Vorige jaar waren daar wel geruchten over. Maar in het recente verleden niets daarover idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:15 schreef Noshiba het volgende:
De naam van bendtner heb ik nooit gehoord in dit topic of ergens anders.
Oftewel het is zonde dat Ajax geen club alla Milan, Manchester, Barcelona is? Als we die kweekvijver niet zouden hebben waren we er nu net zo erg zoniet erger aan toe dan feyenoord. Het is jammer dat de Nederlandse competitie gewoon geen geld heeft, dit valt niet te verwijten aan Ajax.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Daarom is het zonde dat Ajax als een soort kweekvijver voor de grote clubs in Europa fungeert. Elke keer als iemand net goed wordt zijn ze hem kwijt.
2 topics geleden genoemd in een artikel dat een aantal spelers noemde die Ajax graag wilde hebben, maar wat uiteindelijk toch niet door ging. Zoals Boulahrouz en Bendtner. De laatstgenoemde wilde men betrekken in de transfer van Vermaelen, maar Wenger wilde dat niet dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:15 schreef Noshiba het volgende:
De naam van bendtner heb ik nooit gehoord in dit topic of ergens anders.
Nusportquote:AMSTERDAM - De nieuwe Ajax-trainer Martin Jol heeft zijn eerste aanwinst voor het aankomende seizoen nog altijd niet binnen. Wel zijn er volgens het AD intern al de nodige namen gevallen bij de Nederlandse recordkampioen.
Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (destijds FC Twente, inmiddels Bayern München), Stijn Schaars (AZ), Rafael van der Vaart (Real Madrid) en Nicklas Bendtner (Arsenal) bleken echter om uiteenlopende redenen niet haalbaar.
Volgens het dagblad wilde Ajax Bendtner graag betrekken bij de transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal, maar manager Arsène Wenger wilde daar niet aan.
Stam was geen aanvoerder. Doordat henk hem aanvoerder maakte ging hij op dingen letten waar hij niet mee om kon gaan. En een leider is hij nooit geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Stam was bijvoorbeeld prima en ook over Wielaert nu hoef je amper te discussieren als je ziet hoe hij communiceert in het veld. Natuurlijk maakt hij zijn fouten, maar een verdediging is niet iets wat je zomaar even organiseert. Daar gaan echt wel een paar maanden overeen - als iedereen de neus de juiste kant op heeft staan. Daarnaast heb ik niet het vermoeden dat de verdedigers veel steun hebben gehad aan het trio wat vorig jaar de touwtjes in handen had. Hopelijk heeft Jol wat meer aandacht voor de verdediging.
De halve selectie spreekt geen Nederlands dus dat zal het probleem ook niet zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:23 schreef Catch22- het volgende:
Gabri praat nog steeds geen nederlands ook toch
Wat hem dan dus nooit het toonbeeld van een aanvoerder maakt, maar meer van een gewoon werkpaard. Gattuso, Davids, Mascherano, Wouters. Geen leiders, wel spelers die veel invloed hebben op het team zonder dat ze hoeven te praten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef Wooldoor het volgende:
Gabri is gewoon het toonbeeld van een aanvoerder gaat altijd volop in de strijd en loopt het hele veld over. Alleen hij is niet zo'n prater.
Dat valt ook wel mee toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De halve selectie spreekt geen Nederlands dus dat zal het probleem ook niet zijn.
Voetbalzone.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zie net op VZ een F'noorder praten over 'Super Mario'
Iedereen moet nederlands leren en de voetbaltaal kan iedereen in het nederlands. Meeste vergeten alleen dat nederlands voor een buitenlander ontzettend moeilijk is!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De halve selectie spreekt geen Nederlands dus dat zal het probleem ook niet zijn.
Eerst maar even zorgen dat al die jonge spelers zich gaan ontwikkelen en in een team kunnen debuteren die positiespel kan spelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Allemaal leuk die opstellingen hier maar waar blijft de eigen jeugd?![]()
Een bij elkaar gekochte aanval van subtoppers, middenveld en verdediging idem dito.
Dadelijk spelen we maar met 3(!) spelers uit eigen jeugd! Vermeer/Stekenlenburg, vdWiel en Verthongen/Urby.....
Met een goede spits ben ik het wel eens hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:37 schreef TUFKAL het volgende:
Berg, Elia daar gaan weer miljoenen naar aanvallers
Verdedigers moeten we hebben!
ik vind een aanvaller ook beetje onzin, Cvitanich zou het best kunnen. 1a2 verdedigers is wel goed, derest die we hebben kan blijven en derest voor back-up uit de jeugd halen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:37 schreef TUFKAL het volgende:
Berg, Elia daar gaan weer miljoenen naar aanvallers
Verdedigers moeten we hebben!
Denk het ook en dat is misschien maar beter dan dat alles uitlekt. Het is afwachten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:03 schreef Suijk het volgende:
Straks komt er toch weer iets onverwachts.
Bron (en d/t-fout): Sportweekquote:Ajax-coach Jol: 'Berichten over transfer Berg voorbarig'
Marcus Berg moet de eerste nieuwe aanwinst van Ajax worden voor het aankomend seizoen. Dagblad De Pers meldt dinsdag dat de Amsterdamse club en FC Groningen het eens zijn over een transfersom van tien miljoen euro voor de Zweedse spits. Trainer Martin Jol (foto) van Ajax noemt de berichten dinsdag over Berg echter ‘voorbarig’.
Tegen Ajaxlife geeft Jol aan niet onwelwillend te staan tegenover de komst van de 22-jarige aanvaller. ‘Berg is een doelpuntenmachine,’ aldus de kersverse trainer van Ajax. Dat de club tien miljoen euro betaald voor de Zweedse international is volgens Jol onzin. ‘Zoveel geld hebben wij ook na de verkoop van Thomas Vermaelen niet.’ (MavdH)
De aanval is het probleem niet. Dat is het pas als Suarez vertrekt. En dan heb ik het nog niet over de tientallen miljoenen die men vraagt en wellicht gaat uitgeven aan Berg en Elia. Die zijn dat zeker niet waard.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een goede spits ben ik het wel eens hoor
Een vleugelspeler niet idd
Hij belde over de mount Everest en vroeg toen: ,,is deze Berg haalbaar als ongetrainde bergbeklimmer.?" Zo onstond de roddel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bron (en d/t-fout): Sportweek
De bron is dus een secretaresse die opving dat Jol vroeg of Berg haalbaar was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |