Hehe, die zes nummers

. Een nummer als "Cornerstone" klinkt echt heel anders dan bijvoorbeeld "From the Ritz to the Rubble". Dat verschil vind ik steeds duidelijker worden (was eigenlijk al duidelijk in januari). Ik moet nog wel wennen aan "Cornerstone", ik vind het niet geniaal. "Pretty Visitors" is voorlopig het beste naar mijn mening.
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef hallo-daar het volgende:[..]
Bij crying lightning kon ik me gewoon echt niet inhouden, toen die tv-versie op internet kwam. En toen iedereen der 'achterkwam' dat het album in oktober uitkwam was ik erg verdrietig en ging ik dus de rest luisteren 1 a 2 keer vaag gaan luisteren. Ik ben ze inmiddels al wel weer zo goed als vergeten. Toen ik de tracklist zag en er achterkwam dat er maar 10 liedjes opstonden besloot ik ook te stoppen met CL luisteren en ging ik als de wiedeweerga Go-kart luisteren, wat ik nog steeds doe, ik heb misschien geen bevestiging dat ie niet op het album staat maar boeie

. Ik had noooooit verwacht dat Fire and The Thud erop zou komen dus die heb ik ook nog wel es geluisterd, ik vond hem eigenlijk best kut maar volgens mij is ie nou wet veranderd. Die mag ik ook niet van mezelf luisteren (ook al heb ik daar niet heeeel veel behoefte aan).
Nu heb ik een afspraak met mezelf dat ik alleen de singel mag luisteren als het CL is.
Ik maak het mezelf wel een beetje moeilijk en het is ietsiepietsie sneu, maarja. Het is alsof ik hele erge honger heb en de hele tijd met hamburgers voor me neus zit die ik niet mag eten.
Maak het jezelf in dit geval (previews in hoge kwaliteit van elk nummer zou een ander verhaal zijn) niet zo moeilijk, die Secret Door is een aanrader

. Het is maar een fragment van 31 seconden.