UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Zeker, bofkont hier.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heeft Bas even mazzel vanavond
Haii allemaal!
Tja dat valt dan weer een beetje tegen... ik had inderdaad meer van jullie verwacht..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker, bofkont hier.
Marko wist geen TT, ik ook niet trouwens.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker, bofkont hier.
Marko wist geen TT, ik ook niet trouwens.
Zegt een newbiequote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tja dat valt dan weer een beetje tegen... ik had inderdaad meer van jullie verwacht..
Hoe kunnen we het goedmaken?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tja dat valt dan weer een beetje tegen... ik had inderdaad meer van jullie verwacht..
Verzin een orignelere topictitle voor het volgende deeltje?quote:
Nu dwing je me min of meer om dit topic vaak in de gaten te houden? Vrees dat de lapo lastig zal worden, ben redelijk druk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Verzin een orignelere topictitle voor het volgende deeltje?![]()
Wat ben ik toch weer vergevingsgezind vandaag
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu dwing je me min of meer om dit topic vaak in de gaten te houden? Vrees dat de lapo lastig zal worden, ben redelijk druk.
Sorry.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:stel je me alweer teleur... jammer is dat... hehe
Nee. Heb nog wat kleren nodig, even langs het uitzendbureau, auto is kaduk, etc.quote:waar ben je dan zo druk mee? leuke dingen?!?
zegt de newbiequote:
remco heeft ook al geouwehoer met de autoquote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Nee. Heb nog wat kleren nodig, even langs het uitzendbureau, auto is kaduk, etc.
* rulerofdeath wacht op die tukkerjood met z'n lage user-idquote:
Tukkerjodenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath wacht op die tukkerjood met z'n lage user-id
patience is veel tofferquote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, trouwens. mijn mobiel roeleert
ik heb pacman op m'n mobiel
staat er ook opquote:
Nou, ik probeer toch eerst zelf even de auto te fixen. Voor iemand met 2 linkerhanden is dat aardig wat werk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Shoppen?!! da's toch leuk
uitzendbureau is minder ja.. auto ook... altijd dure grapjes.. maar echt druk is dat niet hoorkom op!
quote:
Lijkt je dat nou wel verstandig?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nou, ik probeer toch eerst zelf even de auto te fixen. Voor iemand met 2 linkerhanden is dat aardig wat werk.Zet hem gelijk even goed in de was.
staat er ook opquote:
wat hej met de auto dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nou, ik probeer toch eerst zelf even de auto te fixen. Voor iemand met 2 linkerhanden is dat aardig wat werk.Zet hem gelijk even goed in de was.
Jij mag het ook proberen hoor. Dan pak ik tegelijkertijd de brandslang om...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lijkt je dat nou wel verstandig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das naar.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij mag het ook proberen hoor. Dan pak ik tegelijkertijd de brandslang om...is ie ook nog een vies? Je moet ook beter voor je autootje zorgen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga morgen eens kijken, had er vanavond geen zin in.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een film kiekn, weet nog niet welke.. tot over 2 uur ofzo![]()
ga jij de auto maar wassenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is ie ook nog een vies? Je moet ook beter voor je autootje zorgen!!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga jij de auto maar wassen
even een plaatje voor het idee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom ook extra smerig, is ze langer bezig.![]()
jah man!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
remco heeft ook al geouwehoer met de auto
heb wel een VW, maar dan een Poloquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat hej der mee dan, en wat voor'n auto, toch geen golf?
ik zeg niet dat deze van mij moet komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat gul van je... maar ik denk dat ik maar pass...![]()
![]()
Ga ik wel ergens anders auto's wassen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Middag
Ik had gister trouwens ook nog wat met de auto. Ik reed terug naar huis vanuit Krimpen a/d IJssel, over een chaotisch drukke rotonde. Ik moest 2 bussen en 3 auto's in de gaten houden, en voor ik het wist knalde ik op mn voorliggerIk ben toen achter hem aan gereden (bleek dat ie naar huis reed in Capelle) en daar zijn we even naar de auto's gaan kijken. Wonder boven wonder was er HELEMAAL NIKS te zien, terwijl het een flinke klap was
![]()
Kerel haalde zn pa er nog bij (was de auto van zn ouders), die keek ook eventjes en zei: "ach, tis al een oude auto, wij kunnen hier wel mee leven. Heeft geen nut om moeilijk te gaan doen met papieren"
Señoritaquote:
Goa'j vot?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Tubanders of Brakker of Brabakker![]()
ik wordt er ook 1
utreg4everquote:
joahquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Overmorgen GRASPOP!!!!![]()
Fucking zin in
quote:
Zo hoort dat hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan moet jij verhuizen? Flink onder de plak, of niet?
Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Tubanders of Brakker of Brabakker![]()
ik wordt er ook 1
ligt eraan hoe ver je integreert?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?
Een Grukker? Een Tukkinger?
Frankrijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ook, toen ik klein was wou ik altijd emigreren naar Frankrijk
quote:
quote:
we zitten wel vol inspiratie vandaag ofniet?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Een tukjer (indien je in groningcity zelf woont tenminste).... chagerijnige stadjers!
Alleen de mensen die er wonen zijn kut ja. Het land is mooi.quote:
Vergeleken met Italië stelt Frankrijk weinig voor vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Alleen de mensen die er wonen zijn kut ja. Het land is mooi.
Nah, Zuid-Frankrijk vind ik het beste wat er isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vergeleken met Italië stelt Frankrijk weinig voor vind ik.
Je ouder(s) toch niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
A lovely city, maar heb m'n hele leven in Twente gewoond.
We zijn van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef versabommie het volgende:
Nah aan de andere kant, het is goed bier drinken met tukkers
mwah meer dat zij al een zoontje heeft van een ander en het anders irritant is elke 2 weken halverwege af te spreken om hem af te geven aan zijn vader.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan moet jij verhuizen? Flink onder de plak, of niet?
GOeie vraag, niks meer van vernomenquote:
Deze;quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
iemand nog een stuurtje voor de pc hebben?
Of een joystick?
gratis af te halen.
ik vind stuurtje wel leuk, maar ik heb nog een andere met force feedback. deze heeft alleen vribration feedbackquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deze;
[ afbeelding ]
Licht mij al tijden in de weg, zal de rest is vragen hier.
Ja precies, gaat sowieso door. Dan doen we wel elven met zn tweeen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef Robinhoo het volgende:
Hij gaat toch wel door? Anders gaan we overschieten met ons 2' en toch?JIj haalt me op enzo
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja precies, gaat sowieso door. Dan doen we wel elven met zn tweeen.
11juli zaterdagmiddag.
Snel, neuk hem in de kont, David!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snel, neuk hem in de kont, David!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef Robinhoo het volgende:
Ik stuurde hem een PM dat Drizzt_DoUrden, David heet.
Ik pass hem wel door naar Bob 14gifquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze is voor jou, ik neem alleen de leuke vrouwelijke newbies even mee naar achteren
Mag ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik pass hem wel door naar Bob 14gif
Heb ik nou zo'n kut pc of staat 14gif ook nog ergens voorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik pass hem wel door naar Bob 14gif
Juist een van de vele eigenschappen aan FOK! die ik nooit ga begrijpenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:54 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
dat is 14.gif, vernoemd naar posticon nr 14
quote:
Neem een pilletje, swaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik moe ben?
quote:
op tijd naar bed gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik moe ben?
topickillerquote:
Langs de vijver gelegen met een vriendin, en gesimstquote:
Haha.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, sims 3, die heb ik ook pas gedownload
ik heb geleerd, inkopen gedaan voor gmm (ben de eerste 100 euro al kwijt) en spelletje gespeeld die officieel nog niet uit is en dus niks van vinden over het werkend krijgen van m'n stuurtje
wat hej besteld dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb een cadeautje besteld voor mn meissie.. kan niet wachten tot ie binnen is
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit, foto doet t niet.
Moment.
Dat is vroegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
cadeau voor vaderdag is vandaag binnen gekomen
tjah, donderdag besteld en er zat een aantal dagen levertijd op, dus heb pa maar gewoon een kaartje gedaan dat 't d'r aan kwamquote:
weer wakker geworden?quote:
Oh, dat vind ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, donderdag besteld en er zat een aantal dagen levertijd op, dus heb pa maar gewoon een kaartje gedaan dat 't d'r aan kwam
maar op zich wel leuke ketting.
heb alleen wel beetje het idee dat het een mannetje en vrouwtje symboliseert
pluskut?quote:
naja ieder z'n eigen beeld d'r overquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet eigenlijk.
quote:
'Veel plezier met die trage lange kneusquote:
Het is een goede voetballer hoor... In ieder geval gaat hij een meerwaarde hebben in de Eredivisiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
'Veel plezier met die trage lange kneus
Wie? ik?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is een goede voetballer hoor... In ieder geval gaat hij een meerwaarde hebben in de Eredivisie
Huh?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zit je nou aan d'r tieten, of aan d'r okselharen te trekken?
Haha, succesquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb dinsdag tentamen
maar goed dat het niet maandag is
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:56 schreef Samzz het volgende:
Hoi vriendjes
Lang niet geweest... Pfff, druk met school en computer naar de teringZo lukt het wel!
Dat is ze welquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
Samzz, kun je effe uitsluitsel geven of jij dat bent op jouw usericon?
Het is wel een lelijke foto... ik ben nu veel knapperquote:
Hihihihquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een lelijke foto... ik ben nu veel knapper
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar wil ik vrijdag wel aan meedoen
is je vriendin op vakantie?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihihih
Ik heb je altijd al lekker gevonden
Alsof ik dat laat gebeurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan wil ik wel pics zien van het moment en dat vlak erna dat er een emmer water over je heen gegooid wordt
waarom niet?quote:
quote:
Volgende week is geen BH-loze dag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
![]()
en nu wil ik het dus wel zien. anders kom ik volgende week wel even langs met een emmer water
ojah, kutquote:
dan moet iemand anders dat maar doenquote:
Ik heb tenminste geen emmer water nodig om der nat te krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
![]()
en nu wil ik het dus wel zien. anders kom ik volgende week wel even langs met een emmer water
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen emmer water nodig om der nat te krijgen![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef Samzz het volgende:
Het is geen van jullie ooit gelukt mij nat te krijgen... Met of zonder water.
Isabel Werth is geschorst op verdenking van doping
FF goed gemaaktquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef Samzz het volgende:
Het is geen van jullie NOG ooit gelukt mij nat te krijgen... Met of zonder water.
/carequote:Isabel Werth is geschorst op verdenking van doping
Niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef Samzz het volgende:
Het is geen van jullie ooit gelukt mij nat te krijgen... Met of zonder water.
Isabel Werth is geschorst op verdenking van doping
Het paard had doping gebruikt, maar aangezien een paard geen spuit in z'n poot zet, is zij verdachte.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waarom zou je dan in godsnaam doping gebruiken?
Bron?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het paard had doping gebruikt, maar aangezien een paard geen spuit in z'n poot zet, is zij verdachte.
HE JE CAPSLOCK BLIJFT HANGEN MAAR OP MSN NIET, DAT IS GRAPPIG ZEG!!quote:
Als ik het woordje BIER typ dan wordt ik altjd opgewonden. En ga ik met caps typen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
HE JE CAPSLOCK BLIJFT HANGEN MAAR OP MSN NIET, DAT IS GRAPPIG ZEG!!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik het woordje BIER typ dan wordt ik altjd opgewonden. En ga ik met caps typen.
En met grammaticavautenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik het woordje BIER typ dan wordt ik altjd opgewonden. En ga ik met caps typen.
1 woordje nederlandsquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Damzkieee het volgende:
Heandig an allemaal, ik goa hen voetball'n met de jongs.
Zou het?, lijkt me iets te hoog gegrepen voor Bobquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
Of hij gedraagt zich niet als een kleuter
Ken Bob niet zo goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zou het?, lijkt me iets te hoog gegrepen voor Bob.
Geen kleuter hoor Christiaan, die Bob.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kon je niet meer slapen omdat je van mama om half zeven naar bed moest gisteravond omdat zij een swinger party had in de woonkamer met negerts?
Mhoa dat heeft wel watquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Geen kleuter hoor Christiaan, die Bob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |