UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Zeker, bofkont hier.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heeft Bas even mazzel vanavond
Haii allemaal!
Tja dat valt dan weer een beetje tegen... ik had inderdaad meer van jullie verwacht..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker, bofkont hier.
Marko wist geen TT, ik ook niet trouwens.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker, bofkont hier.
Marko wist geen TT, ik ook niet trouwens.
Zegt een newbiequote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tja dat valt dan weer een beetje tegen... ik had inderdaad meer van jullie verwacht..
Hoe kunnen we het goedmaken?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tja dat valt dan weer een beetje tegen... ik had inderdaad meer van jullie verwacht..
Verzin een orignelere topictitle voor het volgende deeltje?quote:
Nu dwing je me min of meer om dit topic vaak in de gaten te houden? Vrees dat de lapo lastig zal worden, ben redelijk druk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Verzin een orignelere topictitle voor het volgende deeltje?![]()
Wat ben ik toch weer vergevingsgezind vandaag
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu dwing je me min of meer om dit topic vaak in de gaten te houden? Vrees dat de lapo lastig zal worden, ben redelijk druk.
Sorry.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:stel je me alweer teleur... jammer is dat... hehe
Nee. Heb nog wat kleren nodig, even langs het uitzendbureau, auto is kaduk, etc.quote:waar ben je dan zo druk mee? leuke dingen?!?
zegt de newbiequote:
remco heeft ook al geouwehoer met de autoquote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Nee. Heb nog wat kleren nodig, even langs het uitzendbureau, auto is kaduk, etc.
* rulerofdeath wacht op die tukkerjood met z'n lage user-idquote:
Tukkerjodenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath wacht op die tukkerjood met z'n lage user-id
patience is veel tofferquote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, trouwens. mijn mobiel roeleert
ik heb pacman op m'n mobiel
staat er ook opquote:
Nou, ik probeer toch eerst zelf even de auto te fixen. Voor iemand met 2 linkerhanden is dat aardig wat werk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Shoppen?!! da's toch leuk
uitzendbureau is minder ja.. auto ook... altijd dure grapjes.. maar echt druk is dat niet hoorkom op!
quote:
Lijkt je dat nou wel verstandig?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nou, ik probeer toch eerst zelf even de auto te fixen. Voor iemand met 2 linkerhanden is dat aardig wat werk.Zet hem gelijk even goed in de was.
staat er ook opquote:
wat hej met de auto dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nou, ik probeer toch eerst zelf even de auto te fixen. Voor iemand met 2 linkerhanden is dat aardig wat werk.Zet hem gelijk even goed in de was.
Jij mag het ook proberen hoor. Dan pak ik tegelijkertijd de brandslang om...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lijkt je dat nou wel verstandig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das naar.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij mag het ook proberen hoor. Dan pak ik tegelijkertijd de brandslang om...is ie ook nog een vies? Je moet ook beter voor je autootje zorgen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga morgen eens kijken, had er vanavond geen zin in.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een film kiekn, weet nog niet welke.. tot over 2 uur ofzo![]()
ga jij de auto maar wassenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is ie ook nog een vies? Je moet ook beter voor je autootje zorgen!!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga jij de auto maar wassen
even een plaatje voor het idee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom ook extra smerig, is ze langer bezig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |