Je hebt gelijk, het is een retorische vraag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:08 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:09 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Je had gelijk, het is een retorische vraag.
Klopt, daar ken ik het voornamelijk ook van. Tenminste, niet zelf verkocht op Marktplaats, maar van verhalen hier op Fok.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Akwableet het volgende:
Overigens bijzonder dat je dit soort mailtjes al krijgt bij items van 10 euro. Ik heb het vooralsnog alleen bij auto's en laptops gezien.
Ja he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:12 schreef error_404 het volgende:
Klinkt zeer betrouwbaar!
Mooie franse naam heeft die meneer ook
Goed plan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:15 schreef pindaplukker het volgende:
Stuur een pakketje met een baksteen erin naar hem toe
je bent serieus?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:18 schreef kanovinnie het volgende:
als zijn zoon studeert had hij die "engelse" brief wel even nagekeken
Eh, het gaat erom dat ze in contact willen komen en zoveel mogelijk gegevens van je willen. Ze doen het dan ook bij de meer gangbare producten, of die nou klein of groot zijn, maar dus vooral gangbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Akwableet het volgende:
Overigens bijzonder dat je dit soort mailtjes al krijgt bij items van 10 euro. Ik heb het vooralsnog alleen bij auto's en laptops gezien.
't is wel een echte Nikon he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, het gaat erom dat ze in contact willen komen en zoveel mogelijk gegevens van je willen. Ze doen het dan ook bij de meer gangbare producten, of die nou klein of groot zijn, maar dus vooral gangbaar.
Je dacht dat ik mezelf nog serieus afvroeg of ik genept werd? Google eens op de woorden "retorische vraag".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:34 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme ben je dom ofzo? We leven in 2009. In 2002 mocht je jezelf afvragen of je genept zou worden. Wanneer je jezelf dat in 2009 nog steeds afvraagt ben je echt een grote kankerjosti.
Opgelost, slotje
Open dan niet zo'n topic, kuthoer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:36 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Je dacht dat ik mezelf nog serieus afvroeg of ik genept werd? Google eens op de woorden "retorische vraag".
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:34 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme ben je dom ofzo? We leven in 2009. In 2002 mocht je jezelf afvragen of je genept zou worden. Wanneer je jezelf dat in 2009 nog steeds afvraagt ben je echt een grote kankerjosti.
Opgelost, slotje
Begrijpend lezen is echt moeilijk voor je of niet?quote:
Waarom een topic openen met een vraag, als je zelf het antwoord al weet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:44 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
[..]
Begrijpend lezen is echt moeilijk voor je of niet?
Ja, maar je hoeft niet te reageren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom een topic openen met een vraag, als je zelf het antwoord al weet?
Ze opende het topic gewoon, omdat ze stiekem toch een beetje hoop had die kutcamera te verkopen.
quote:
Jij ook nietquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:58 schreef retuow82 het volgende:
Misschien wel leuk om een mail terug te sturen in het gebrekkig Engels waarin je zegt dat je maar slecht engels spreekt en of hij het in zijn beste nederlands nog eens wil vragen, kijken hoe ver hij komt
Hello,
I can not speak good English, kan you send me a email in your best Netherlands?
![]()
tvp voor datquote:
Normale mensen gaan met collega's lunchen in de pauze.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef retuow82 het volgende:
Ik kreeg bij mijn vorige werk (internationale verkoop) dagelijks van deze sloebers, ik behandelde ze altijd in mijn pauze, leuk tijdsverdrijf
Natuurlijk kun je wel rood staan op die tweede rekening als de bank dat wil. Jíj kunt niet meer geld opnemen maar als de bank bedenkt 'hé daar missen knaken' dan zetten ze je saldo fijn in het rood.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom overkomt mij dit nooit
gewoon een 2e rekening openen en die vent het geld daarop laten storten. Geld meteen doorsluizen naar je eigen rekening. En zorg ervoor dat je op die 2e niet rood kan staan. Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |