heb jij dan een bron dat er nog nooit een virus voor os x is gevonden en nooit zal worden gevonden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Te weinig voor wat..?
Er zijn overigens geen virussen voor Mac OS X in omloop. Als je anders wilt beweren zou ik graag een bron willen zien, een virus voor Mac OS X zou makkelijk te vinden moeten zijn. En kom nu niet met een trojan aanzetten, want die hebben toestemming van de gebruiker nodig en zijn dus per definitie mogelijk op elk systeem.
Waar zegt hij dat er nooit een virus voor OSX gevonden zal worden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:12 schreef Matty___ het volgende:
[..]
heb jij dan een bron dat er nog nooit een virus voor os x is gevonden en nooit zal worden gevonden?
quote:
Dat zegt hij toch niet?quote:de kans is zeker kleiner. geef ik toe. maar om nou te zeggen dat je er niet alert op moet zijn .![]()
Tja, voorlopig bestaat OSX al 8 jaar...quote:mocht er een keer een goed os x virus of wat dan ook zijn dan ben ik wel benieuwd
dat een apple neit 100% safe is zoals hier beetje wordt voor gesteldquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Nogmaals, een exploit is geen virus of een trojan, je kan er een virus of trojan van krijgen.
Echter... er is momenteel geen virus voor een mac en er is 1 trojan die je vraagt om je wachtwoord. Welk punt wil je nu bewijzen?
Dat wordt hier nergens gesteld. Er wordt gesteld dat een mac veel veiliger is dan een windows PC, maar dat gezond verstand toch nog steeds nodig blijft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:00 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat een apple neit 100% safe is zoals hier beetje wordt voor gesteld
nou komt anders wel zo over maar ik kan hier mee levenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat wordt hier nergens gesteld. Er wordt gesteld dat een mac veel veiliger is dan een windows PC, maar dat gezond verstand toch nog steeds nodig blijft.
kijk in dat geval was het wel handig geweest als de netsnoer vast had gezetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:17 schreef Nikki123 het volgende:
De grootste reden dat ik wél voor de Macbook Pro heb gekozen is... tsja.. eueuh... hoe leg je zoiets uit.
Bekijk het zelf in dit 40 seconden durende filmpje.
http://www.zideo.nl/index.php?zideo=6c4953556e56733d&playzideo=6b34475a6e31746f
Als je nu geen Mac wilt...
Het netsnoer van de MAcbook Pro zit vast met een magneetje. Dit voorkomt dat als iemand er tegen aan loopt je Mac van tafel of van je schoot valt. Het netsnoer biedt dus geen oplossing voor bovenstaand filmpje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:21 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kijk in dat geval was het wel handig geweest als de netsnoer vast had gezeten![]()
maar erg mooi gedaan
je zou dit topic terug moeten lezen dan snap je wat ik bedoelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:27 schreef Nikki123 het volgende:
[..]
Het netsnoer van de MAcbook Pro zit vast met een magneetje. Dit voorkomt dat als iemand er tegen aan loopt je Mac van tafel of van je schoot valt. Het netsnoer biedt dus geen oplossing voor bovenstaand filmpje.
Andere multinationals zijn altijd volledig zuiver op de graat natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef oshiro het volgende:
Kickje, en voor mij de belangrijkste reden om geen spullen van Apple te kopen:
http://tweakers.net/nieuw(...)nddood-te-maken.html
Dit soort dingen vind ik niet kunnen.
Prima. Ik vind dit niet belangrijk genoeg, maar er zouden meer mensen moeten stemmen met hun dollar euro.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef oshiro het volgende:
Kickje, en voor mij de belangrijkste reden om geen spullen van Apple te kopen:
http://tweakers.net/nieuw(...)nddood-te-maken.html
Dit soort dingen vind ik niet kunnen.
zo`n beetje alles met professioneel design en tekenwerk, lees autodesk en aanverwante programma`s.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het enige wat nog ontbreekt op OSX zijn veel games. Verder zijn er maar weinig applicaties waarvoor geen OSX variant te vinden is. Beetje non argument.
dat snap ik ook niet de keren dat ik vista of xp over de zeik kreeg was met mijn eigen gerommel aan drivers, of een hardware foutquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af hoe die mensen dat presteren. Ik heb jaren op Windows gewerkt met veel minder problemen...
Een keer mijn iMac uitlenen aan mn pa, kijken of hij die ook op zijn bek krijgt
Waarom hoor je daar dan niks van? Er zijn best wel veel van dit soort dingen met Apple. Als Dell zo vaak negatief in het nieuws komt zou ik ook geen Dell meer kopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Andere multinationals zijn altijd volledig zuiver op de graat natuurlijk
Precies, waarom kun je nou in godsnaam firmware updaten van een toetsenbordquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu is er een keylogger die zich in het Apple-toetsenbord kan nestelen, da's dan wel weer grappig.
http://tweakers.net/nieuw(...)worden-gebruikt.html
Autodesk inderdaad, ook geen Linux-support (al verwacht ik dat wel een stuk later dan Mac). Best wel kut, binnenkort maar eens proberen op VirtualBox met OpenGL-versnellingquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zo`n beetje alles met professioneel design en tekenwerk, lees autodesk en aanverwante programma`s.
dat is voor mij al een rede om geen mac te kopen, ik gebruik osx toch niet want ik heb er een hekel aan om de computer opnieuw op te starten omdat ik een ander programma nodig heb
Omdat je niet de goede sites leest misschien. Talloze bedrijven halen regelmatig het nieuws vanwege hun twijfelachtige praktijken. Het verhaal dat Microsoft laptops uitdeelden aan bloggers in ruil voor een positieve review over Vista schiet me bijvoorbeeld te binnen.quote:
Dat weet ik ook wel hoor, ik veracht Microsoft net zo hard als Apple, ik draai ook lekker Linux hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat je niet de goede sites leest misschien. Talloze bedrijven halen regelmatig het nieuws vanwege hun twijfelachtige praktijken. Het verhaal dat Microsoft laptops uitdeelden aan bloggers in ruil voor een positieve review over Vista schiet me bijvoorbeeld te binnen.
Bedrijven als Dell en Lenovo spelen natuurlijk ook een heel ander spelletje dan Apple. Apple ontwikkelt zelf veel en doet er heel moeilijk over om dat geheim en exclusief te houden. De meeste andere computerbouwers gebruiken off-the-shelf materiaal en assembleren dat. Daar is niets spannends aan, dus dan hoef je ook niet zo spastisch te doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar ik doel hier meer op vergelijkbare hardwarefabrikanten. Op hetzelfde niveau vind je high-end Dell en Asus, en veel spullen van Lenovo, en ook nog wel andere merken. Maar geen van die bedrijven haalt het nieuws zo vaak met non-praktijken als Apple...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |