Prachtige mailtjes, altijd even op ingaan, die mensen gaan echt tot het uiterste om aan je geld te komen. Hij zal er 35 meer voor betalen maar je zult nog veel meer ontvangen, dat bedrag wat teveel is zal hij aan je terug vragen omdat er iets mis is gegaan. Paar weken later wordt zijn cheque niet geaccepteerd en laten ze het bedrag annuleren van jouw rekening.
Camera kwijt, zijn overboekingsgeld kwijt en je hebt die Nigeriaan nog een deel terug gestort.
Gewoon zeggen dat je alleen cash geld accepteerd of een "wire-to-wire transfer", hierbij wordt het bedrag van zijn bankrekening (of zijn geld dat hij afgeeft bij een bank) naar jouw bankrekening gestort en is het ook niet vanuit zijn kant later nog te annuleren. Als hij een ongedekte cheque pakt dan is dat namelijk wel het geval.
Als hij alleen per Citibank/ Western Union wil betalen of per cheque dan moet je weer heel simpel terug reageren dat als hij een cheque kan uitgeven hij ook een bankrekening heeft. Waarschijnlijk eentje met een saldo want anders kan hij de camera ook niet betalen.
Ik kreeg bij mijn vorige werk (internationale verkoop) dagelijks van deze sloebers, ik behandelde ze altijd in mijn pauze, leuk tijdsverdrijf
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:retuow82 is mijn nieuwe held