, "he told Sportbladet.

Jörgen Lennartsson believes that many of you need to trade up you will continue to evolve.

- It is clear that it is so. Now we have played international matches and known about it. We missed the UEFA Cup with Groningen. It was a disappointment, "says Berg.

As punishment the drama was over, all players had submitted the plan and the stands emptied - was a very sad Marcus Berg left alone on the lawn.

After several minutes he desperately with his hands in the grass and yelled out his disappointment.

- I was angry and disappointed. I had missed a penalty. After waiting a match as we did, it is a disaster to lose in this way.

During the fantastic second half showed Berg, in addition to the two cases, also discussed previously unknown more leadership when he called on the players.

- We showed that we are really good together and also individually, we can match any team. We should be proud, "says Marcus Berg.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:39:28 #169
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70422109
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:16 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel
Ik denk dat hij nog niet goed genoeg is voor de Europese top. Als hij 2 jaar bij Ajax voetbalt zou hij dat wel kunnen worden. En bij Ajax speelt hij zich volledig in de schijnwerpers voor een Europese topclub, iets wat bij andere Nederlandse clubs of buitenlandse subtoppers minder snel gebeurd.
Kan die beter naar AZ, lekker paar potjes ballen in CL word tie nog beter van dan bij Ajax.
Nee, Berg gaat naar het buitenland
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:41:07 #170
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_70423724
Eigenlijk wel kut, zonder dit loze EK was ie waarschijnlijk nog in Nederland gebleven, maar nu krijgt ie natuurlijk de grote jongens achter zich aan die zoals altijd 'lui' scouten.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:24:27 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70431709
quote:
Jol: 'geen sprake van komst Berg'

Ajax-coach Martin Jol liet in een interview met AT5 los dat de geruchten rond de komst van Marcus Berg naar Ajax onzin zijn.

Jol deed zijn uitlatingen na de met 1-10 gewonnen oefenwedstrijd bij de amateurs van D.W.V. "Ik snap niet waar die verhalen vandaan komen. Er is geen sprake van een transfer van Berg naar Ajax", aldus de kersverse Ajax-trainer. De afgelopen tijd waren er in de media sterke geruchten dat de 22-jarige Zweedse spits van FC Groningen naar Amsterdam zou komen.

AT5
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:01:58 #172
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70432680
Nee gek he, die hebben ook die 15 miljoen niet meer liggen natuurlijk, zal de voornaamste reden zijn...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70432787
quote:

[..]

Nee.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70439550
Niet naar Ajax dus? Zou ik echt jammer vinden. Het lijkt me een goede spits voor ons, neusje voor de goal dat is wat we nodig hebben! Al moet je er een klap geld voor neer tellen, betere optie voor Ajax is er op dit moment niet.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zondag 28 juni 2009 @ 10:42:41 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70442354
Dus hij lachte Sulejmani gewoon uit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties